AYNA
Üye
Symbian ile androidle ilgili merak ettiğim?
Arkadaşlar benim bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim
1)android cihaz kurcaladım ve symbiana göre bazı eksikler gördüm ve size sormak istedim.örnek vericek olursam symbianda profiller var genel sessiz toplantı.. gibi ve istediğimiz gibi düzenleyebiliyoruz bunları.ben bunu androidde göremedim var mı? genel ve sessiz var başkada birşey yok yani.onların içine girip düzenlemede yapamadım.sistem farklı onu kabul ediyorum alışılmış symbiandaki özellikler yok yani.1.sorum buydu?
2) androidde ekran titreşim seviyesi ayarlamayı bulamadım?
3)symbianın ayarlar menüsümü daha ayrıntılı yoksa androidin mi? android kurcaladım ama sanki symbiana göre daha az ayar gördüm.ayrıntıya çok inmemiş gibi.örnek symbianda tarih ve saat ayraçlarını bile kendimiz seçiyoruz ama androidde göremedim ben.
4)androidde şifreli tuş kilidini aktif yaparsak her zaman aktif oluyor her kitlediğimizde açarken kod istiyor.ama symbianda aktif olmasa bile güç tuşuna basınca ordaki seçeneklerden şifreli kilitleme yapabiliyoruz.yani istediğimizde sadece o anlık şifreli kilit haline getirebiliyoruz.androidde güç düğmesine basında böyle birşey göremedim.
5)android için çok çeşitli ve güzel widgetler var ama symbian için bu kadar göremedim varsa da symbian3 için dikdörtgen kutular içinde wifgetler var görünüm hoş gelmiyor bana.belle tarzı widgetler varmı?
amacım bir tartışma konusu oluşturmak ya da bir işletim sistemini savunmak değildir merak ettiğimden soruyorum.aklıma gelenler bu kadar şimdiden teşekkürederim..
1)android cihaz kurcaladım ve symbiana göre bazı eksikler gördüm ve size sormak istedim.örnek vericek olursam symbianda profiller var genel sessiz toplantı.. gibi ve istediğimiz gibi düzenleyebiliyoruz bunları.ben bunu androidde göremedim var mı? genel ve sessiz var başkada birşey yok yani.onların içine girip düzenlemede yapamadım.sistem farklı onu kabul ediyorum alışılmış symbiandaki özellikler yok yani.1.sorum buydu?
2) androidde ekran titreşim seviyesi ayarlamayı bulamadım?
3)symbianın ayarlar menüsümü daha ayrıntılı yoksa androidin mi? android kurcaladım ama sanki symbiana göre daha az ayar gördüm.ayrıntıya çok inmemiş gibi.örnek symbianda tarih ve saat ayraçlarını bile kendimiz seçiyoruz ama androidde göremedim ben.
4)androidde şifreli tuş kilidini aktif yaparsak her zaman aktif oluyor her kitlediğimizde açarken kod istiyor.ama symbianda aktif olmasa bile güç tuşuna basınca ordaki seçeneklerden şifreli kilitleme yapabiliyoruz.yani istediğimizde sadece o anlık şifreli kilit haline getirebiliyoruz.androidde güç düğmesine basında böyle birşey göremedim.
5)android için çok çeşitli ve güzel widgetler var ama symbian için bu kadar göremedim varsa da symbian3 için dikdörtgen kutular içinde wifgetler var görünüm hoş gelmiyor bana.belle tarzı widgetler varmı?
amacım bir tartışma konusu oluşturmak ya da bir işletim sistemini savunmak değildir merak ettiğimden soruyorum.aklıma gelenler bu kadar şimdiden teşekkürederim..


