Tavsiye Telefon Tavsiyesi

Ben Androide kıyasla daha az kullanan var demek istedim ama anlatamamışım kusura bakma,zaten w8'i kötülemiyorum demek istediğim önünde daha uzun yol var ve başarılı olacağı çok açık,yanlış anlaşıldıysa mesajım affola
 
Tepkiler: n000k

kardeşim kusura bakma ama fanlar saolsun tedbirli yaklaşıyor insan,bide o wp kullanan sayısı olayını görmemişim,maxicep ailesine göre değerlendirirsek veya tüm forumlara vb. Wp bölümlerinin kullanıcı sayısı ios ve androdan geri kalmıyor.sorun konusuna gelirseniz wpde doğru düzgün 2 sorun vardır 1. Servis sıkıntısı(nokia),2. Sim sıkıntısı oda çok nadir,lakin ben bir ios Bi androide baktığımda sorunlar diz boyu yanlış bilgilendirme yapmayalım lütfen
 

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım lumia 520 kullanıyorsun memnunmusun peki?
 
Sanırım lumia 520 kullanıyorsun memnunmusun peki?

3 aydır kullanıyorum kardeşim.ilk 2 ayım isyan gibiydi sürekli medcezirliydim .tam androide geçicekcen wp yine çekiyodu beni şu an oyle Bi sıkıntım yok Microsoft işini yapıyor vine instagram hill climb filan geldi onlar yeter .internet falan konusuna gelirsek bana göre mobilin en hızlı tarayıcısı internet exp. Dir hepsini kullandım bu hızı ilk defa görüyorum.wp yi oyun manyağı insana tavsiye etmem onun dışında kesniikle denenmesi lazıç
 
Tepkiler: virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Oyun sorun değil zaten neyse teşekkür ederim Yarın bakıcaz çıkıp artık hangisini beğenirse alırız
Yardım eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler
Estağfurullah, ne şiddeti, bir sürü model söyleyip hiç birini önermediğinizi söylemişsiniz. Ben de cevap yazdım sadece.
Xpreia P nasıl bir cihazdır? bilgin varmı
 

Invoke

Üye
Oyun sorun değil zaten neyse teşekkür ederim Yarın bakıcaz çıkıp artık hangisini beğenirse alırız
Yardım eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler
Xpreia P nasıl bir cihazdır? bilgin varmı

P'yi tavsiye etmem. Eski kaldı ayrıca güncelleme de almaz.
 

Invoke

Üye
@virus19
Doğru söylüyorsunuz şık cihaz ancak L daha kibar durur arkadan içe doğru biraz eğimli, başta garip gelebilir ama ele oturuyror. P baya bir kalın. Ayrıca P'nin bataryası daha az gider ve P 1 yıl önceki cihaz.
M'yi neden atladınız?
Ben hala WP derim ayrıca bence gmdye de bir bakın o da kibar bir cihaz.
Tekrar l ile p ye dönersek de L'nin donanımı daha iyi.
 

virus19

Üye
    Konu Sahibi
M yi bulamadım malesef...
WP hoşuna gitmedi.
Sanırım L yi alacağız bir iki yere daha bakalım
L vatanda 850 tl uygunmu sizce
 

Invoke

Üye
M yi bulamadım malesef...
WP hoşuna gitmedi.
Sanırım L yi alacağız bir iki yere daha bakalım
L vatanda 850 tl uygunmu sizce

Goldda 799 olması gerek.Tabi garanti farkı var mı vs nedir bilmiyorum.
 
Tepkiler: virus19

Invoke

Üye
Hımmm orası daha iyiymiş biraz ters düşüyor ama golda da gidelim bakalım çok teşekkür ederim

Rica ederim M de var goldda. Gideceğiniz mağazada var mıdır bilemem ama internet sipariş verseniz gelir, diye düşünüyorum.
 
Tepkiler: virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Peşin alacağımız için kredi kartı falan uğraşmak istemiyoruz o yüzden nete bakmadım bile Xperia L aldık arkadaşlar yardım eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim tekrardan.
 
Tepkiler: n000k

Invoke

Üye
Umarım, memnun kalırsınız.
 
Tepkiler: virus19

n000k

Üye
Peşin alacağımız için kredi kartı falan uğraşmak istemiyoruz o yüzden nete bakmadım bile Xperia L aldık arkadaşlar yardım eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim tekrardan.
hadi hayırlısı olsun, güle güle kullansın ne renk aldınız acaba?
 
Tepkiler: virus19
Hocam yardım edemedim ben kusura bakmayın,hayırlı olsun güle güle eskitmeniz dileğimle inşAllah daha iyilerine ilerde sahip olursunuz.
 
Tepkiler: virus19