Sony Ericsson K800 i Ses Kaydi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

baron35

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson K800 i Ses Kaydi
Selam arkadaslar elimde bir tane Sony Ericsson K800 i var bu telefonla biriyle görüsme yaparken konusmalari kaydetmek istiyorum internette baya bir arastirdim fakat bir sonuc bulamadim en son
buraya yazmak geldi aklima acaba aranizda ses kaydi yapmayi bilen arkadaslar varmi varsa bana
yardim ederseniz cok sevinirim

Saygilarimla
 


leblebi1990

Üye
konusurken seceneklere girip kayit edebilirsin cok basit
 

metalpc

Üye
arkadasım bu telefondan bende de var bende vodafone nin mms ve wap ayarlarını arıyorum yardım ederseniz sevinirim please
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt