Vodafone Aylık Cepnet ne olacak ?

Sponsorlu Bağlantılar

Aydem1r

Üye
    Konu Sahibi
bir dünya markasi olarak Vodafone müşterilerini düşünür mutlaka
 


mehmet3437

Üye
iyi kitlemişler zamları girilmez o fiatlara,Sınırsız cepnet ağırdı ama iyiydi 1 sene kullandım bikaç ay önce iptal etmiştim tv paketi aldım 5 tlydi devamlı kesilme olduğu için onuda kapattım wirlesden devam .
Bu netlimitsiz için vodafonu değiştirmemiştim başka yollar aramalı artık.
 

Aydem1r

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone bayisindeki çalışan eski aboneler aynen devam edecek dedi
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Arkadaşlar eski aboneler zaten devam edecek, sadece yeni aboneliklere kapatıldı, internet almak isteyenler üzülmesin artık aynı paket eski kontör kartı gibi satılacak, yani 7.99 TL ye bir kart alıp numarasını kazıyıp öyle yükleyeceğiz, Vodafoneyi seviyorum bu yüzden, sınırsız internet daha ne olsun, saygılar hürmetler
 

Lodark

Üye
Belirtilmiş olduğu gibi yeni alımlara kapalı kullanan aboneler, kullanmaya devam edecek.
Ve bana kalırsa yıl sonunda falan kapatmazlar eski cepöğrenci tarifesini kapatmadıkları gibi.
 

Aydem1r

Üye
    Konu Sahibi
Dumbledore

Dumbledore

Üye
ya anlamadığım şu herkes yıl sonu yıl sonu diyor nereden biliyorsunuz kardeşim hiçbir açıklama yok yahu iptal edenler çekemeyip böyle şeyler mi söylüyor napıyor bende kullanamıyorum yapacak birşey de yok sömüren sömürsün ama yıl sonu diye bir saçmalık çıktı ortaya açıklama yokken böyle laflar olursa insan deli oluyor
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
zamani gelince gorecez zaten.
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
ya anlamadığım şu herkes yıl sonu yıl sonu diyor nereden biliyorsunuz kardeşim hiçbir açıklama yok yahu iptal edenler çekemeyip böyle şeyler mi söylüyor napıyor bende kullanamıyorum yapacak birşey de yok sömüren sömürsün ama yıl sonu diye bir saçmalık çıktı ortaya açıklama yokken böyle laflar olursa insan deli oluyor

Aynen kardeş katılıyorum
 

mertgold

Üye
yıl sonunda kapanıyor diyenleri gördük ben iptal etmedim hala kullanıyorum sınırsız net :D
 
AHMED...

AHMED...

Üye
kapanma konusunda hiç bir tarih yok 542 arayın sorun hurafe çıkarmaya gerek yok adamlar iptal etmedikçe şuanda süresiz yenilenecektir diyor sakin iptal etmeyin diyorlar
 


Üst Alt