Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arturhe'a katılıyorum. Bu arada wave2 de 3.6mb internet hızı var. c601'de 10.2mb var. Ve ekranı amoled ayrıca şuan en iyi olduğu iddia edilen clear back display özelliğine sahip ve video çekimi wave2 ile aynı. Hatta çift mic. kaydediyor. Usb otg ve fm verici de var. 256mb ram ile şuan rekor 44 uygulama yani yeterde artar bile. Ve kasası METAL ayrıca A gps ve sesli navigasyon ömür boyu ÜCRETSİZ. fiyatı daha makul 700 lira ama wave2 de 1ghz işlemci var. Ve ekran biraz daha büyük diğer artıları söylenmiş zaten kısaca karar senin ikiside alınmaya değer güzel telefonlar. Pişman olmazsın.
kardeş nedir sendeki bu kapris yaw ,sakin ol yaa!! herkes senin gibi araştırmaz ,adamda merak etmiş hangisi daha iyi diye bende diyorumyukardaki arkadaş iyi yazmış ama wavenkilerideyazsaymış iyi olurmuş bu kadar ,senin wavene benim wavime ne oluyor size yaaw
kardeş nedir sendeki bu kapris yaw ,sakin ol yaa!! herkes senin gibi araştırmaz ,adamda merak etmiş hangisi daha iyi diye bende diyorumyukardaki arkadaş iyi yazmış ama wavenkilerideyazsaymış iyi olurmuş bu kadar ,senin wavene benim wavime ne oluyor size yaaw
Al senin için bir daha verdim linki. Wave daha iyi.
sedat28
Üye
ben vave 2 aldım çok memnunum hiç düşünmedn aldm ve wave 2 yi nokıa c6 01 le karşılaştırmayn bile c7 bile pasf kalr wave 2 nin yanında şok hos özelliklerı var kullanmayn bimez aln biş man olmaz ben c7 baktım dokun matiği berbat çok yavaş doknmatik akışı kötü samsung 1 numara
maxirabit
Üye
Hangisini istiyorsan onu al karar senin.
Kendim bu gün wave 2 aldım aklıma mantığıma uyan cihaz'dı.
Sen de c6 istiyorsan yada wave istiyorsan,hangisini istiyorsan al.
İyi günler.
4PuNiSHeR
Üye
Bana göre wawe 2 ama sen dersen ki ufak kullanışlı bi telefon olsun aşırı büyük olmasın o zaman c6-01 al
mamy33
Üye
WaVe 2 Kullanıcısıym memnunum ama androidle kıyaslayacak seviyede diill ama bunu 2.0 gelince androidle kıyaslasınlar derim ozaman
dufy85
Üye
boşver bunları güzel bi android li telefon al bence froyo falan olsun bak keyfine
cCc Maxcı cCc
Üye
Froyo olacağına 2.3 olsun daha iyidir
gunesinoglu
Üye
wave 2 aldığım zaman c6 c7 vs bircok tlf kurcaladım ancak dokunmatik hassasiyetleri iyi değildi . wave 2yi daha önce hiç denemedim işin acığı gozumu kapattım aldım düşüncem wave almaktı hatta satıcı istersen onu getireyim dedi ancak wave2daha yeni olduğu için bunu tercih ettim hiç pisman değilim mükemmel otesi ekran çözünürlüğü dokunmatik vs vs ayrıca saymakla. bitmez özellikleri. bana göre c6.dan kat kat iyi. karar tabiki. senin . bundan önceki tlf yine samsung. i 8910hd idi. aradaki farkları saymakla bitirmenin imkanı yok
oguzkedek
Üye
c6-01 yada wave 1-2 farketmez önümüzdeki 2 ay içinde 0 ı 650 olur mu sizce