tlgthrm
Üye
Sistem Hatasi (-20) Ne Demek?
Arkadaslar,
6600 sahibiyim ve bu hatayi bluetooth ile telefona herhangi bir sey (waw, mp3, 3gp..) attigimda bunlari galeriye kaydetmeye calisirken veriyor. . mesajlari mmc karta kaydediyorum ve mmc kartimda cok fazla bos yer var. once telefonun hafizasiyla igili bir problem oldugunu dusundum cunku mesajla gelen multimedyayi galeriye e file manager vasitasiyla kaydetmeye calistigimda da ayni hatayi veriyordu. ama sonra nispeten daha kucuk boyutta ki dosyalari galeriye kopyalayabildigimi fark ettim.
acaba yukledigim gereksiz programlardan biri sistemi fazla mesgul ediyor, hafizasini yiyor olabilir mi?
ya da belki de sisteme bir cesit virus bulasti..
yardimci olabilirseniz sevinirim.
bir de sistem yoneticisinde turuncu ve lacivert kutularla isaretlenen yuklu programlardan hangileri telefon hafizasina kaydedileni gosteriyor bilen var mi?
6600 sahibiyim ve bu hatayi bluetooth ile telefona herhangi bir sey (waw, mp3, 3gp..) attigimda bunlari galeriye kaydetmeye calisirken veriyor. . mesajlari mmc karta kaydediyorum ve mmc kartimda cok fazla bos yer var. once telefonun hafizasiyla igili bir problem oldugunu dusundum cunku mesajla gelen multimedyayi galeriye e file manager vasitasiyla kaydetmeye calistigimda da ayni hatayi veriyordu. ama sonra nispeten daha kucuk boyutta ki dosyalari galeriye kopyalayabildigimi fark ettim.
acaba yukledigim gereksiz programlardan biri sistemi fazla mesgul ediyor, hafizasini yiyor olabilir mi?
ya da belki de sisteme bir cesit virus bulasti..
yardimci olabilirseniz sevinirim.
bir de sistem yoneticisinde turuncu ve lacivert kutularla isaretlenen yuklu programlardan hangileri telefon hafizasina kaydedileni gosteriyor bilen var mi?

