Tarık Sabırman
Üye
Ben Androide kıyasla daha az kullanan var demek istedim ama anlatamamışım kusura bakma,zaten w8'i kötülemiyorum demek istediğim önünde daha uzun yol var ve başarılı olacağı çok açık,yanlış anlaşıldıysa mesajım affola
Sanırım lumia 520 kullanıyorsun memnunmusun peki?kardeşim kusura bakma ama fanlar saolsun tedbirli yaklaşıyor insan,bide o wp kullanan sayısı olayını görmemişim,maxicep ailesine göre değerlendirirsek veya tüm forumlara vb. Wp bölümlerinin kullanıcı sayısı ios ve androdan geri kalmıyor.sorun konusuna gelirseniz wpde doğru düzgün 2 sorun vardır 1. Servis sıkıntısı(nokia),2. Sim sıkıntısı oda çok nadir,lakin ben bir ios Bi androide baktığımda sorunlar diz boyu yanlış bilgilendirme yapmayalım lütfen
Sanırım lumia 520 kullanıyorsun memnunmusun peki?
Oyun sorun değil zaten neyse teşekkür ederim3 aydır kullanıyorum kardeşim.ilk 2 ayım isyan gibiydi sürekli medcezirliydim .tam androide geçicekcen wp yine çekiyodu benişu an oyle Bi sıkıntım yok Microsoft işini yapıyor vine instagram hill climb filan geldi onlar yeter .internet falan konusuna gelirsek bana göre mobilin en hızlı tarayıcısı internet exp. Dir hepsini kullandım bu hızı ilk defa görüyorum.wp yi oyun manyağı insana tavsiye etmem onun dışında kesniikle denenmesi lazıç
Xpreia P nasıl bir cihazdır? bilgin varmıEstağfurullah, ne şiddeti, bir sürü model söyleyip hiç birini önermediğinizi söylemişsiniz. Ben de cevap yazdım sadece.
Oyun sorun değil zaten neyse teşekkür ederimYarın bakıcaz çıkıp artık hangisini beğenirse alırız
Yardım eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler
Xpreia P nasıl bir cihazdır? bilgin varmı
l ile p ye bakıyoruz şu anda p nin tipi baya hoş o yüzden sordumP'yi tavsiye etmem. Eski kaldı ayrıca güncelleme de almaz.
Söyle L alsın :-) herşey tip değildir, içide çok önemli ;-)l ile p ye bakıyoruz şu anda p nin tipi baya hoş o yüzden sordumgönlüm l den yana ama bakalım hangisini seçerse artık
M yi bulamadım malesef...@virus19
Doğru söylüyorsunuz şık cihaz ancak L daha kibar durur arkadan içe doğru biraz eğimli, başta garip gelebilir ama ele oturuyror. P baya bir kalın. Ayrıca P'nin bataryası daha az gider ve P 1 yıl önceki cihaz.
M'yi neden atladınız?
Ben hala WP derim ayrıca bence gmdye de bir bakın o da kibar bir cihaz.
Tekrar l ile p ye dönersek de L'nin donanımı daha iyi.
M yi bulamadım malesef...
WP hoşuna gitmedi.
Sanırım L yi alacağız bir iki yere daha bakalım
L vatanda 850 tl uygunmu sizce
Hımmm orası daha iyiymiş biraz ters düşüyor ama golda da gidelim bakalım çok teşekkür ederimGoldda 799 olması gerek.Tabi garanti farkı var mı vs nedir bilmiyorum.
Hımmm orası daha iyiymiş biraz ters düşüyor ama golda da gidelim bakalım çok teşekkür ederim
TeşekkürlerUmarım, memnun kalırsınız.
hadi hayırlısı olsun, güle güle kullansınPeşin alacağımız için kredi kartı falan uğraşmak istemiyoruzo yüzden nete bakmadım bile Xperia L aldık arkadaşlar yardım eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim tekrardan.
Teşekkürler beyaz aldık hocamhadi hayırlısı olsun, güle güle kullansınne renk aldınız acaba?
Olsun en azından yardım etmeye çalıştınızHocam yardım edemedim ben kusura bakmayın,hayırlı olsun güle güle eskitmeniz dileğimle inşAllah daha iyilerine ilerde sahip olursunuz.
kırmızısıda çok iyimiş, baktım resimleredeTeşekkürler beyaz aldık hocam
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?