Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

42-derman

Üye
sagol kardes´te imei numarasini verdikten sonra cikan güvenlik koduyla telefonum acilmadi...
 


eemir99

eemir99

Üye
Kardeşş 7610 da birkaçkez yanlış girdim iptal oldu ve master koduda yanlış girdim telefonun kodu kırılmıyorr :(:(:( format çektim olmadı çaresi yokmuu üsteki linki girdim oda olmadı
 

bilim.fuarı

Üye
nokia nın sitesine gir ve telefon yazılımını güncelle nokia soft vare update yap yani sorub kalmaz
 

streetstar

Üye
aynısını uyguladım telefon acılması hatalı satıcnızla görüşün dedi :D ne yapmam lazım__???
 

t38talontr

Üye
Yazılımı güncelleştirilmiş telefona hard format atılırsa ilk fabrika çıkışı yazılımına geri mi dönüyor, yoksa güncellenmiş son yazılımın sıfır haline mi dönüyor?
Teşekkürler...
 

eymeniletisim

Üye
ben yaptım olmadı
 
Bulut_86

Bulut_86

Üye
Saol Teşekkürler eline sağlık
Telefonumu son anda kurtardım...:)
 

ozi44

Üye
kardes s.a benım tel n 95 8gb vıdeoda daha once cekerken donma vardı format attım duzeldı sımdı gene basladı aynı sorun yalnız 4 gb dolu onlarla tekrar ugrasmak ıstemıorum bı tavsıyenız varmı
 
sertacgencer

sertacgencer

Üye
ah be abicim desene dönüşü yok. Evet Hayır die sormaz die :D Deneme amaçlı yaptım gitti tüm bilgiler :( Ama olsun erişim noktalarına giremiyordum " sistem hatası " diyordu nedense o problem kalktı ortadan hiç değilse :) Ama içim yanıyor :( hehehe teşekkürler anlatım için
 

nuribaris

Üye
bende innov8 var ve format atmam lazım 3rd olduğu için bi problem olurmu.yani bende format atabilirmiyim telefona..
 

sedasanıl

Üye
Ya ben denedim ama hiçbişe olmadı anlayamadım bide kilit kodu 5 kez yanlış girildi 5 dakika içinde bloke açılacak dei 5 dakka bekledim üşenmedim:) ama gene bişe olmadı:(
 

linüx

Üye
sagol dotum unutmuştum işime yaradi
 
eren6523

eren6523

Üye
emeğine sağlık :oke:
 
bediruhud

bediruhud

Üye
cok guzel işe yaradı paylaşım için teşekkurler
 

muygun33

Üye
çok yararlı seyler yapıyorsun sağol.ama şunu anlamadım ımeı numarasını istiyorsun güvenlik kodunu çözmek için (bunun sebebi ne) ve imeı ile güvenlik kodu ban lanmaz ki.SAKIN ARKADAŞLAR HER İMEI KODUNU İSTEYENE VERMEYİN İMEI KODLARI KOPYALANIYOR VE ÇİFT İMEI KODU TAŞIYAN TELEFONLARDA KAPANIYOR.benden bu bir öneri.:)
 
mabdussamed

mabdussamed

Üye
ya kilit kodu onu yapmıyor.onu kıracak pro varsa bildirirseniz sevinirim.
 
byhercai

byhercai

Üye
Eyvallah kardeşimsaol
 
agbez

agbez

Üye
Bu bilgi gerçekten herkesin işine yarayacak düzeyde ....Desteğinizin devamını dilerim...
 
mami24

mami24

Üye
saol anlatım süper
 

eragon

Üye
emeğine saygılar
 


Üst Alt