Telefon değiştirmek için kullanıdıgınız bahaneler.

  • 22 Eylül 2012
  • 17059 Okunma
  • 40 Cevap

  1. Arkadaşlar nokia 5130 var elimde 2008 den beri kullanılıyorum.Telefonu görseniz yüzüme balgam atar küfür basar forumdan banlar ülkeden kovarsınız fakat ailem bunu anlamıyor yeterli maddi durumumuz oldugu halde telefonumu değiştirmiyorlar ne gibi bahaneler uydursam değiştirirler ?
     


    Yazan: bigmod
  2. En güzel taktik telefonunu bozmaktır. Biraz telefonsuz kalırsın ama en sonunda alırlar. Veya öğrenciysen birden gaza gel ailenle otur konuş söz ver bna telefon alın böyle böyle yapcm çlşcm felan işte anladın sen :D
     
  3. baba telefonu değiştirmek istiyorum

    sen bilirsin işe yaramayana para verme yeter

    bu kadar bahane yok
     
  4. ilk tekniği deniceğim ama 2. teknik işe yaramıyor evden daha kötü bir telefon bulayımda bozayım şunu :D

    - - - Eklendi - - -

    bunları hergün duyuyor adam artık yav he he diyip geçiyor.
     
  5. telefonu sök biraz bikac devresini boz sonra tekrar birlestir telefonu acilmaz hale getir. sonra git babana de yere dusurdum boyle boyle oldu. zaten 4 yildir kullaniyorum iyice kotu olmustu. ihtiyaclarinpmi karsilamiyordu de. alirlar mutlaka yenisini
     
  6. Evet bu yöntemi deniyeceğim risk var ama almazsa artık 1110'la takılıcaz oda var :D
     
  7. En rahatı kendi paranı biriktir daha sonra isteğini görünce ailen zaten üstünü tamamlayacaktır maddi imkanları el veriyorsa.Ben yaklaşık 12 yaşımdan beri istediğim her şey için para biriktirip kendim alırım.
     
  8. Denenmiştir benim param alınmıştır bir kaç bahane ilede harcanmıştır telefon alınmamıştır.
     
  9. Parçalanmadan açılmayan teneke kutulara koy parayı alana kadarda kırma :kıskıs: Valla işin zor en iyisi telefonu bozmak.
     
    MasteLaa bunu beğendi.
  10. Zaten öyleydi parayı ver alam dedi verdik pörte gitti :D
     
  11. Telefonu al ve geç babanın karşısına telefonu ortaya koy :D

    - Oğlum bu ne ?
    - Telefon baba
    - Hayırdır ne oldu ?
    - Telefon almak istiyorum arkadaşlarımın hepsinin var istediğin kadar çalışırım derslerime hep 5 getiririm onlar güzel telefonlarla hava atıyor baba bana telefon al.. - Bunu söylerken bir çırpıda söyle son odadan çık telefon masada kalsın- :D


    - - - Eklendi - - -

    Günah yahu :D
     
  12. ya yapılacak tek şey şu 1 hafta arayla sürekli tacizlere başvurun bıkar alır aha buraya yazıyorum :D
     
    MasteLaa bunu beğendi.
  13. Benim telefon alma maceram mesela şöyle oldu : Biz urfa'ya geziye gidiyorduk 2 araba komşuların ve bizim araba tabii yolları bilmiyoruz şehir içinde.Komşu navigasyonu bir açtı babam da onu takip ediyor gururuna yediremedi sanırım bana kendisi teklif etti telefon ister misin diye ben de tabii baba dedim :D s2 aldık şimdi zevkine telefon alır gibi millet alıyor babam da alıştı üniversiteye geç alırım istediğini felan diyor hayırlısı :D
     
  14. Babamın kalbi tamamen taştır.En duygusal anda bile değişmez malesef hele telefon konusunda git oku kendin al diyor.

    - - - Eklendi - - -

    yıldır taciz ediyorum hocam yakında tecavüz edicem :naughty:
     
  15. O zaman en iyi yöntem biriktirme yöntemidir bir süre sonra alır bence :)
     
  16. kendisinde n8 var telefona dokundurtmuyor bile öyle bir hava olucağını pek sanmam.

    - - - Eklendi - - -

    ben para biriktirene kadar yeni segment telefonlar çıkar kardeş para çok elde durmuyor artık iddaa'dan alıcaz parayı :)
     
  17. siz kavga etmiştiniz falan bi' olaylar vardı :D
     
  18. kardeşim de ki baba bıktım artık bu eziklikten herkez şöyle böyle yapıyor falan de. Biraz cesaretini topla ve babanın anlayacağı şekilde izah et. Biz ne dersek diyelim babanı tanımıyoruz. Ya da anneni ikna et babanla konuşsun. :D işin zor gibi aslanım.
     
  19. Yok ya o bana bağırdı ben sustum ama bağırmasının sebebi telefon başka alabilir miyim felan demiştim neyse babamdır sonuçta boynum kıldan ince :D
     
  20. tabiiii :sirit:
     
Yüklüyor...
15/11/2018 - 02:39