baron35
Üye
Sony Ericsson K800 i Ses Kaydi
Selam arkadaslar elimde bir tane Sony Ericsson K800 i var bu telefonla biriyle görüsme yaparken konusmalari kaydetmek istiyorum internette baya bir arastirdim fakat bir sonuc bulamadim en son
buraya yazmak geldi aklima acaba aranizda ses kaydi yapmayi bilen arkadaslar varmi varsa bana
yardim ederseniz cok sevinirim
Saygilarimla
buraya yazmak geldi aklima acaba aranizda ses kaydi yapmayi bilen arkadaslar varmi varsa bana
yardim ederseniz cok sevinirim
Saygilarimla
