Ücretsiz java navigasyon sistemi (Samsung Monte'de denendi)

Sponsorlu Bağlantılar

Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
dediklerinizi yaptım ama yine sonuc alamadım veri paket kullanım diyor ilk başta acaba ücretlimi ben orayı kaçırdım sanırım :allalla: ne yaptıysam konumumu gösteremiyorum ,Menü -> Ayarlar -> GPS -> Dahili GPS'İ seçtiğinde uyduya bağlanarak konumunu bulacaktır. bu dediğinizi yaptım sonuc aynı :nono: sokak adı yazdıgımda none cıkıyor..
Açık alanda 5-10 dk beklemelisin. Bu program tamamen ücretsizdir kontör gitmez. Sadece tarihi eserlerin resimleri gibi şeylerde resmi indirmek için gider. Belki Menü -> Ayarlar -> Telefon ayarları -> GPS ayarları -> GPS+ ayarları -> oto. indirme açıktır. Eğer açıksa onu kapat. Belk o yüzden öyle birşey diyodur. Menü -> Ayarlar -> Telefon ayarları -> GPS ayarları -> GPS Konumu"na tıklayınca yerini buluyorsa programda bulacaktır. Program bulduğunda sağ üstteki mavi yuvarlak yeşil olacaktır.
Programa girip Menü -> Ayarlar -> Gelişmiş -> Harita ayar -> Harita kısmından haritayı seçilmiş olmasına bak. Sokak adına başka harflerle denemelisin. program ı, ş gibi karakterleri desteklemediğinden o tip harfleri yazmamalısın
 


matematikman

Üye
Ben WeTravel_Mapgenerator_220 programını indiremedim. Acaba Tokat turhal haritası isteyebilirmiyim. Zahmet olmazsa...
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi

matematikman

Üye
Tokat haritası için çok teşekkür ederim. Emeğine sağlık. Ben programı telefona kurdum. İlk açılşta hafıza kartının yerini gösterdim. Daha sonra harita açıldı ama yabancı yer isimleri vardı. Daha sonra settings/advanced/map config bölümüne girdim map bölümünde demoghent vardı bunu tokat olarak değiştirdim. Çıkıp tekrar başlattım ama bu defada boş bir harita ortada yeşil bir ok çıktı bayağı bekledim, pencereye koydum ama hiçbirşey değişmedi bomboş harita öylece kaldı. Nerede hata yapıyorum acaba? Ben Turhal dayım, turhalın haritası içinde olmayabilirmi? Telefonum f480, gprs ayarlarım doğru olmasa internetede bağlanamam diye düşünüyorum. Yardımcı olbilirseniz çok memnun olurum.
 

dr_furkangs

Üye
Samsun için link ölü arkadaşlar link atabilir misiniz? :))
 
sertas21

sertas21

Üye
route66 nın yerini tutmuyor...
 

dr_furkangs

Üye
Haritayı görmek için Menü -> Ayarlar -> Gelişmiş -> Harita ayar -> Gelen ekrandaki Harita yazan yerden haritayı seçebilirsin.
Not: İndirdiğin istanbul haritasının içerisindeki "istanbul_1259218879086" klasörünün içerisinde Map klasörü var. Bu klasörü hafıza kartındaki We-travel klasörünün içerisindeki Maps klasörünün içerisine atarak çalıştırabilirsin. Attığın map klasörüne istediğin ismi verebilirsin. Ben ilk haritayı yüklediğimde Direk klasörü atmıştım. Dolayısıyla harita çalışmamıştı. Map klasörünü atınca çalışmıştı :)
Not2: GPS'İ açmak için Menü -> Ayarlarlar -> GPS -> Dahili GPS -> tamam'a bas ve navigasyon hazır :)
Ayrıca ilgin için ben teşekkür ederim :)
ben de attım dediğiniz gibi ama haritaları görmüyu :S
 
baranselona

baranselona

Üye
ben de attım dediğiniz gibi ama haritaları görmüyu :S

haritayı direk olarak we travel-maps dosyasının içine atacaksınız demoghent in yanına

dahasonra ayarlardan gps kapalıyı seçin sonra adresinizi girin bulduktan sonra haritaya geri dönüp yine ayarlardan GPS i dahili gps olarak ayarlayın ve GPS in çekeceği bir yere geçin 25-30 sn içinde yerinizi bulması gerekli......
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
Tokat haritası için çok teşekkür ederim. Emeğine sağlık. Ben programı telefona kurdum. İlk açılşta hafıza kartının yerini gösterdim. Daha sonra harita açıldı ama yabancı yer isimleri vardı. Daha sonra settings/advanced/map config bölümüne girdim map bölümünde demoghent vardı bunu tokat olarak değiştirdim. Çıkıp tekrar başlattım ama bu defada boş bir harita ortada yeşil bir ok çıktı bayağı bekledim, pencereye koydum ama hiçbirşey değişmedi bomboş harita öylece kaldı. Nerede hata yapıyorum acaba? Ben Turhal dayım, turhalın haritası içinde olmayabilirmi? Telefonum f480, gprs ayarlarım doğru olmasa internetede bağlanamam diye düşünüyorum. Yardımcı olbilirseniz çok memnun olurum.
Bu program ücretsizdir. İnternete bağlanmadan çalışır. Menü -> ayarlar -> GPS -> Dahili GPS'i seç. Sağ üstte mavi yuvarlak göreceksin. Uyduya bağlandığında yeşil olacak. Mümkünse dışarıda dene. Çünkü evin içerisinde konumu tam bulamıyor. Hata payı yüksek oluyor.

route66 nın yerini tutmuyor...
Evet. Route 66 yeni bir frimware ile yükleniyor. Olsun o kadar:)

Samsun için link ölü arkadaşlar link atabilir misiniz? :))
Samsun haritasını bilgisayarımdan silmişim. Yenisini yapıp en geç yarın eklerim.

--------------- Ekleme ---------------

ben de attım dediğiniz gibi ama haritaları görmüyu :S
bRnSl'in dediği gibi GPS ile uyduya bağlandığında haritayı görünecektir.
Eğer ekran klavyesinden 9'a basarsan tüm Türkiye haritası çıkacaktır. Sen yeşil oku Tokat'a doğru sürükleyip Tokat'ın üzerine gelince 3'e basarak yakınlaştırabilirsin.
Bidiğer yol ise Menü -> Bul -> Sokak -> Şehir ismi yazmak gerekiyor.-> Bir sokak ismi yaz. (program ı, ş gibi karakterleri desteklemiyor. Eğer sokağın isminde bu harflerden biri varsa ilk birkaç harfi yazsanda olur.) Çıkan seçeneklerden birini seçtiğinde sağ üstteki ok haritayı ne tarafa sürükleyeceğini gösterecektir. (9'a basıp uzaklaşırsan haritayı sürklediğinde İzmir'e daha çabuk yakınlaşacaktır.)
 

dr_furkangs

Üye
haritayı direk olarak we travel-maps dosyasının içine atacaksınız demoghent in yanına

dahasonra ayarlardan gps kapalıyı seçin sonra adresinizi girin bulduktan sonra haritaya geri dönüp yine ayarlardan GPS i dahili gps olarak ayarlayın ve GPS in çekeceği bir yere geçin 25-30 sn içinde yerinizi bulması gerekli......
maps dosyasının içine demoghentin yanına klasör şeklinde attım aynı demoghent şeklinde fakat ayarlardan haritaya baktığımda haritada sadece demoghent gozukuyo tokat gozukmuyor işte :S
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
maps dosyasının içine demoghentin yanına klasör şeklinde attım aynı demoghent şeklinde fakat ayarlardan haritaya baktığımda haritada sadece demoghent gozukuyo tokat gozukmuyor işte :S
Benim yazdığımı uygularsan harita gözükecektir. Tekrar yazayım :)
GPS ile uyduya bağlandığında haritayı görünecektir.
Eğer ekran klavyesinden 9'a basarsan tüm Türkiye haritası çıkacaktır. Sen yeşil oku Tokat'a doğru sürükleyip Tokat'ın üzerine gelince 3'e basarak yakınlaştırabilirsin.
Bidiğer yol ise Menü -> Bul -> Sokak -> Şehir ismi yazmak gerekiyor.-> Bir sokak ismi yaz. (program ı, ş gibi karakterleri desteklemiyor. Eğer sokağın isminde bu harflerden biri varsa ilk birkaç harfi yazsanda olur.) Çıkan seçeneklerden birini seçtiğinde sağ üstteki ok haritayı ne tarafa sürükleyeceğini gösterecektir. (9'a basıp uzaklaşırsan haritayı sürklediğinde İzmir'e daha çabuk yakınlaşacaktır.)
 

wade96

Üye
Bursa haritasına ihtiyacım var :S
 
SamsungGT s5620

SamsungGT s5620

Üye
Zahmet olmazsa ben de Antalya haritasını rica ediyorum.Teşekkürler, kolay gelsin.
 

murit

Üye
arkadaşlar bu sistem nasıl çalışıyor konuyu anlatabilecek biri varmkı*. ben ben sokağı seçiyorum naviga to cseçiyorum sectiğim yere bayrak koyuyor. ayarlardan rotayı araç olarak seçiyorum. ama yol tarifi alamıyorum..bu navigasyon sistemini nasıl kullanacağız.
 
baranselona

baranselona

Üye
sokağı seçip tamam demelisiniz navigate to city değil ben öyle yapınca yol tarifi veriyor
 
Aqrp00

Aqrp00

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu sistem nasıl çalışıyor konuyu anlatabilecek biri varmkı*. ben ben sokağı seçiyorum naviga to cseçiyorum sectiğim yere bayrak koyuyor. ayarlardan rotayı araç olarak seçiyorum. ama yol tarifi alamıyorum..bu navigasyon sistemini nasıl kullanacağız.
Uyduya bağlandıktan sonra yol tarifi alabilirsin. Birazcık detaylı anlatım:
İstediğin sokağın ilk bikaç harfini yazıp uzakta ara'yı seçersen gelecektir.
Eğer bir markete vb. gitmek istersen Menü -> Bul -> POI Şehri -> Şehir adı'nı yaz -> Menü'ye tıklayıp tamam'ı seç -> Tekrar Menü'ye tıklayıp tamam'ı seç -> istediğin market falan fıstık orda çıkacaktır. Monte çıkan sonuçları belli sayıdan fazla göstermediği için istediğin yer ismi çıkmayabilir o yüzden istediğin yerin ilk bikaç harfini yazıp daha fazla ara'yı seçersen istediğin yer çıkacaktır.
Eğer bir sokağa gitmek istersen Menü -> Bul -> Şehir adı -> gitmek istediğin sokak ismini yaz ve birini seç bir-iki sn içerisinde gideceğin yol işaretlenecektir.
Not: Yol tarifi almak için uyduya bağlanmış olman gerekir. Eğer uyduya bağlanmadan yol tarifi almak istersen Menü -> Ayarlar -> GPS -> GPS yok'u seç uygulamayı kapatıp aç.
 

murit

Üye
Uyduya bağlandıktan sonra yol tarifi alabilirsin. Birazcık detaylı anlatım:

bu şekilde yaptıpımızda sistem bizi otomakik olarak seçtiğimiz hedefe görürecekmi.sistemi deneyen varmı
 
baranselona

baranselona

Üye
evet gideceğin yollar kırmızı renk oluyor hatta kadının biri turn diye bağrıyor:ehe
 


Üst Alt