Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}
Sponsorlu Bağlantılar
yaren_dede
Üye
görsel olarak güzel oldu
Sensation
Emekli Yönetici
Yeni sürüm gayet güzel. FP1 Qt sorunu şimdilik yok gibi görünüyor. Yatayda da sorun yok. Ama arada bir durum çubuğu çalışmıyor.
tempestshine
Üye
Herşey iyi güzel hoşda.Ben yeni ikonu pek beğenmedim.Fazla büyük.
nadir_89
Üye
Kanal logolarıyla birlikte güzel oldu baya kullanışlı olmuş
Daha kullanışlı olması için 2 tavsiyem var
1) kanal arama yapılırsa güzel olur
2) kanallar kategorize edilirse daha kullanışlı olur bence
3-5 kanal olsa bunlara gerek olmaz ama baya kanal eklemişin ve muhtemelen sahada ekleyeceksin bu seklde aranilan kanalın bulunması kolaylaşacak
Kanal logolarıyla birlikte güzel oldu baya kullanışlı olmuş
Daha kullanışlı olması için 2 tavsiyem var
1) kanal arama yapılırsa güzel olur
2) kanallar kategorize edilirse daha kullanışlı olur bence
3-5 kanal olsa bunlara gerek olmaz ama baya kanal eklemişin ve muhtemelen sahada ekleyeceksin bu seklde aranilan kanalın bulunması kolaylaşacak
Bu sadece sizin uygulamadan değil her şeyden kaynaklı. Qt tam bir başa bela. Bir gün durum çubuğum çalışmaz, bir gün saat görünmez, yatayda çalışmaz.
akinorta
Üye
Konu Sahibi
evet dediğim gibi Nokia QtSDK'ye bir güncelleme gelmesi gerekiyor. Özellikle de qt-components e acilen gelmeli
asigsasi
Üye
teşekkürler dostum ellerine saglik
dücane
Üye
hocam bu sürüm gercekten cok daha güzel olmus, ama hayrina mekke ve medine canli yayin kanallarinida eklersen süper olur
tempestshine
Üye
disney channel'ı da yüklersen iyi olur
arslanla
Üye
tv8 de bozukluk var. Ses var görüntü yok. Ayrıca Kanal d nin daha iyi çözünürlüklü olanını bulur musun?
akinorta
Üye
Konu Sahibi
kanald en iyisinin bulana kadar şimdilik bu kadar.
kanallar daha çok olabilirdi ama
yayınların çoğu rtmp protokolünden yayın yapıyor.
Bize ise rstp veya mms protokolünden yayın yapanlar gerekli
kaavkw
Üye
Bende kanal logoları çıkmıyor neden acaba? Çok da gerekli değil gerçi ama meraktan soruyorum.
Hallettim, eskisini kaldırıp baştan kurmak gerekiyormuş ilk mesajı okumamıştım.
atakan25
Üye
kota durumu nasıl peki 30 dk izlesem mesela?
akinorta
Üye
Konu Sahibi
programın 1.4 sürümünü mağazaya gönderdim. 1-2 hafta içinde sizlerle olur. Bundan sonra güncellemeler oradan devam edecek.
Fiyatını da 2 Euro = 3,49 TL olarak belirledim. Satın alarak bana desteğinizi gösterir ve yeni uygulamaların devamı için bir sebep göstermiş olursunuz...
one_serhat
Üye
adamsın
akinorta
Üye
Konu Sahibi
herekese tüm ilgi gösterenlere, fikir sunanlara, kanal linki gönderenlere teşekkürlerimi sunarım. Bir de konu sabitlenirse böyle bir uygulamayı herkes görmüş bundan herkes faydalanmış olur...
emreli01
Üye
1.4 neler olacak acaba
asigsasi
Üye
herkez de kredi kartı yokki Oviden alsın
akinorta
Üye
Konu Sahibi
Şimdilik aynı sadece ingilizcesi geldi.
Ama tabi hallerim büyük.
kategorilendirme ve yüksek kalite yayın yapacağım kendi sunucum üzerinden