Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40

Sponsorlu Bağlantılar

kemal21

kemal21

Üye
arkadaşlar n gage 1.40 ı n 73 e kurabilen varmı
 


burakyuz11

Üye
Teşekkürler
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dostum bilemiyorum, format öneririm. Fakat sadece n-gage için format atmanı da istemem, eğer denemek istersen yine de format atınca düzelecektr diye düşünüyorum
 
kemal21

kemal21

Üye
denedim şimdi olmuyor
format atıncada aynı sorunu yaşıyorum
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tlefon Ha-ck li di mi ?
 
kemal21

kemal21

Üye
evet
 
yadolu

yadolu

Üye
Arkadasım öncelikle bu programı paylaştığın için tesekkür ederim, programı n97'ye yükledim ama N-gage prosu cok agır oldu, oyunların resmini bile acmakta güçlük çekiyo, yanlış anlamayın oyun oynamada herhangi bi sorun yok, ama bunu eklemek isterim, son nesil nokialarda "ovi" yüklü yada siz yükleyin, ovi ye girin orda search bölümüne N-gage yazın orda bütün oyunlar mevcut, ordan daha hızlı ve trial yazısı olmadan yükleyin, ama sakın Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40 yüklemyi unutmayın.. ben oyun yüklemeye gidiyom ;)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Kemal , inan ki sorunu ben de anlayamadım . Yardımcı olmak isterdim , üzgünüm .


Arkadasım öncelikle bu programı paylaştığın için tesekkür ederim, programı n97'ye yükledim ama N-gage prosu cok agır oldu, oyunların resmini bile acmakta güçlük çekiyo, yanlış anlamayın oyun oynamada herhangi bi sorun yok, ama bunu eklemek isterim, son nesil nokialarda "ovi" yüklü yada siz yükleyin, ovi ye girin orda search bölümüne N-gage yazın orda bütün oyunlar mevcut, ordan daha hızlı ve trial yazısı olmadan yükleyin, ama sakın Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40 yüklemyi unutmayın.. ben oyun yüklemeye gidiyom ;)


Dostum Ben Teşekkür Ederim .. Güle Güle Oyna :)
 
polo291

polo291

Üye
çok tşk
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
muhteşemsin samsunspor
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Allah Razı Olsun Kemal , Çok Teşekkür Ederim ..
 
'Davut

'Davut

Üye
Paylaşım için teşekkürler...:oke:
 
keremguder

keremguder

Üye
sag olasın arkadasım ngage sorunum sayende çözdüm :D:D
 

forumhaken

Üye
e 72 var bende, bir kaç aşamadan sonra kurmayı redediyor. ne yapmak lazım. thanks
 
haltie

haltie

Üye
telefonun hackli olması lazım
 
sofualanli

sofualanli

Üye
ben n79 kullanıyorum verilenlerden 1.40ı, ardından patch ı kurdum oyunları da başarıyla kurdum ama oyunların hiç biri çalışmadı. hata veriyor "diğer uygulamaları kapatın, veya oyundan bir hata ile çıkıldı"... gibi uyarılar la oyun hata veriyor. Nasıl bu sorunu halledebilirim? (bu arada telefon hackli)
 


Üst Alt