Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

SheFy

SheFy

Üye
rtsp linki mi lazim sana
 


SheFy

SheFy

Üye
mms://eu1.secveseyret.com/gstv_high bide bu mms://85.111.3.55/gstv GSTV buldum ama calisircmi denesene bi
 
dücane

dücane

Üye
hocam birde programin ikonunu degistirsen, daha modern birsey olsa...
 
M.Uzun

M.Uzun

Üye
süpersiniz valla hocam :) powertürk ve kral tvde oldumu tamamdır.. ellerinize sağlık.
 
dücane

dücane

Üye
bugün mübarek 3 aylara girmis bulunuyoruz,hayrina mekke ve medine kanallarinida eklesen cok iyi olur...bu arada 3 aylarimiz mübarek olsun... dua:

“Allah’ım! Recep ve Şa’ban aylarını bize mübarek kıl ve bizleri Ramazan’a ulaştır.”
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
süpersiniz valla hocam :) powertürk ve kral tvde oldumu tamamdır.. ellerinize sağlık.

powerturk de şu an sıkıntı var. inşallah hallolacak. kral tv rtmp protokolünü kullanıyor. onun için sunucu da rtmp yi rtsp ye çevirmek lazım. ama o da uzun iş. ama belki akinorta birçözüm bulur.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
tüm kanalları kendi sunucum üzerinde toplayıp yayın yapacağım yakın zamanda ama şuan değil. Şimdilik basit çözümlerle programı kullanabiliriz...
 
0343434

0343434

Üye
arkadaşım telefonuma yükledim ve wifi ile çalıştırdım fakat ''mobil veri bağlantı yok'' diyor.Ne yapmalıyım?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
bağlantında problem vardır büyük ihtimal

---------- Eklendi @ 11:07:16 ---------- Yazıldı @ 10:22:38 ----------

PROGRAM GÜNCELLENDİ...

Detaylı Bilgi için ilk mesaja bakın
İlk mesaja gitmek için BURAYA tıklayın


 
slant1111

slant1111

Üye
Harika olmuş.Uydu taktırmış gibi olduk sagol :)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
harici link düzeltme
 
benighted

benighted

Üye
hocam oncelikle emegine saglik gayet basarili bir uygulama bide tv8 olsaydi cok guzel olurdu
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
elime geçince eklerim :)
 
kartal3x

kartal3x

Üye
wi-fi ile kanallar açılmıyor
 
arslanla

arslanla

Üye
teşekkürler süper olmuş...
 
slant1111

slant1111

Üye
izlediğini kaydetme olsa daha güzel olur ama o biraz zor gibi :) mantıken yapılabilir ama pratikte sorun oluşturabilir

---------- Eklendi @ 12:25:46 ---------- Yazıldı @ 12:17:28 ----------

şöyle bir düşündüm de anlık veri akışı oluyor baya bi sıkıntılı olur :) pc de bile sorun oluşturablyor :D
 
emreli01

emreli01

Üye
ggggüüüüüzzzzzeeeeeelllllllllllll :naughty:
 

ozcangoral

Üye
ellerine sağlık mükemmel olmuş
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
pamuk eller cepe,
yeni versiyon maxicebe :oke:
 


Üst Alt