sıemens Batarya Patlarsa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sıemens Batarya Patlarsa
10/6/2007 - Batarya Patlarsa














 

POWER

Üye
feci patlamamış yaw...
 

kingenes

Üye
Abi o ne ya?? gerçi daha önce hiç patlayan bi telefon görmedim ama... yani hiç başıma gelmedi çok şükür
 

Salihyet

Üye
siemens almam kullanmam yanından geçmem bile (sx1 hariç )
 

mservank

Üye
off feci olmuş ama ben telefonun darmadağın olduğunu sanıyorum çok patlamdı inş patlamaz kimsenin telefonu ama açıkçası bana siemens bataryaları kötü geliyordu
 
abicim nokiadan sasma bu arada tel bombing olmus felaket ya...zaten resımdekı simensde bi batarya var ramazan pidesi gibi
 

cawa

Üye
valla bunun nokiası felan yok bi aralarda 3310 ve 7210 larda cok sık karsılasılıodu bu durumla allah göstermesin evde yangın bile cıkarabilir
 
Cepte patlamasında.Özellikle arka cepte
 

M@xWeL

Üye
Allah Korusun çok kötü bir durum.
 

danger03

Üye
el bombası gibi patlamış iyi adam konuşurken patlamamış
 

Altun.

Üye
walla büyük geçmiş olsun gerçekten
 

HyCan

Üye
siemens aLmam arkadasLara da soLuorm Nokia en iisi ßaska aLmaın uzuLursunuz die
 

yxL

Üye
waşşş noLmuş ona yaa :S
 
a bi bu siemens sin üreticileri var ya baksan atelefona ya bişi kalmamış
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
cepte patlamamıştır inşallah yoksa çok kötü eder yaw
adam bi daha oturamaz
 

olivetti

Üye
benimde siemens s65 vardı 3 yıl önce çok şükür hiç sorun çıkarmadı senin bataryan arızalı olabilir.şimdi n73 aldım inşallah patlamazda 590 ytl çöpe gitmez
 

CanceR

Üye
hehe sende bişi yok demi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...