Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

Esendağlı

Esendağlı

Üye
çok tesekkurler suanda sorunsuz çalısıyor
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Güzel program. Teşekkürler.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
konumuza kavuştuk arkadaşlar site linki vermiitim yanlışla o yüzden kapatılmış
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
hadi hayırlı olsun tekrar konumuz burada yeni sürüm patlatırsın artık yarına bekliyoruz her gün alıştık ya yeni sürüme yüz bulduk :)
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Hayırlı olsun üstad. Bakın ortalığı yıkmaya gerek yokmuş :oke:
 

ozcangoral

Üye
:alkis:alkis:alkis hayırlı uğurlu olsun. sana 2 - 3 tane tv simgesi yapmıştım anna. işyerindeki bilgisayarda kaldı. yarın sabahtan paylaşıcam.seçip beğendiğini kullanırsan sevinirim.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
senin ikona baktım ama daha önce kullanılan ikonlardan birisi o yüzden kullanmadım

---------- Eklendi @ 22:36:25 ---------- Yazıldı @ 22:35:34 ----------

Hayırlı olsun üstad. Bakın ortalığı yıkmaya gerek yokmuş :oke:

öyle deme usta orda o kadar tartışılmasaydı geri gelmezdi emin ol. Herkes istiyor çünkü
 

ozcangoral

Üye
yenilerini tamamen kendim yaptım.daha önce kesinlikle kullanılmış olamaz.en kısa zamanda yükleyeceğim....
 
hidayet02

hidayet02

Üye
senin ikona baktım ama daha önce kullanılan ikonlardan birisi o yüzden kullanmadım

---------- Eklendi @ 22:36:25 ---------- Yazıldı @ 22:35:34 ----------



öyle deme usta orda o kadar tartışılmasaydı geri gelmezdi emin ol. Herkes istiyor çünkü


Kardeşim Hayırlı Olsun Tekrardan. Haklısın Konu Tartışılmasaydı Tekrar Yüklemezlerdl Senin Konunu Ve Benim Konuyuda Tekrar Silerlerdi...
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
senin ikona baktım ama daha önce kullanılan ikonlardan birisi o yüzden kullanmadım

---------- Eklendi @ 22:36:25 ---------- Yazıldı @ 22:35:34 ----------



öyle deme usta orda o kadar tartışılmasaydı geri gelmezdi emin ol. Herkes istiyor çünkü

Benim tartışmam +18'leydi senin program harika :)
 

ozcangoral

Üye
Bu yaptığım simgelerden biri


Buda indirme linki
 
hidayet02

hidayet02

Üye
ayarlar derken ??hangi ayarlardan bahsediyorsun??? webtv programda bende ayar bölümü diye bir secenek yok ki

Telefonun Ayarlarından Uygulama Ayarlarına Ardından Videolar a Gir. Sonra Baılantıyı Wap Gprs Yap
 

ozcangoral

Üye
buda ikinci




indir:
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
üstad çok uğraşmışsındır belli.
Açıkçası pek hoş gelmedi benim gözüme. Nokia icon toolkit ile daha belle tarzı bir ikon var kafamda. Diğer arkadaşlarda beğenirlerse belki bunu kullanırım...
 
08mehmet

08mehmet

Üye
çok güzel çalışma olmuş çok teşekkürler symbiancılar sayende tv programına kavuştu :alkis.eğer güncelleme yaparsan 2 yeni kanal linki paylaşcam ekleyebilirsen güzel olur..yayınlar biraz yüksek kalitedir bağlantı hızı yavaş olanlar bağlanamayabilir.

rtsp://46.20.4.42:80/powerturk/powerturk1


rtsp://live.ahaber.com.tr:443/ahaber/ahaber3
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
maxicep üyelerine yeni güncelleme yolda...
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun, konu geri gelmiş.
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
hocam valla eline sağlık ne diyim :)) mükemmel bir uygulama görüntü de harika izlediklerimin en iyisi diyebilirim :) yanlızben bı qfs denen şeyü kurmadım ? Yani onun bi nedeni varmı kursak ne olur ki
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
hocam valla eline sağlık ne diyim :)) mükemmel bir uygulama görüntü de harika izlediklerimin en iyisi diyebilirim :) yanlızben bı qfs denen şeyü kurmadım ? Yani onun bi nedeni varmı kursak ne olur ki

ikiside indirme linki aynı dosya yani
 


Üst Alt