Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

tempestshine

tempestshine

Üye
Böyle bir uygulama elbette paralı olmalı.Tabi bizim için değil :ehe
 


akinorta

Üye
    Konu Sahibi
mobilden sms ile ödeme sistemi getiriyorum
 
yutkun

yutkun

Üye
gercekten süper olmuş bence bugune kadarki en güzel tv programı olmuş eline emegine saglık teşekkürler başarılarının devamını dilerim ellerin dert görmesin:good:
 
benighted

benighted

Üye
mobilden sms ile ödeme sistemi getiriyorum

mobil ödeme sistemi olursa bu forumda ki biçok kişiden destek alacaksındır.
çalışmalar gayet güzel tv8 istemiştim teşekkür ederim gelmiş ancak ses var ama görüntü gelmiyor kontrol edebilirmiisin
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
tv8 bir ara çalıştı ama şuan çalışmıyor... yeni link bulursan anında düzelteceğim
 

anlamamki

Üye
Bende hiç biri çalışmadı dönüp duruyor
 
lilsaint_03

lilsaint_03

Üye
güncelledikten sonra bir kez daha para verecek miyiz.madem emek var ortada destek yapmak lazım.takdire şayan bir çalışma ve çokta gerekli bu seviye de telefonlar için.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
bir satın alımdan sonra güncellemeler ücretsiz diye biliyorum
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
bir satın alımdan sonra güncellemeler ücretsiz diye biliyorum

10 indirmeye kadar ücretsiz. Satın alacağım ama inşallah burdaki gibi kısa sürede güncelleme çıkarmayıp uzun ve önemli şeyler için güncelleme çıkarırsınız ki indirme hakkımız bitipte tekrar satın almak zorunda kalmayalım.
 

anlamamki

Üye
Su an başladımı ücretli indirme?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
10 indirmeye kadar ücretsiz. Satın alacağım ama inşallah burdaki gibi kısa sürede güncelleme çıkarmayıp uzun ve önemli şeyler için güncelleme çıkarırsınız ki indirme hakkımız bitipte tekrar satın almak zorunda kalmayalım.

yok yok kesinlikle böyle bir düşüncem böyle bir politikam olmayacaktır.eğer güncelleme çıkaracaksam önemli bir gelişme önemli bir güncelleme olur. Kanal ekleme çıkarma güncellemesi ya da menü değiştirme güncellemesi olmayacak

---------- Eklendi @ 22:51:07 ---------- Yazıldı @ 22:50:10 ----------

şuan başlamadı mağazaya imzalanması için gönderdim 1-2 hafta sonra çıkar
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
şimdi Ovideki ücretli sürüm onaylanınca, şu anda ücretsiz kullandığımız sürüm çalışmaya devam edicekmi?
 
selly1310

selly1310

Üye
bende bu program wifi ile calışmıyor.kanal listesinde kanal secince mobil veri baglantısı yok diyor.ama wife ile internette dolaşıyorum sırf bu bu programdaki kanalları acamıyorum.yardım lütfen
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bende bu program wifi ile calışmıyor.kanal listesinde kanal secince mobil veri baglantısı yok diyor.ama wife ile internette dolaşıyorum sırf bu bu programdaki kanalları acamıyorum.yardım lütfen

ayarlardan kullandığın bağlantıyı seçmen gerekiyor
 
SheFy

SheFy

Üye
yeni gelecek olan sürümlerde ücretli programda mı güncellenecek sadece
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Sms ile ödeme sistemi?:)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
bunu ayarlıyorum mağaza ile eş zamanlı olacak

---------- Eklendi @ 00:34:54 ---------- Yazıldı @ 00:32:40 ----------

yeni gelecek olan sürümlerde ücretli programda mı güncellenecek sadece

ücretli olan daha iyi güncellenecek elbette
buradaki ne kanalların eklenmedi bakımı ve küçük güncellemeler sunulacak bunun garantisini bu mesajda veriyorum.

---------- Eklendi @ 00:41:10 ---------- Yazıldı @ 00:34:54 ----------

şu an mağazada yayınlanacak olan versiyon hepinizin kullandığı ile aynı tüm mağaza kullanıcıları için ilk basamak. Henüz onda da kategorilendirme yok. Ama çok büyük değişim geçirecek bu program. Ama inanın şuan sınavıma çalışıyor olmam gerekirken symbiana yazılım yazma derdindeyim. Neden maxicep ailesi beni resmem gaza getirdi bir kaç deneme yaptım baktım çalışıyor. Bıraktım kağıdı kitapı aldım klavyeyi kodladım. Bu arada yazılım ile ilgili bir bölümde de okumuyorum. Tıp okuyorum bunu hobi olarak devam ettirip belki biraz harçlık çıkar diye yapıyorum. Tamamen vakit geçirmece.. Ama rahatsız değilim hoşuma da gidiyor. Burada iyi muhabnetler oluyor. Katılmadan edemiyorum. Baktım herkes tv istiyor ben de yapayım dedim eğer yapabilirsem.
 
SheFy

SheFy

Üye
şimdilik yetet bixe bu kanallar artar bile eline sağlık tekrar. Sen sınavınada bak bunun için kalma :D
 


Üst Alt