son gunlerde oviye giren varmi??

  • 4 Mayıs 2011
  • 2369 Okunma
  • 23 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaslar dun oviye girdim,butun oyunlar free idi,bugun girdim yine free.tabi ingiltere den girdigim belirteyim oncellikle ama yine de baya garip,neyse firsattan yararlandim butun oyunlari indirdim ama yine de garip....
     


    Yazan: rizabakir
  2. gt racing i atsana forum a :D
     
  3. Oyunları paylaşın madem.
     
  4. yani madem öyle vatana bi hizmet yapın paylaşın oyunları:naughty:
     
  5. ovi den indirilen uygulamalar veya oyunlar sis olarak kayıt ediliyor mu ki telefona yani kurulumdan sonra ovi tarafından silinmiyor mu?
     
  6. İndirilirken dosyalar alınabiliyor. Her oyun böyle paylaşılıyor zaten.
     
    Cezzbedici3 bunu beğendi.
  7. ayrıntılı bir şekilde anlat arkadaşa yapsın
     
    Cezzbedici3 bunu beğendi.
  8. usta konu açsana bununla ilgili çok gerekli bi bilgi aslında bugüne kadar dikkatimizi çekmemesi ilginç..
     
  9. +1
    aynen bu üst konu olarak detaylı anlatılırsa belki oyun ve uygulama sayısı artar.
     
    Cezzbedici3 bunu beğendi.
  10. aynen bunların nasıl sis dosyalarının alınabileceği açıklansa iyi olur.
    ayrıca neden bedava diğer ülkelerde çok merak ettim keşke bizede yapsalardı bari bir kaç saatliğine :)
     
  11. bişi sorcam hakketten oviden indirilen dosyaları nasıl sis dosyası olarak bulcaz paylaşımlar artar hem baya
     
  12. ne gülüyon çok biliyorsan anlat yoksa
    :box
     
  13. sakın dalgınlığına gelip ücretsiz öğelere bakmış olmayasın? Çok ilginç yoksa
     
    Cezzbedici3 bunu beğendi.
  14. Nereye indirildiğini bilmiyorum ama mesela büyük bir oyun indirin, NFS gibi. Oyun indirilirken X-plore ile bakın. Bir yerde boyut artışı oluyor. Orayı bulmanız lazım. İndirildiğinde galiba yükleme başlamadan almanız gerekiyor. Yükleme bittiğinde sis dosyası siliniyor. Uyumlu telefonum olsa çoktan denemiştim ama maalesef. Mesela anlaşıp oyun filan alıp burda paylaşabilirsiniz. Lisans sorunu olmadıkça. Bu şekilde 1 kişi alıp birçok kişi kullanabilir.
     
  15. bilgisayara indirmek için arkadaşa gönder yapın ordan site adından / işaretinden sonrasını silin ve download yazın sis dosyasını pc nize kayıt edecektir..
     
  16. Bu sadece ücretsizlerde.
     
  17. aynen:oke:
    zaten ücretlileride pc'den direk ödeyip indiremiyon
     
  18. arkadaş yurtdışında ücretsiz dememiş miydi :S
     
  19. karasahinemre bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
14/11/2018 - 19:26