Ve nihayet Windows 10 sahnede!

skynet

Üye
Windows 10 u kurdum ama kurduğuma bin pişman oldum 1 saat zor dayandım tekrar win7 döndüm
 
Tepkiler: Dexter Morgan ve B.A.R.O.N

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
Windows 10 u kurdum ama kurduğuma bin pişman oldum 1 saat zor dayandım tekrar win7 döndüm
Boşuna demiyorum sanal makineye kurun kendi sisteminize kurmayın diye

 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Tepkiler: skynet ve B.A.R.O.N

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
Format atmamışsın anladığım kadarıyla direkt varolan sistemin üzerine farklı bir yerel diske kurmuşsun o zaman öyle sorması normal
 

beats

Üye
Bir defa geçiş yapınca ürün koduna işleniyor, bunu Windows 8'den Windows 8.1'e yükseltirken görmüştük. Ya da direkt Windows 8.1 yükseltmesiyle sıfırdan yazılımı yükleyince yine ürün kodunu kabul ediyor.
Bende kurdum ama bilgisayarı başlatırken hangi sisteme devam etmek istediğimi soruyor
Eğer ayrı disk bölümlerine yüklü ise birini silebilirsin. Önce Sistem Yapılandırmansı'ndan Önyükleme sekmesinde kalmasını istediğin OS'yi varsayılan olarak seçiyorsun, daha sonra silmek için Disk Yönetimi ile istenmeyen OS yüklü bölümü biçimlendiriyoruz ve işlem tamam. Yok aynı disk üzerindeyse bildiğim kadarıyla tekrar yazılım yüklemekten başka seçenek yok.
 
Son düzenleme:

ogzhnoTr

Üye
Kazımasalardı, Muhtemelen Meego Adlı Sistemi Kullanıyor Olacaktın.


Sırf yolları ayırdılar diye N9 Nokianın ürünü değil mi yani ? Ben bu telefonu nokia diye değil wp diye aldım. Emin ol meego kullanıyor olmazdım.
 
Tepkiler: Rainesto

dakamon

Üye
Duyduğuma göre yeni kod vericeklermiş.
 

Emre

Üye
Sırf yolları ayırdılar diye N9 Nokianın ürünü değil mi yani ? Ben bu telefonu nokia diye değil wp diye aldım. Emin ol meego kullanıyor olmazdım.
Boş'a Çene Yormayalım, Uygun Fiyatlı WP'i Güzel Güzel Kullan.
 

ogzhnoTr

Üye
Boş'a Çene Yormayalım, Uygun Fiyatlı WP'i Güzel Güzel Kullan.
uygun fiyatındanda değil en alt cihaz olmasına ramen benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve kasmamasından ötürü seçtim. yoksa s3ü aldığım halde kenara atmazdım.
 
Tepkiler: Rainesto

Emre

Üye
uygun fiyatındanda değil en alt cihaz olmasına ramen benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve kasmamasından ötürü seçtim. yoksa s3ü aldığım halde kenara atmazdım.
Herkes Senin Açından Bakmıyor, Kullanmaya Devam Et Diyorum
 

wpfurkan

Üye
uygun fiyatındanda değil en alt cihaz olmasına ramen benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve kasmamasından ötürü seçtim. yoksa s3ü aldığım halde kenara atmazdım.
O arkadaşa ne anlatsan boş. Ona göre wp alan herkes Nokia diye almış ve artık Nokia olmadığından wp'de batacakmış yakında.
 
Tepkiler: ogzhnoTr