Symbian ile androidle ilgili merak ettiğim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Symbian ile androidle ilgili merak ettiğim?
Arkadaşlar benim bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim


1)android cihaz kurcaladım ve symbiana göre bazı eksikler gördüm ve size sormak istedim.örnek vericek olursam symbianda profiller var genel sessiz toplantı.. gibi ve istediğimiz gibi düzenleyebiliyoruz bunları.ben bunu androidde göremedim var mı? genel ve sessiz var başkada birşey yok yani.onların içine girip düzenlemede yapamadım.sistem farklı onu kabul ediyorum alışılmış symbiandaki özellikler yok yani.1.sorum buydu?
2) androidde ekran titreşim seviyesi ayarlamayı bulamadım?
3)symbianın ayarlar menüsümü daha ayrıntılı yoksa androidin mi? android kurcaladım ama sanki symbiana göre daha az ayar gördüm.ayrıntıya çok inmemiş gibi.örnek symbianda tarih ve saat ayraçlarını bile kendimiz seçiyoruz ama androidde göremedim ben.
4)androidde şifreli tuş kilidini aktif yaparsak her zaman aktif oluyor her kitlediğimizde açarken kod istiyor.ama symbianda aktif olmasa bile güç tuşuna basınca ordaki seçeneklerden şifreli kilitleme yapabiliyoruz.yani istediğimizde sadece o anlık şifreli kilit haline getirebiliyoruz.androidde güç düğmesine basında böyle birşey göremedim.
5)android için çok çeşitli ve güzel widgetler var ama symbian için bu kadar göremedim varsa da symbian3 için dikdörtgen kutular içinde wifgetler var görünüm hoş gelmiyor bana.belle tarzı widgetler varmı?

amacım bir tartışma konusu oluşturmak ya da bir işletim sistemini savunmak değildir merak ettiğimden soruyorum.aklıma gelenler bu kadar şimdiden teşekkürederim..
 


Del Rey

Del Rey

Üye
1) Sessiz ve Uçak Modu var. Bir de Genel.
2) Titreşim seviyesi ayarlanabiliyor.
3) Symbian'da çok daha ayrıntılı Ayrıntılar menüsü var.
4) Haklısın, Android'de kaldırmadığın zaman kalıcı oluyor kilit. Model kaydedip onunla açmak kolay oluyor.
5) Belle daha yeni geldi. Biraz bekle. Aynı zamanda, Aandroid widgetların fazla olması, Android'in yapısından kaynaklanıyor. Uzun süredir widget desteğine sahip. Symbian ise son 2-3 senedir buna sahip.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve Cihanî Sultan
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
hımm doğru diyorsun düşündüğüm gibi çıkmaya başladı cevaplar.bellede widgetlerde artış olur diyorsun yani? mesela bir uygulama çıkıyor hep android ya da ios.belleye uğraşan yok hiç deli oluyorum
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
hımm doğru diyorsun düşündüğüm gibi çıkmaya başladı cevaplar.bellede widgetlerde artış olur diyorsun yani? mesela bir uygulama çıkıyor hep android ya da ios.belleye uğraşan yok hiç deli oluyorum

Deli olma,sakin ol:D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Türe

Türe

Üye
Erdem Yine gerekn açıklamayı yapmış :oke:
 
PriZm

PriZm

Üye
örneğin Ekran titreşimi ayarı telefona görede değişiyor.

Ace de öyle bir ayar yokken benim telefonda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve Cihanî Sultan
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
örneğin Ekran titreşimi ayarı telefona görede değişiyor.

Ace de öyle bir ayar yokken benim telefonda var.
bende farkettim telefona göre ayarlarda değişiyor.yani android işletim sisteminin üzerinde oynamalar yapıyorlar..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
çok ilginç bu örneğin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt