Tarife geçişlerinde mutlaka sorun yaşanabilir ve bahsedildiği gibi 50 kontör çekilebilir. Bu zaten kısa vadede kendini amorti eder. Nasıl eder ? Söyleyeyim. Siz şu anda Mobil öğrencidesiniz ve hattınızda 100 kontör var. 100 kontör demek 10 dakikası 2 kontörden 500 dakika demek. Şimdi tarife değiştirip 50 kontörümüzü Avea'ya verelim. Kaldı 50 kontör. Demek ki konuşma hakkımız 250 dakikaya düştü. Şimdi 100 kontör yükleyip tarifeyi başlatalım. Etti 150 kontör. Eğer mobil öğrencideyken 150 kontörümüz olsaydı 750 dakika konuşacaktık, ancak paso tarifesinde 150 kontörle 1500 dakika konuşacağız. Hele ki Patlıcan üyesiyseniz 150 yüklediğinizde gelsin 180 dakika da hediye. Oh yandan yandan

Bunun neresi kötü anlayamadım. 3 hattı da kullanıyorum ve ajantajları en fazla olan Avea diye düşünüyorum. Konuşma kalitesi beni ilgilendirmiyor çünkü Avea'dan genelde mesaj çekiyorum. Bence son derece iyi olmuş.