Telefon önerilerine ihtiyacım var:/

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mstf_l

mstf_l

Üye
bimeks yada vatan bilgisayarda olabilir oralara bak ben alirken 7 telefoncu gezmistim
 


y n s c n

y n s c n

Üye
optimus me bakabilirsin. Sıkıldım diyosun android 2.2 froyo işletim sistemi var, android seni sıkmaz buna emin ol..
Benim tavsiyem optimus me :oke:
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
optimus me bakabilirsin. Sıkıldım diyosun android 2.2 froyo işletim sistemi var, android seni sıkmaz buna emin ol..
Benim tavsiyem optimus me :oke:

dokunmatik istemiyorum:/ qwerty klavyeli bişey istiyorum:)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Optimus me'ye bak kardeş zorlarsan 370 Tl civarı bulabılırsın.. tasarım ekran kaletisi,wifi hızı ve şarj süresi en cok memnun kalacagın ozellıklerı.. Android 2.2 froyo yuklu uygulama ve oyunadada sıkıntı cekmezsın.. Tavsıye ederım
 
muratm.

muratm.

Üye
dokunmatik istemiyorum:/ qwerty klavyeli bişey istiyorum:)

Klavyeli bişe istiyorsan blackberry 8520 curveyi önerebilirim sana burada 400 tl ile 600 tl arasında satan mağazalar var ve ürün özelliklerine de tamamıyle bakbilirsin.

ama biraz daha durumun var ise sana htc'nin desire z'sinide önerebilirim. Hem dokunmatik hemde qwerty klavyeli süper bi telefon. Android işletim sistemide var ayrıca telde
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Klavyeli bişe istiyorsan blackberry 8520 curveyi önerebilirim sana burada 400 tl ile 600 tl arasında satan mağazalar var ve ürün özelliklerine de tamamıyle bakbilirsin.

ama biraz daha durumun var ise sana htc'nin desire z'sinide önerebilirim. Hem dokunmatik hemde qwerty klavyeli süper bi telefon. Android işletim sistemide var ayrıca telde

ben de curve ile e63 arasında kalmıştım sonra e63 daha cazip geldi. sence?
 

herotheone

Üye
Arkadaşım, yaklaşık ben de 2 hafta önce kararsızdım telefon konusunda iPhone 4S ve Galaxy SII arasında. Galaxy SII aldım cihazdan gayet memnunum. Bilgisayar kullanmıyorum telefonu aldığımdan beri. Renkleri çok canlı ve elinde oyuncak gibi durmuyor iPhone'a göre :) Ben neden SGS2 aldım 1. Flash Player desteği 2. Telefonumu üretici şirketin istediği gibi kullanmak zorunda değilim. 3. Çok çok daha hızlı ;)

Ayrıca haberleri takip ediyor musun bilmiyorum ama iPhone 4S te batarya ve Siri problemleri var.

iPhone'da ise güzel olarak Siri var çok iyi program ki yine çökmüş ayrıca söylemek lazım bir de indirmek istediğim programlar onbinlerce değil yüzbinlerce diyorsan (AppStore) daha az özelliğe daha çok para veririm diyorsan elbette iPhone.

Sonuçta eğer bir iPhone'un yoksa bir iPhone'un yoktur. Rahmetli çok iyi pazarlamacıydı ya :) Kendisini yine rahmetle anıyorum
 
MrExpert

MrExpert

Üye
C3 ALABİLİRSİN SIFIR biraz pazaarlık yeteneğin varsa:) hem wirless hemde kamerası ıyı yada bulabılırsın temiz e63 yada e71 ri onere bilirim.....
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
e63e bayağı baktım görünüşü çirkin ama özellikleri çok iyi. geçen gün bi telefoncuya sordum 470 lira dedi :off: geçen sene teknosada 350 liraya satılıyordu diye biliyodum:/
of telefonum iyice kafayı yemeye başladı. değiştirmem lazım artık:ağlarım:
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
nokia e3 alabilirsin 3g, wi-fi, qwerty klavye var ama biraz daha koy androidlere bak bence
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
nokia e3 alabilirsin 3g, wi-fi, qwerty klavye var ama biraz daha koy androidlere bak bence

e3? farklı farklı telefonlar çıkıyor ne ki bu:D e63 demek istedin sanırım
android güzel falan ama, klavyeli istiyorum taktım:D
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
e3? farklı farklı telefonlar çıkıyor ne ki bu:D e63 demek istedin sanırım
android güzel falan ama, klavyeli istiyorum taktım:D
nokia e3 yazmışım c3 olcaktı
biraz daha biriktirip e5 de alabilirsin e72 den farkı yok artısı var tavsiye ederim(ikisini de kullandım)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt