bunu ayarlıyorum mağaza ile eş zamanlı olacak
---------- Eklendi @ 00:34:54 ---------- Yazıldı @ 00:32:40 ----------
yeni gelecek olan sürümlerde ücretli programda mı güncellenecek sadece
ücretli olan daha iyi güncellenecek elbette
buradaki ne kanalların eklenmedi bakımı ve küçük güncellemeler sunulacak bunun garantisini bu mesajda veriyorum.
---------- Eklendi @ 00:41:10 ---------- Yazıldı @ 00:34:54 ----------
şu an mağazada yayınlanacak olan versiyon hepinizin kullandığı ile aynı tüm mağaza kullanıcıları için ilk basamak. Henüz onda da kategorilendirme yok. Ama çok büyük değişim geçirecek bu program. Ama inanın şuan sınavıma çalışıyor olmam gerekirken symbiana yazılım yazma derdindeyim. Neden maxicep ailesi beni resmem gaza getirdi bir kaç deneme yaptım baktım çalışıyor. Bıraktım kağıdı kitapı aldım klavyeyi kodladım. Bu arada yazılım ile ilgili bir bölümde de okumuyorum. Tıp okuyorum bunu hobi olarak devam ettirip belki biraz harçlık çıkar diye yapıyorum. Tamamen vakit geçirmece.. Ama rahatsız değilim hoşuma da gidiyor. Burada iyi muhabnetler oluyor. Katılmadan edemiyorum. Baktım herkes tv istiyor ben de yapayım dedim eğer yapabilirsem.