Wave 3 mü? C6-01 mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Wave 3 mü? C6-01 mi?
Öncelikle konuyu yanlış yerde açtıysam özür dilerim.
Bende var olan c6-01 Belle refresh güncellemesi ile birlikte canımı sıkmaya başladı. Özellikle mevcut tarayıcısı ile internette gezinirken donması ve bataryayı çıkarıp tekrar takmam oldukça sinir bozucu.

Şu aralar Samsung'un Wave 3'ü dikkatimi çekti. Iyice incelemedm ama incelemeden önce siz değerli arkadaşlara sormak istiyorum. Aldığım telefonla pişman olmak istemiyorum ve keşke demek istemiyorum. Hangi telefonu tavsiye edersiniz? Uygulama , hız , işlemci açısından hangisi oldukça iyidir?
Fikirlerinize muhtacım arkadaşlar.
Teşekkürler.
 

Krofessional

Wave 3 bada android tavsiyemdir
 
    Konu Sahibi
Bada kötü mü ki? Çok cazip gelmişti
peki androidlerden hangi telefonu öneriyorsunuz?Bütçem700 tldir
 
LG GW620 HTC Desire HD 2 telefonda harika
 
galaxy s öneririm bir ara ben kullanıyordum süper oyunlarda kasma yok,şarj fazla gidiyor
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Motorola Atrix modeline de bir göz atın.
 
madem bütceniz 700 tl samsung wonder (w) önere bilirim vatan pcde indirimliydi en son Özellikleri ve fiyat performansı olarak o fiyata alınabilinecek bir telefon.
 
birde tekrar yazıcam sony ericson neo v tercihimdir. niye dersen hem celebronlu hemde sürüm farkı var ama bn wawe 3 tavsiye etmem arkadaş aldı uygulaması yok gibi bişi
 
    Konu Sahibi
Motorola Atrix modeline de bir göz atın.

Cazip görünüyor. Ilgileneceğim teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

madem bütceniz 700 tl samsung wonder (w) önere bilirim vatan pcde indirimliydi en son Özellikleri ve fiyat performansı olarak o fiyata alınabilinecek bir telefon.

Galaxy W , son sürümü kaçtır?

- - - Eklendi - - -

O fiyata en iyi samsung tel Galaxy S

Galaxy S begenmedim pek. Yine de teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Internet üzeri satışa pek güvenmiyorum

- - - Eklendi - - -

birde tekrar yazıcam sony ericson neo v tercihimdir. niye dersen hem celebronlu hemde sürüm farkı var ama bn wawe 3 tavsiye etmem arkadaş aldı uygulaması yok gibi bişi

Sony Eriscon iyi mi acaba?
 
galaxy w nin son sürümü Android OS 2.3.5
sonr ericson neo v Android OS, v2.3.4 sürüm güncellemesi neo v de var ama bnce glaxy w de gerçekten iyi bir cihaz

- - - Eklendi - - -

sony ericson neo v de iyi bir cihaz ama w özellikleri bakımından aynı sayılır istersen karsılaştr için rahatlasın
 
atrix diyorum direk.. Hb de 670 liraya dustu ve yarin kismetse nokia sacmaligi bitiyor benim icin kurtuldum 701 den haha
 

CasuS_87

Üye
galaxy s advance var daha iyi
 

Krofessional

Bada kötü mü ki? Çok cazip gelmişti
peki androidlerden hangi telefonu öneriyorsunuz?Bütçem700 tldir

bu fiyata dikkatli seçim gerekir önerilerim ; motorola atrix , galaxy w , galaxy s veya s benzerleri , htc one v
 

ZaZuM

Üye
Hocam gold da kampanya var htc one v 700 kusur birsey bi bak istersen
 
Wave 3 mü c6-01 mi diye sorarsan hiçbiri derdim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...