<div class='quotetop'>(Sonerx @ Dec 7 2005, 11:05 PM) [post=224083]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> arkadaslar 2 gun once sx1'ime SystemTools diye bir program yukledim make logo felan dedim logoda degişiklik yapmak için ama sonra bir şey olmadı sandım sildim programı bugun tel.i kapadım yenidem actım logonun degiştigini fark ettim fakat duzeltemedim bunu nasıl duzeltirim? bilgisi olan yardım edebilirse sindiden cok teşekkürler [/b][/quote]
herhangi bir dosya yöneticiden c/system/app/phone klasörünün icinde op logo gibisinden bir klsör oluşmuştur onu sil teli kapa aç silinir