merhaba ben daha önce bir sensation cihaz almıştım bu dediğiniz roma benzer bir rom yüklüydü yani xe romuydu herşeyden önce ve ses kalites gerçekten muhteşemdi ama wireless da sorun vardı o romla wireless çalışmıyordu aynı sorun bu paylaştığınız rom dada varmı acaba ? bu arada şimdi sıfır sensation aldım orjinal 2.3.4 versiyonu var o xe romu yüklü olan sensation daki sesle alakası yok hiç güzel değil