Toshıba g710 - yardım bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

egetasar

Üye
    Konu Sahibi
Toshıba g710 - yardım bekliyorum
Merhaba, Toshiba G710 kullanıcısıyım. Telefonumu alalı 2-3 ay oldu. Cep telefonunun tuşları basmıyor. Ancak, konunun cep telefonu ile değil, işletim sistemiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Nedeni ise, telefonu açarken açma düğmesinin basması, ancak telefon açılıp da ana menüye gelince açma - kapama düğmesi de dahil çalışmaması. Sadece telefonun ortasındaki "mouse" benzeri aletin çalıştığını ancak tıklamadığını görüyorum. Lütfen yardım edin. Telefonda Windows Mobile 6 yüklü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt