ogzhnoTr
Üye
Microsoft'tan Beri.
Güzel bir uyarı alırsın.Ben orjinal 8.1 kullanmıyorum ama 10 güncellemesini alırmıyım?
Boşuna demiyorum sanal makineye kurun kendi sisteminize kurmayın diyeWindows 10 u kurdum ama kurduğuma bin pişman oldum1 saat zor dayandım tekrar win7 döndüm
Açıklığa kavuşması açısından soruyorum . Şimdi elimde lisanslı windows 7 veya 8.1 cd si var diyelim . Windows 10 a ilk yıl boyunca istediğim an ücretsiz yükseltebiliyorum . Diyelim ki bir kez yükselttim ve daha sonra bir sebepten dolayı elimdeki lisanslı windows 7 veya windows 8.1 cd ile formatlamak zorunda kaldım . 1 yıl boyunca da Windows 10 a yükseltmedim . 1 yıl sonra Windows 10 bana da ücretli mi olur
Bende kurdum ama bilgisayarı başlatırken hangi sisteme devam etmek istediğimi soruyorBoşuna demiyorum sanal makineye kurun kendi sisteminize kurmayın diye
Bende kurdum ama bilgisayarı başlatırken hangi sisteme devam etmek istediğimi soruyor
Bir defa geçiş yapınca ürün koduna işleniyor, bunu Windows 8'den Windows 8.1'e yükseltirken görmüştük. Ya da direkt Windows 8.1 yükseltmesiyle sıfırdan yazılımı yükleyince yine ürün kodunu kabul ediyor.Açıklığa kavuşması açısından soruyorum . Şimdi elimde lisanslı windows 7 veya 8.1 cd si var diyelim . Windows 10 a ilk yıl boyunca istediğim an ücretsiz yükseltebiliyorum . Diyelim ki bir kez yükselttim ve daha sonra bir sebepten dolayı elimdeki lisanslı windows 7 veya windows 8.1 cd ile formatlamak zorunda kaldım . 1 yıl boyunca da Windows 10 a yükseltmedim . 1 yıl sonra Windows 10 bana da ücretli mi olur
Eğer ayrı disk bölümlerine yüklü ise birini silebilirsin. Önce Sistem Yapılandırmansı'ndan Önyükleme sekmesinde kalmasını istediğin OS'yi varsayılan olarak seçiyorsun, daha sonra silmek için Disk Yönetimi ile istenmeyen OS yüklü bölümü biçimlendiriyoruz ve işlem tamam. Yok aynı disk üzerindeyse bildiğim kadarıyla tekrar yazılım yüklemekten başka seçenek yok.Bende kurdum ama bilgisayarı başlatırken hangi sisteme devam etmek istediğimi soruyor
Kazımasalardı, Muhtemelen Meego Adlı Sistemi Kullanıyor Olacaktın.Yani tüm N9'lardaki nokia yazısını kazıdılar
Kazımasalardı, Muhtemelen Meego Adlı Sistemi Kullanıyor Olacaktın.
Duyduğuma göre yeni kod vericeklermiş.Bir defa geçiş yapınca ürün koduna işleniyor, bunu Windows 8'den Windows 8.1'e yükseltirken görmüştük. Ya da direkt Windows 8.1 yükseltmesiyle sıfırdan yazılımı yükleyince yine ürün kodunu kabul ediyor.
Eğer ayrı disk bölümlerine yüklü ise birini silebilirsin. Önce Sistem Yapılandırmansı'ndan Önyükleme sekmesinde kalmasını istediğin OS'yi varsayılan olarak seçiyorsun, daha sonra silmek için Disk Yönetimi ile istenmeyen OS yüklü bölümü biçimlendiriyoruz ve işlem tamam. Yok aynı disk üzerindeyse bildiğim kadarıyla tekrar yazılım yüklemekten başka seçenek yok.
Boş'a Çene Yormayalım, Uygun Fiyatlı WP'i Güzel Güzel Kullan.Sırf yolları ayırdılar diye N9 Nokianın ürünü değil mi yani ? Ben bu telefonu nokia diye değil wp diye aldım. Emin ol meego kullanıyor olmazdım.
uygun fiyatındanda değil en alt cihaz olmasına ramen benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve kasmamasından ötürü seçtim. yoksa s3ü aldığım halde kenara atmazdım.Boş'a Çene Yormayalım, Uygun Fiyatlı WP'i Güzel Güzel Kullan.
Herkes Senin Açından Bakmıyor, Kullanmaya Devam Et Diyorumuygun fiyatındanda değil en alt cihaz olmasına ramen benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve kasmamasından ötürü seçtim. yoksa s3ü aldığım halde kenara atmazdım.
O arkadaşa ne anlatsan boş. Ona göre wp alan herkes Nokia diye almış ve artık Nokia olmadığından wp'de batacakmış yakında.uygun fiyatındanda değil en alt cihaz olmasına ramen benim ihtiyaçlarımı karşılaması ve kasmamasından ötürü seçtim. yoksa s3ü aldığım halde kenara atmazdım.
tabi bu herkes kısmı sadece senden oluşuyorsa seve seve kullanırım telefonumuHerkes Senin Açından Bakmıyor, Kullanmaya Devam Et Diyorum
WP'de En Çok Pazar Payı Kime Ait? 99%O arkadaşa ne anlatsan boş. Ona göre wp alan herkes Nokia diye almış ve artık Nokia olmadığından wp'de batacakmış yakında.
tabi bu herkes kısmı sadece senden oluşuyorsa seve seve kullanırım telefonumu
Her 10 Windows Phonedan 9'u Nokia'ydı sanırımWP'de En Çok Pazar Payı Kime Ait? 99%
XDA Bak Arkadaş.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?