Arai
Üye
Sony Xperia S Sorunlar-Yardım Lütfen
Selam Arkadaşlar,
Cumartesi günü Ankara Kentparktaki Turkcell bayisinden Sony Xperia S aldım. Aslında teknosadan alacaktım fakat ankarada 3 tane kalmış onlarda teşhir ürünü diye almadım. Şans eseri turkcell bayisinde gördüm oradan aldım kapalı kutu. Aldıktan sonra bayide telefonu açıp kartı ona göre kesip kurulumu felan yaptılar. Fakat bazı sorunlar var telefonda. Herkesdemi var bu sorunlar yoksa benim şanssızlığım mı bilmiyorum. Telefondaki sorunlar şu şekilde
1- Ekranın Sol üst köşesinde (bildirim çubuğunun orada) 45 derecelik açıyla aşağı doğru giden 1-2 cm uzunluğunda sadece yan tutup baktığın zaman görülen beyaz bi iz gibi birşey var.
2- Kulaklığı dibine kadar iyice bastırınca radyo çalışıyor ve kulaklıktan konuşurken yada radyo açıkken kulaklık milim kıpırdasa radyo kapanıyor yada karşıdakine sesim gitmiyor.
3- Kulaklıkla müzik dinlerken yada film izlerken son sesde bile okadar az geliyor ki ses, ben bangır bangır müzik dinlemeyi seven birisi olarak açtığım şarkıları türk sanat müziği gibi mıymıy dinlemekten ne dinlediğimide anlayamıyorum.
Şimdi sorularım şunlar,
1. de bahsettiğim şu ekrandaki çizgi olayını ben ilk aldığım günde görmüştüm fakat ekran koruma jelatininde ki bir iz sanmıştım bilirsiniz onlarda olur öyle izler. fakat dün jelatinin orasını kaldırıp baktım iz ekrandaymış. ve kesinlikle alırkende vardı bu iz. ben sonradan yapmadım yani. şimdi ben bu telefonu aldığım yere götürürsem direk cihaz değişimi isteyebilirmiyim yoksa servise mi gönderilecek illaki telefon. 1650 tl verip aldığım telefonu 1-2 gün içinde geri servise gönderilmesi açıkcası sinir bozucu. Direk değişim istemek benim hakkım. fakat doğal olarak aldığım yerinde servise gönderilmesini istemek hakkı. çünkü adamlar bilemez ben alırken varmıydı yokmuydu.
sizce bu anlattığım durumda ne yapmalıyım? yada nasıl bi süreç beni bekliyor. Şimdi götürdüğüm zaman ne olacak açıkcası pek bilgim yok bu işlerden anlayan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Not: Biraz uzun anlattım kusura bakmayın okursanız sevinirim
Cumartesi günü Ankara Kentparktaki Turkcell bayisinden Sony Xperia S aldım. Aslında teknosadan alacaktım fakat ankarada 3 tane kalmış onlarda teşhir ürünü diye almadım. Şans eseri turkcell bayisinde gördüm oradan aldım kapalı kutu. Aldıktan sonra bayide telefonu açıp kartı ona göre kesip kurulumu felan yaptılar. Fakat bazı sorunlar var telefonda. Herkesdemi var bu sorunlar yoksa benim şanssızlığım mı bilmiyorum. Telefondaki sorunlar şu şekilde
1- Ekranın Sol üst köşesinde (bildirim çubuğunun orada) 45 derecelik açıyla aşağı doğru giden 1-2 cm uzunluğunda sadece yan tutup baktığın zaman görülen beyaz bi iz gibi birşey var.
2- Kulaklığı dibine kadar iyice bastırınca radyo çalışıyor ve kulaklıktan konuşurken yada radyo açıkken kulaklık milim kıpırdasa radyo kapanıyor yada karşıdakine sesim gitmiyor.
3- Kulaklıkla müzik dinlerken yada film izlerken son sesde bile okadar az geliyor ki ses, ben bangır bangır müzik dinlemeyi seven birisi olarak açtığım şarkıları türk sanat müziği gibi mıymıy dinlemekten ne dinlediğimide anlayamıyorum.
Şimdi sorularım şunlar,
1. de bahsettiğim şu ekrandaki çizgi olayını ben ilk aldığım günde görmüştüm fakat ekran koruma jelatininde ki bir iz sanmıştım bilirsiniz onlarda olur öyle izler. fakat dün jelatinin orasını kaldırıp baktım iz ekrandaymış. ve kesinlikle alırkende vardı bu iz. ben sonradan yapmadım yani. şimdi ben bu telefonu aldığım yere götürürsem direk cihaz değişimi isteyebilirmiyim yoksa servise mi gönderilecek illaki telefon. 1650 tl verip aldığım telefonu 1-2 gün içinde geri servise gönderilmesi açıkcası sinir bozucu. Direk değişim istemek benim hakkım. fakat doğal olarak aldığım yerinde servise gönderilmesini istemek hakkı. çünkü adamlar bilemez ben alırken varmıydı yokmuydu.
sizce bu anlattığım durumda ne yapmalıyım? yada nasıl bi süreç beni bekliyor. Şimdi götürdüğüm zaman ne olacak açıkcası pek bilgim yok bu işlerden anlayan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Not: Biraz uzun anlattım kusura bakmayın okursanız sevinirim




