Samsung Wave 2 S8530 mi, Nokia C6-01 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hoss

hoss

Üye
kesinlikle wave
 


:::burak:::

:::burak:::

Üye
Arturhe'a katılıyorum. Bu arada wave2 de 3.6mb internet hızı var. c601'de 10.2mb var. Ve ekranı amoled ayrıca şuan en iyi olduğu iddia edilen clear back display özelliğine sahip ve video çekimi wave2 ile aynı. Hatta çift mic. kaydediyor. Usb otg ve fm verici de var. 256mb ram ile şuan rekor 44 uygulama yani yeterde artar bile. Ve kasası METAL ayrıca A gps ve sesli navigasyon ömür boyu ÜCRETSİZ. fiyatı daha makul 700 lira ama wave2 de 1ghz işlemci var. Ve ekran biraz daha büyük diğer artıları söylenmiş zaten kısaca karar senin ikiside alınmaya değer güzel telefonlar. Pişman olmazsın.

----------Eklendi @ 23:43:05 ---------- Yazıldı @ 23:32:03 ----------

Bu arada arturhprime'nin verdiği link'e bak mutlaka orda daha ayrıntılı yazar.


arkadaş iyi saymış farkları ama wavenkileride saysaymış tam olurmuş
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye


Dostum kimse wave'ne bişey demiyor c6-01'den iyi ama c6-01 de boyutuna ve fiyatına göre kullanışlı.

kardeş nedir sendeki bu kapris yaw ,sakin ol yaa!! herkes senin gibi araştırmaz ,adamda merak etmiş hangisi daha iyi diye bende diyorumyukardaki arkadaş iyi yazmış ama wavenkilerideyazsaymış iyi olurmuş bu kadar ,senin wavene benim wavime ne oluyor size yaaw
 
pRime.

pRime.

Üye
kardeş nedir sendeki bu kapris yaw ,sakin ol yaa!! herkes senin gibi araştırmaz ,adamda merak etmiş hangisi daha iyi diye bende diyorumyukardaki arkadaş iyi yazmış ama wavenkilerideyazsaymış iyi olurmuş bu kadar ,senin wavene benim wavime ne oluyor size yaaw

Ne kaprisi ya! Sakinim zaten. Evet yazsaymış iyi olurmuş ama onun linkini de ben verdim.


----------Eklendi @ 20:25:18 ---------- Yazıldı @ 20:23:20 ----------


Al senin için bir daha verdim linki. Wave daha iyi.
 

sedat28

Üye
ben vave 2 aldım çok memnunum hiç düşünmedn aldm ve wave 2 yi nokıa c6 01 le karşılaştırmayn bile c7 bile pasf kalr wave 2 nin yanında şok hos özelliklerı var kullanmayn bimez aln biş man olmaz ben c7 baktım dokun matiği berbat çok yavaş doknmatik akışı kötü samsung 1 numara
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Hangisini istiyorsan onu al karar senin.
Kendim bu gün wave 2 aldım aklıma mantığıma uyan cihaz'dı.
Sen de c6 istiyorsan yada wave istiyorsan,hangisini istiyorsan al.
İyi günler.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Bana göre wawe 2 ama sen dersen ki ufak kullanışlı bi telefon olsun aşırı büyük olmasın o zaman c6-01 al :)
 
mamy33

mamy33

Üye
WaVe 2 Kullanıcısıym memnunum ama androidle kıyaslayacak seviyede diill ama bunu 2.0 gelince androidle kıyaslasınlar derim ozaman ;)
 
dufy85

dufy85

Üye
boşver bunları güzel bi android li telefon al bence froyo falan olsun bak keyfine :oke:
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Froyo olacağına 2.3 olsun daha iyidir:oke:
 
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
wave 2 aldığım zaman c6 c7 vs bircok tlf kurcaladım ancak dokunmatik hassasiyetleri iyi değildi . wave 2yi daha önce hiç denemedim işin acığı gozumu kapattım aldım :) düşüncem wave almaktı hatta satıcı istersen onu getireyim dedi ancak wave2daha yeni olduğu için bunu tercih ettim hiç pisman değilim mükemmel otesi ekran çözünürlüğü dokunmatik vs vs ayrıca saymakla. bitmez özellikleri. bana göre c6.dan kat kat iyi. karar tabiki. senin . bundan önceki tlf yine samsung. i 8910hd idi. aradaki farkları saymakla bitirmenin imkanı yok
 

oguzkedek

Üye
c6-01 yada wave 1-2 farketmez önümüzdeki 2 ay içinde 0 ı 650 olur mu sizce
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt