Aqrp00
Üye
Açık alanda 5-10 dk beklemelisin. Bu program tamamen ücretsizdir kontör gitmez. Sadece tarihi eserlerin resimleri gibi şeylerde resmi indirmek için gider. Belki Menü -> Ayarlar -> Telefon ayarları -> GPS ayarları -> GPS+ ayarları -> oto. indirme açıktır. Eğer açıksa onu kapat. Belk o yüzden öyle birşey diyodur. Menü -> Ayarlar -> Telefon ayarları -> GPS ayarları -> GPS Konumu"na tıklayınca yerini buluyorsa programda bulacaktır. Program bulduğunda sağ üstteki mavi yuvarlak yeşil olacaktır.dediklerinizi yaptım ama yine sonuc alamadım veri paket kullanım diyor ilk başta acaba ücretlimi ben orayı kaçırdım sanırımne yaptıysam konumumu gösteremiyorum ,Menü -> Ayarlar -> GPS -> Dahili GPS'İ seçtiğinde uyduya bağlanarak konumunu bulacaktır. bu dediğinizi yaptım sonuc aynı
sokak adı yazdıgımda none cıkıyor..
Programa girip Menü -> Ayarlar -> Gelişmiş -> Harita ayar -> Harita kısmından haritayı seçilmiş olmasına bak. Sokak adına başka harflerle denemelisin. program ı, ş gibi karakterleri desteklemediğinden o tip harfleri yazmamalısın
ne yaptıysam konumumu gösteremiyorum ,Menü -> Ayarlar -> GPS -> Dahili GPS'İ seçtiğinde uyduya bağlanarak konumunu bulacaktır. bu dediğinizi yaptım sonuc aynı
sokak adı yazdıgımda none cıkıyor..
)
