Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

yaren_dede

yaren_dede

Üye
:tşk: görsel olarak güzel oldu
 


Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Yeni sürüm gayet güzel. FP1 Qt sorunu şimdilik yok gibi görünüyor. Yatayda da sorun yok. Ama arada bir durum çubuğu çalışmıyor.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Herşey iyi güzel hoşda.Ben yeni ikonu pek beğenmedim.Fazla büyük.
 
nadir_89

nadir_89

Üye
Kanal logolarıyla birlikte güzel oldu baya kullanışlı olmuş
Daha kullanışlı olması için 2 tavsiyem var
1) kanal arama yapılırsa güzel olur
2) kanallar kategorize edilirse daha kullanışlı olur bence

3-5 kanal olsa bunlara gerek olmaz ama baya kanal eklemişin ve muhtemelen sahada ekleyeceksin bu seklde aranilan kanalın bulunması kolaylaşacak
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Kanal logolarıyla birlikte güzel oldu baya kullanışlı olmuş
Daha kullanışlı olması için 2 tavsiyem var
1) kanal arama yapılırsa güzel olur
2) kanallar kategorize edilirse daha kullanışlı olur bence

3-5 kanal olsa bunlara gerek olmaz ama baya kanal eklemişin ve muhtemelen sahada ekleyeceksin bu seklde aranilan kanalın bulunması kolaylaşacak

evet kanal arama gelecek. İlk harfini yazar yazmaz filtreleme gibi...

---------- Eklendi @ 13:57:26 ---------- Yazıldı @ 13:56:37 ----------

Yeni sürüm gayet güzel. FP1 Qt sorunu şimdilik yok gibi görünüyor. Yatayda da sorun yok. Ama arada bir durum çubuğu çalışmıyor.
bu durum çubuğu sorununa biraz baktım. benden kaynaklanmıyor gibi. Nokia'dan güncelleme bekleyeceğiz...
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
bu durum çubuğu sorununa biraz baktım. benden kaynaklanmıyor gibi. Nokia'dan güncelleme bekleyeceğiz...

Bu sadece sizin uygulamadan değil her şeyden kaynaklı. Qt tam bir başa bela. Bir gün durum çubuğum çalışmaz, bir gün saat görünmez, yatayda çalışmaz.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
evet dediğim gibi Nokia QtSDK'ye bir güncelleme gelmesi gerekiyor. Özellikle de qt-components e acilen gelmeli
 
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler dostum ellerine saglik
 
dücane

dücane

Üye
hocam bu sürüm gercekten cok daha güzel olmus, ama hayrina mekke ve medine canli yayin kanallarinida eklersen süper olur :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
disney channel'ı da yüklersen iyi olur
 
arslanla

arslanla

Üye
tv8 de bozukluk var. Ses var görüntü yok. Ayrıca Kanal d nin daha iyi çözünürlüklü olanını bulur musun?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
kanald en iyisinin bulana kadar şimdilik bu kadar.
kanallar daha çok olabilirdi ama
yayınların çoğu rtmp protokolünden yayın yapıyor.
Bize ise rstp veya mms protokolünden yayın yapanlar gerekli
 

kaavkw

Üye
Bende kanal logoları çıkmıyor neden acaba? Çok da gerekli değil gerçi ama meraktan soruyorum. :)

Hallettim, eskisini kaldırıp baştan kurmak gerekiyormuş ilk mesajı okumamıştım. :)
 
atakan25

atakan25

Üye
kota durumu nasıl peki 30 dk izlesem mesela?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
programın 1.4 sürümünü mağazaya gönderdim. 1-2 hafta içinde sizlerle olur. Bundan sonra güncellemeler oradan devam edecek.
Fiyatını da 2 Euro = 3,49 TL olarak belirledim. Satın alarak bana desteğinizi gösterir ve yeni uygulamaların devamı için bir sebep göstermiş olursunuz...
 
one_serhat

one_serhat

Üye
adamsın
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
herekese tüm ilgi gösterenlere, fikir sunanlara, kanal linki gönderenlere teşekkürlerimi sunarım. Bir de konu sabitlenirse böyle bir uygulamayı herkes görmüş bundan herkes faydalanmış olur...
 
emreli01

emreli01

Üye
1.4 neler olacak acaba (h)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
herkez de kredi kartı yokki Oviden alsın
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Şimdilik aynı sadece ingilizcesi geldi.
Ama tabi hallerim büyük.
kategorilendirme ve yüksek kalite yayın yapacağım kendi sunucum üzerinden
 


Üst Alt