sensation ı sensation xe yapma

Sponsorlu Bağlantılar

abitt

Üye
[sıze=5]merhaba bnde htc hd 2 leo var bu sürümü atsam bi sorun gerçekleşirmi acaba [/sıze]
 


mcsenol34

Üye
merhaba ben daha önce bir sensation cihaz almıştım bu dediğiniz roma benzer bir rom yüklüydü yani xe romuydu herşeyden önce ve ses kalites gerçekten muhteşemdi ama wireless da sorun vardı o romla wireless çalışmıyordu aynı sorun bu paylaştığınız rom dada varmı acaba ? bu arada şimdi sıfır sensation aldım orjinal 2.3.4 versiyonu var o xe romu yüklü olan sensation daki sesle alakası yok hiç güzel değil
 

Yusuf_EMRE

Üye
Buyur sana rom sitelerinin kralı ve
bir birinden super romlar.
Tavsiyem Elegancia ics
forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1112
 
Kanun-man

Kanun-man

Üye
ben yükledim çokta memnunum

Telefonu kapatıp güç düğmesi ile ses kısmaya bastığında ekranda telefon simgesi ile hata yani ünlem işareti çıkıyor ?? Yardım

- - - Eklendi - - -

telefonu kapatıp güç düğmesi ile ses kısma düğmesine bastım küçük telefon işareti ile hata işareti üçgen kırmızı hata işareti verdi ve ole kaldı yardım ???? Sonra bataryayi. Çıkarıp öyle açtım telefonu ??
 


Üst Alt