son belleli lumia 801mi olucak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
son belleli lumia 801mi olucak
arkadaslarkonu açıldıysa özür dilerim hemen silinebilir. Nette lumia800 ve n9 arastırması yaparken lumia801 diye bişey gördüm daldım konuya baktım teknokuliste yazmışlar konuyu ve nokia için güvenilir denilebilecek bi kaynagadı vermişler. Açıkçası belleden memnun olmama ragmen sırf n8den sıkıldıgım için teli degiştirmeyi düşünüyodum ve aklımdaki modeller n9 ve lumia800dü taki belleli lumia801 haberini görene kadar fikirleriniz ve yorumlarınız benim için yönlendirici olucak.
Bu da haber;


Nokia, ilk olarak Nokia N9'da MeeGo ile sunduğu kasayı, daha sonra Lumia 800 ile Windows Phone'lu sunmuştu. Şimdi ise hedef Symbian Belle.


Nokia'nın N9 ile başlayan yeni çizgisinin ne kadar hoş olduğunu, Nokia N9 incelemesinde sık sık yazmıştık. Tamamen tek parça olarak üretilen polikarbon kasa hafif, çizilmeye dayanıklı ve oldukça hoş görünüyordu.

Birebir aynı kasayı Nokia, Windows Phone'lu ilk telefonlarında da kullandı. Nokia Lumia 800 adıyla sunulan akıllı telefonlar şimdilik ülkemize gelmedi, fakat yakın zamanda gelecek.

Nokia, Microsoft ile ortaklığından sonra Symbian'lı akıllı telefon üretimini yavaşlatacak diye düşünürken ortaya N9 kasalı yeni Symbian Belle (düzeltiyorum: Nokia Belle) kullanan cihaz çıktı.

Cihazın hayal ürünü olmadığını da, artık güvenilir bir kaynak diyebileceğimiz, Eldar Murtazin doğruladı. Bakalım Symbian'ın ömrü daha ne kadar devam edecek.

Şimdiden herkese çok teşekkürler
 


_ardaa

_ardaa

Üye
Yalnız başlığı düzeltmelisin son yerine sen yazmışsın iki saattir ne yazdığını çözmeye çalışıyorum tarzanca gibi olmuş sen var ben gitmek falan:D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yalnız başlığı düzeltmelisin son yerine sen yazmışsın iki saattir ne yazdığını çözmeye çalışıyorum tarzanca gibi olmuş sen var ben gitmek falan:D

özür dilerim arkadasım mobildeyim çok dikkat etmeme ragmen yazım hataları oluyo uyarı için tesekkür ederim
 
_ardaa

_ardaa

Üye
3.5" enine dar ekranda yazmak zor gerçekten, şu nokia'nın en sevmediğim tarafı bu işte, 3.5" ekran yapıyorsun ama boyuna uzun enine dar sonra oraya klavye sığdırmaya çalışıyorsun, şu 801 4" olsa bari.
 

Uqur5445

Üye
lumia degil yanlız bıldıgıme gore
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
galiba 4" veya 3.9" olabilirmiş çünkü n8 uçagı diye bi konu vardı orada bahsediliyodu işlemcisi falanda baya iyiydi

----------Eklendi @ 11:20:27 ---------- Yazıldı @ 11:18:51 ----------

lumia degil yanlız bıldıgıme gore

olabilir bende emin degilim zaten herhangi bir görüntü veya videoda sızdırılmamış daha

----------Eklendi @ 11:24:30 ---------- Yazıldı @ 11:20:27 ----------

habere tekrar baktım lumia801:nokia aynı telefonu şimdide symbian ile gazlıyor yazıyor
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Hünkarım ancak lumia olamaz.Lumia wp serisi içindir.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9 ve n000k
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Beyler 1 tane resmi nete sızmış lumia 801 yazın görsel arama yapın
 
mezoart

mezoart

Üye
Symbian işletim sistemiyle çalışacak son cep olması beklenen 803 öyle bir özellikle geliyor ki...





Artık son demlerini yaşayan emektar Symbian işletim sistemi ile çalışan Nokia 803'ün detayları sızdı. Bu cihazın, Symbian ile çalışacak son telefon olacağı sanılıyor.

BGR'ın güvenilir bir kaynaktan aldığı habere göre, Nokia 803 Symbian Belle ile çalışacak. Söylenen diğer detaylar ise 4 inç AMOLED ekran, HDMI port, microSIM ve NFC desteği.

Bugüne kadar Nokia, telefonlarında etkileyici kameralar kullandı. Hatta N8 ile profesyonel bir kısa film dahi çekildi. Söylentilere göre şimdi, Nokia bu gücünü tekrar göstermek istiyor, 14MP, 16MP belki de 20MP kameraya sahip bir Nokia 803 çıkabilir karşımıza.

Nokia 803'ün Mayıs ayında tanıtılması bekleniyor. Ama bu ay yapılacak olan Mobile World Congress (MWC) 2012'de de hakkında birkaç detay görebiliriz.

Kaynak:

Bu telefondan bahsediyorsunuz sanırım ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
görüntü n9la aynı zaten n9a bayıldım resmen meego olması düşündürüyo beni aynı kasayı kullancaklarmış galiba bşde kamerası 12mp ve üstü olursa 1500-1600e kadar veririm bu tele
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aslında aklıma şu da geliyo bu adamlar carla ve donna diye iki yazılım yaptılar e sadece üç tane modele vercek halleri yok bu yazılımları mutlaka bu yazılmları alıcak bikaç tane model çıkarırlar piyasaya ve en kuvvetli ihtimalda 801belle duruyo
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
görüntü n9la aynı zaten n9a bayıldım resmen meego olması düşündürüyo beni aynı kasayı kullancaklarmış galiba bşde kamerası 12mp ve üstü olursa 1500-1600e kadar veririm bu tele

Hünkarım ancak biraz pahalı değil mi 1500-1600?
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Lumia 801 adını taşıması imkansız . Lumialar wpli oluyor . Sadece 801 olacak bunun ismi .
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Emre Reyüz dediyse öyledir :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
803 ' te bunun üst modeli olacak . Tahminen son Symbianlı telefonlar olacak . Carlada böylece 5 telefona gelecek .
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
_ardaa

_ardaa

Üye
görüntü n9la aynı zaten n9a bayıldım resmen meego olması düşündürüyo beni aynı kasayı kullancaklarmış galiba bşde kamerası 12mp ve üstü olursa 1500-1600e kadar veririm bu tele

N serisi multimedya serisidir kamerası yüksek ve kaliteli olur bu da n8'in abisi olacağına göre 12mp den aşağı kamera olmaz, n9 kasasına sahip 4" lik bir telefon olursa mükemmel olur.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N serisi multimedya serisidir kamerası yüksek ve kaliteli olur bu da n8'in abisi olacağına göre 12mp den aşağı kamera olmaz, n9 kasasına sahip 4" lik bir telefon olursa mükemmel olur.

nasıl derler dadından yinmez süper olur vallaaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt