Saat Samsung Gear Manager Uygulama Yükleme Problemi ve Çözümü


Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Problem:

Gear S saatim arizalanmasi sonucu samsung servisi tarafindan yenisi ile degistirildi. Yeni gelen saatimin içine eski saatimde var olan uygulamaları kuramıyordum. Gear manager daha onceden bende var olan uygulamalari yeni saatte de kurulu zannediyordu.

Indirmek istedigim uygulamanin uzerine geldigimde uygulamayi aç tuşu veya move to gear manager yazisi cikiyordu ama uygulama saatte olmadigindan ne acabiliyor ne de manager a aktarabiliyordu. Ortada uygulama olmadigindan uninstall islemi de saglayamiyorduk.

Çözüm için servis merkezine gittigimde arkadaslar cok egitimsiz idi. Yardimci olamadilar. Hem telefonuma hemde saatime format attilar ama sorun cozulmedi. Telefonumun Anakartının degişmesi gerektigini ve iki cihaziminda merkeze yollanıp testler için en az bir hafta kalmasinin gerekebilecegini soylediler.

Bende onlara Anakart ile bir alakanin olmadigini, Samsung Gear manager'in sifirlanmasinin gerektigini cunku indirdigim uygulamalarin my apps kisminda samsung'un serverlarında kayıtlı tutulduğnu. Buradan doğan bir yazilimsal kusur olustugunu soyledim. Samsung serverından boyle bir sifirlamayi nasil yapabilecegimizi sordum ama bunun mumkun olmadigini, yeni bir samsung hesabi acabilecegimi soylediler. Tabi boyle bir durumda tum yedekleme ve samsung account bilgilerim yok olacaktı. Guvenmeyip cihazlarimi birakmadim. Yapilacak işlemi saçma buldum.

Gel gelelim ki 2 gundur samsung Europe ile ingilizce olarak mailleşiyorum. Çünkü bizde Turkce yazilan Samsung'un attıği maillerin başında kim oturuyorsa muhtemelen 16 yasinda ve resmi mail üslubundan uzak copy paste cevaplar veren servis merkezindekilerden daha fazla teknik bilgisi olmayan biri idi.

Neyse, Samsung Europe'ta sorunumuzu çozemedi. Ama en azından yasadigim sikintiyi algilayabilecek kapasitedelerdi. Bana Gelistirici ile çozum yolunda konusup bana geri doneceklerini en kısa surede cozumu iceren bir mail atacaklarni soylediler. Ses seda cikmadi ondan sonra buradan da.

Ben ise mantigimi kullanarak sorunun cozumu icin dusunme firsati buldugum bu surecte Sorunu kendi cabalarim ile su sekilde cozdum.

Çözüm:

1)Telefonunuzdan Gear Manager uygulamasını kaldırın.
2)Telefonunuzun Bluetooth ayarlarına girerek saatinizi eslenmis cihaz listesinden gorun. Eşleşmeyi silin.
3) Telefondan Ayarları açın. Cihaz kategorisinin altından Hesaplar kısmını bulun. Girdiginizde butun senkronize olan hesaplarınızın listesini goreceksiniz orada Samsung hesabınıza tıklayın icine girin profile'i tıklayın. (Şifreniz app manager ile aynıdır. Parmak izi ile de girebilirsiniz) Oradan Security kategorisinin altında My Devices/Cihazlarım tarzı bir kutucuk göreceksiniz. Eski Gear cihazınızın üzerine gelip bu cihazdan çıkış yapi tıklayın. Boylelikle eski cihazinizin varligini kaldirmis oldunuz.
4)Gear manager'ı tekrar indirin ve normal eşleştirmenizi yapın.

Kişisel veriler için Not: 4. Aşamada gearınız sıfırlanacaktır. 1. Aşamada ise Gearınızın telefona yedeklenmiş recovery verilerini kaybedeceksiniz. Ona göre yedekleme yapın başlamadan önce

Umarım benimle aynı sorunu yasayan bir olursa yardımi dokunur, saygılarımla.
 
  • Beğen
Tepkiler: tutas_tee ve Dogus Pertez
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme:

Bugün yani 1 hafta sonra Samsung Europe'tan tarafıma mail geldi.

Özetle anlatmam gerekirse,

Böyle bir yazılım kusuru olduğundan haberdar değillermiş. Benim vesilemle bu sorunun farkına varmışlar. Gear Manager saatlerin farklı olduğunu algılayamiyormuş. Buradan doğan bir yazilim kusuru varmis. Yaşadıgım problem için üzgünlermiş. Hizli cozum icin benim yukarıda anlattığım şekilde eski gear cihazımı kayıtlı cihazlarımdan kaldırmamı ve temiz kurulum yapmam gerektiğini söylediler. En kısa sürede ise Gear Manager'da saate uygulama yüklerken uygulamanın hangi cihaza yükleneceğini soran bir çentik işaretli ayar içeren bir update yapacaklarmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: tutas_tee




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt