W 715 kendi programından video izleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
W 715 kendi programından video izleme
Arkadaşlar önce wifi yi açıyoruz
2-- bi şebekeye bağlanıyoruz
3-- o şebekenin şeçenekler sekmesinden ayarları düzenle yi açıyoruz
4--alttaki dns adresi bölümüne giriyoruz
5--208.67.222.222
6--kaydete basıp çıkıyoruz
7--başka bi şeye dokunmadan çıkıyoruz
8-- olmayanlar 208.67.220.220 yi denesinler
9-- sonra wifi yi kapatıp açıyoruz ve orjinal youtubeye girip videolamızı izliyoruz
BU BENİM İLK KONUM ŞİMDİDEN HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER....
 
Tepkiler: mistage, basbakan ve ddr4
ty güzel paylaşım deneyen varmı acaba işe yarıyorsa helal bolta felan gerek kalmaz gerçi masaüstü tarayıcısımı boltmu daha güzel oda ayrı konu ama
 
    Konu Sahibi
Ben teşekkür ederim güzel kardeşim zaten ben kendim denedim oluyo hatta yan çevirince tam ekran oluyo.. Ve donma sorunuda olmuyo gayet kullanışli bi program yapmışlar sony kalitesi.. ;-)
 
tatarpolat kardeş ben youtubeyi kullanmadan ziyade wi-fi yi kullanmaya çalışıyrum ama hala beceremdim...hatta wifiye girince nete bağlandıgımda onun vodafonun internet paketinden harcayıp harcamadığını nasıl anlayacağımıda bilmiyorum ..yardımcı olursan sevinirim sen wifiyi kullanabiliyosun galiba*
 
    Konu Sahibi

önce wifiyi aç
bi şebekeye bağlan
ona bağlı olduğu sürece sen herzaman wifiden bağlı kalacaksın
eğer wifi kapatırda girmeye çalışırsan zaten mobil şebeke kullanarak bağlanıyorsunuz yazar..

--------------- Ekleme ---------------
 

o zaman şöyle yapsam; internet ayarlarından kullanılan hesaba rastgele bi hesap açıpta onu seçsem snra modeme bağlansam nasıl olur?
 
haviconi kardeş az evvel denedim.wifiyi açıp e buddye girdim giriş yapamadı (modem zyxel) vodafone internet seçeneğine girdim ayarlardan e buddy ye girdi.. şimdi sorun modemdemi?
 
haviconi kardeş az evvel denedim.wifiyi açıp e buddye girdim giriş yapamadı (modem zyxel) vodafone internet seçeneğine girdim ayarlardan e buddy ye girdi.. şimdi sorun modemdemi?
ne yazıkkı zyxel le bağlantı gerçekleştirebilen birisi duymadım o markada bi sorun sorun modemde modemin müşteri hizmetlerini bi ara istersen
 
valla hiç uğraşamam vodafone nin 1 g blik interneti beni idare eder şimdilik.peki mesela be airties marka bi modeme bağlanınca direk onun hattan girecek dimi (ki eğer girerse) vodafondan yemeyecek kotayı
 
valla hiç uğraşamam vodafone nin 1 g blik interneti beni idare eder şimdilik.peki mesela be airties marka bi modeme bağlanınca direk onun hattan girecek dimi (ki eğer girerse) vodafondan yemeyecek kotayı
vodafondan yemicek hem wapa geçmeden önce wap ile bağlancaksınız diye bi uyarı geliyo sorar sana hayır dersin olur biter gelmiyosa değişik bi sorun var
 

haviconi

Üye
valla hiç uğraşamam vodafone nin 1 g blik interneti beni idare eder şimdilik.peki mesela be airties marka bi modeme bağlanınca direk onun hattan girecek dimi (ki eğer girerse) vodafondan yemeyecek kotayı

Aynen öyle dostum modemden girecek. Hatta benim dikkatimi çekti. Eğer vodafone üzerinden bağlanırsa "mobil şebeke kullanılarak bağlanıyor" diye uyarıyor. Onu gördüğün anda bil ki GSM şebekesini kullanıyorsun...
Ayrıca şu ana kadar, başka bir site de dahil olmak üzere "wi-fi açık olduğu halde GSM üzerinden bağlanıyor" diye şikayetçi olan çıkmadı Bir kişi yazmış sonra da eklemiş, "ya wi-fi'yi açmışım ama bağlanmamışım" demiş


Bu arada verilen DNS'leri girdim ama maalesef youtube'ye girmiyor. Onun haricinde her siteye girdi, hem de aciyip hızlı girdi Acaba superonline fiber internet'i kullandığım için olabilir mi?
 
superonline interneti kullandığın içindir zaten normal 1mgbitle uçuyor onla nolur hhuhuhuhuhu
 
evet haviconi kardeş baktım dediğini yaptım wifiyi açınca "mobil şebeke üzerinden bağlanılıyor" demedi.ama iletişim hatası dedi kesin zyxel marka modemden kaynaklanıyor.sağolun bu arada...

yalnız bir sorum daha olacak.geçen bi avm ye gittim.şifresiz wifi vardı bağlandım facebooka girdim rahatlıkla şimdi o wifiden girdi öçylemi? yalnız hiçbir ayar yapmadım direk wifiyi açtım şebekeye bağlandım
 
avm nin wifiden girdinmi ayara gerek yoq veya kendinkinden nası leptopla avm me de ayar aypmadan girersin ya öyle zaten wi-fi ın amacı bu hızlı anında kablosuz net
 
anladım sağol peki benim kendi modemime (diyelimki zyxel değil) nasıl ayarlar yapmam gerekiyo??
 
ayarı modememe mi yapcan telemi tel diyosan bişi yoq biz arkinin teli açdık müziğe bakdıkdan sonra wireless e daldık modem için diyorsan öncekden wpaydı şifresi onu webe dönüştürdük wpa ya bağlanmıyo
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar nasıl giremiyosunuz bende ilk başta bağlanamıyodum sonra aklıma dns geldi
değiştirdim ve çok rahatlıkla büütün sitelere ve kendi programından youtubeye giriyorum
youtube programından unutmayın...

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar benden başka bağlanabilen yokmu acillll cvp
ayrıca arkadaşta w995 var oda bana sordu ben ayarladım oda her ttürlü giriyo
 

frmc32

Üye
senin modem zyxel mi?
 
    Konu Sahibi
benim modeem dlink...
ayrıca arkadaşta w995 var ondada kendi programından youtubenden video izleniyor... ayarları yapınca canavar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...