ah be abicim desene dönüşü yok. Evet Hayır die sormaz die

Deneme amaçlı yaptım gitti tüm bilgiler

Ama olsun erişim noktalarına giremiyordum " sistem hatası " diyordu nedense o problem kalktı ortadan hiç değilse

Ama içim yanıyor

hehehe teşekkürler anlatım için