Bende aynı sürümü kullanıyorum fakat benim facebook halen sorun çıkartıyor nasıl çözebilirim acabag900f polonya 5.0 romunu kurdum
facebook ve hafıza kartı sorunu çıkıyordu daha sonra otadan bi güncelleme geldi kurdum hepsi düzeldi süper arada kamanmadan bazen reset atıyo o olmasa super oda çok nadir yapıyo
G900F yi kurabilirsin. Güncellemeyide alıyor, tadını çıkar.Sm g 900 fq ya guncelleme varmi hergun bakiyorum bisey oldugu yok
Facebook hatalarının samsung ile ilgisi olduğunu sanmıyorumSammobilede 2 adet daha güncelleme var 5.0 onları yüklersem face düzelir mi birde orjinal sürümümü nasıl bulurum
Art android kaçta Default olarak kullanılmaya başlar stabil olur ve dalvik kaldırılır?Bütün uygulamalar Art'a güncellenecek arkadaşlar. Belirli bir süre içinde Art'a güncellenmeyen uygulamalar ise Play Store'dan kaldırılacak. Google açıklamıştı bunu.
Android 5 yani lollipop ile birlikte art kalıcı olarak geldi yani dalvik e dönüş yok, ve şu an stabilArt android kaçta Default olarak kullanılmaya başlar stabil olur ve dalvik kaldırılır?
Kimse bilemez. Bekleyip göreceksiniz. Resmi bir açıklama yok. Tarih verenler tamamen uydurma.Not3 9005 5 güncelleme ne zaman geliyor bilen varmı?
Hayırlı olsun.Not3 9005 5 güncelleme ne zaman geliyor bilen varmı?
