tatarpolat
Üye
-
Konu Sahibi
-
tatarpolat kardeş ben youtubeyi kullanmadan ziyade wi-fi yi kullanmaya çalışıyrum ama hala beceremdim...hatta wifiye girince nete bağlandıgımda onun vodafonun internet paketinden harcayıp harcamadığını nasıl anlayacağımıda bilmiyorum ..yardımcı olursan sevinirim sen wifiyi kullanabiliyosun galiba*
önce wifiyi aç
bi şebekeye bağlan
ona bağlı olduğu sürece sen herzaman wifiden bağlı kalacaksın
eğer wifi kapatırda girmeye çalışırsan zaten mobil şebeke kullanarak bağlanıyorsunuz yazar..
--------------- Ekleme ---------------
o zaman şöyle yapsam; internet ayarlarından kullanılan hesaba rastgele bi hesap açıpta onu seçsem snra modeme bağlansam nasıl olur?
ne yazıkkı zyxel le bağlantı gerçekleştirebilen birisi duymadım o markada bi sorun sorun modemde modemin müşteri hizmetlerini bi ara istersenhaviconi kardeş az evvel denedim.wifiyi açıp e buddye girdim giriş yapamadı (modem zyxel) vodafone internet seçeneğine girdim ayarlardan e buddy ye girdi.. şimdi sorun modemdemi?
vodafondan yemicek hem wapa geçmeden önce wap ile bağlancaksınız diye bi uyarı geliyo sorar sana hayır dersin olur biter gelmiyosa değişik bi sorun varvalla hiç uğraşamam vodafone nin 1 g blik interneti beni idare eder şimdilik.peki mesela be airties marka bi modeme bağlanınca direk onun hattan girecek dimi (ki eğer girerse) vodafondan yemeyecek kotayı
valla hiç uğraşamam vodafone nin 1 g blik interneti beni idare eder şimdilik.peki mesela be airties marka bi modeme bağlanınca direk onun hattan girecek dimi (ki eğer girerse) vodafondan yemeyecek kotayı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?