Merhaba arkadaşlar..
Benim telde bir sorun oldu....Ekran sadece beyaz ekran gösteriyor...Kapa aç yaptım Tel açılırken haFİF ekran gider gelir ya o oluyor ama Ne NOKİA yazısı geliyor nede normal tel ekranı Ses felan geliyor...Ama renkli görüntü yok sorun sizce ne olabilr..
Teşekkürler.
--------------- Ekleme ---------------
telden ses geliyor derken...tel açılıyor...yani...açılış tonu felan var.
FORMAT ÇÖZÜM OLUR MU?