sensation ı sensation xe yapma

Sponsorlu Bağlantılar

senam38

Üye
    Konu Sahibi
sensation ı sensation xe yapma


Bu rom ile Sensation telefonunuzu HTC Sensation XE with Beats Audio technology modeline dönüştüreceksiniz.

- Android 2.3.4 (Gingerbread) - en son resmi HTC RUU 1.73.401.2 tabanlı
- Bu rom telefonunuzu HTC Sensation XE with Beats Audio technology modeline döndürecek ve 1.5 ghz işlemci hızını kullanabilmenizi sağlayacak.
- 2D ve 3D grafik performansı arttırılmış
- 3D motoru 266.6 MHz den 320 MHz e çıkarılmış
- L2 Cache Bandwidth 310MHz den 360MHz e arttırılmış
- Tamamen root yetkisi var
- Pil kendini otomatik olarak kalibre ediyor
- Gereksiz uygulamalar silinmiş
- Kamera performansı arttırılmış
- Türkçe dil desteği var
- ve daha pekçok özellik

Değişim kaydı;

- Adobe Flash Player en son 11.1.102.59 versiyonuna güncellenmiş.
- Android Market 3.3.11 sürümüne güncellenmiş
- Superuser root uygulaması en son final versiyonuna güncellenmiş
- Sorunların hepsi fixlenmiş.


- Telefonunuzu kapatın, ardından ses kısma ve telefonu güç tuşlarına aynı anda basılı tutularak hboot menüsüne girin, ardından ses kısma tuşuna basarak recovery seçeneğinin üstüne gelin ve telefonu güç tuşuna basarak seçin. Karşınıza aşağıdaki resimdeki gibi bir ekran gelecektir.

-yüklemeden önce sğper wide işlemi yada foctry reset atın.

- "install zip from sdcard" seçeneğini seçin(ses kısma yükseltme ve güç tuşları ile oluyor biliyorsunuz). Çıkan dosyalardan Android_Revolution_HD_Super_Wipe_Sensation.zip dosyasını seçerek işlemin yapılmasını bekliyoruz.

- Tekrar - "install zip from sdcard" seçeneğini seçin ve Android_Revolution_HD-Sensation_3.6.7.zip dosyasını seçerek yüklemenin yapılmasını bekleyin.

- Bu işlemler bittikten sonra reboot system now seçeneğinden telefonu yeniden başlatabilirsiniz. İlk açılış biraz uzun sürebilir.

** HTC REVOLUTİON HD 3.6.13 ROM ve SUPER WİPE, BU ADRESTE **
 


PriZm

PriZm

Üye
Beats Audio gelmediği sürece pek bir işe yaramaz.:) zaten XE alanların çoğu o olağanüstü ses kalitesi için alıyor.
 
Türe

Türe

Üye
beats audio ya boru mu :)
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
ben yükledim çokta memnunum
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
telefonun sesi bile değişti beats audio ayarları farkını gösterdi gerçekten süper bişey hızı bile farklı gerçekten
 
PriZm

PriZm

Üye
telefonun sesi bile değişti beats audio ayarları farkını gösterdi gerçekten süper bişey hızı bile farklı gerçekten

Beats audio Ses kartı gerektiriyor.Ses nasıl daha kaliteli çıkabilir?
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
denemsi bedava beats audionun ekolayzır ayarlarından olsa gerek tabi xe kadar güzel değildir ama eskisine bakarak yine güzel ses alıyorsunuz
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
denemsi bedava beats audionun ekolayzır ayarlarından olsa gerek tabi xe kadar güzel değildir ama eskisine bakarak yine güzel ses alıyorsunuz

Beast audio ses kartı var ne ekolazyiri
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
hem ses kartı hem ses ayarları var xe kadar iyi ses olmasada eskisinden 2 kat daha iyi deneyin kardeşim yalanmı söylüyoruz sensation yoksa sizde yorum yapmayın 4 farklı kişi yorum yapmış hiçbirinde sensation yok olanlar konuşsun siz birakinda
 
İncİnat

İncİnat

Üye
ne yaparsanız yapın xe ye ulaşamazsınız... Beatsaudio by Dr Dre boru değil ayrıca yazılımsal değil donanımsal istediğiniz romu atın..
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
ne yaparsanız yapın xe ye ulaşamazsınız... Beatsaudio by Dr Dre boru değil ayrıca yazılımsal değil donanımsal istediğiniz romu atın..
kardeşim ya sende sorun var ya bende anlaman kıt sanırım xe kadar olamasada eskisine nazaran ses daha güzel diyorum sen beats audio bormu diyorsun zekana hayran kaldım diyecek lafım yok senin gibi bir kaç kişi daha var ben burada insanlara yardımcı faydali iş yapıyorum sen ne diyorsunsende o zaman beats audio ses kartı var diye xe ye 350 tl fazla verrn borulardansın alt tarafı kart bile değil çip o devasa bişey görmeyin iyimi htc bi ses çipi takıp 300 400 tl ye satıyor işte size
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
konu güncel
 

nikotin53

Üye
kardeşim ya sende sorun var ya bende anlaman kıt sanırım xe kadar olamasada eskisine nazaran ses daha güzel diyorum sen beats audio bormu diyorsun zekana hayran kaldım diyecek lafım yok senin gibi bir kaç kişi daha var ben burada insanlara yardımcı faydali iş yapıyorum sen ne diyorsunsende o zaman beats audio ses kartı var diye xe ye 350 tl fazla verrn borulardansın alt tarafı kart bile değil çip o devasa bişey görmeyin iyimi htc bi ses çipi takıp 300 400 tl ye satıyor işte size

cevap da paylaşımda süper kardeş..
 
İncİnat

İncİnat

Üye
şıracı ile bozacı al işte... Dostum bana bak her seye atar yapmana herkese hakaret etme boru falan .. O benim zevkime kalmıs burası özgür bir forum sen keyfimin kahyası mısın
 

osmanalbayrak52

Üye
kardeşim ya sende sorun var ya bende anlaman kıt sanırım xe kadar olamasada eskisine nazaran ses daha güzel diyorum sen beats audio bormu diyorsun zekana hayran kaldım diyecek lafım yok senin gibi bir kaç kişi daha var ben burada insanlara yardımcı faydali iş yapıyorum sen ne diyorsunsende o zaman beats audio ses kartı var diye xe ye 350 tl fazla verrn borulardansın alt tarafı kart bile değil çip o devasa bişey görmeyin iyimi htc bi ses çipi takıp 300 400 tl ye satıyor işte size
şimdi arkadaşım sana 2 şey söyleyeceğim.sensation ile sensation xe arasında ilk önce işlemci hızlarında fark var.biri 1.2 diğeri 1.5.pil olarakta fark var.biri 1520 mah diğeri 1720 mah.içindeki beats audio çipinide geçtim yanında gelen kulaklığın piyasa değerine bir bak.biraz araştırırsan 200-300 tl arasında fiyatı var.hadi bunda geçtim htc firmasının türkiye temsilcisi android 4 xe ve xl telefonlarına kesin gelecek diyor diğerleri içinse net bişey yok.tamam arada 300-400 tl fark var ama sebepleride var.
 

Karabela91

Üye
Adam zaten XE kadar olmasa da eskisinden daha iyi ses veriyor demiş beyler niye hala Audio Beats boru değil falan diyorsunuz ki. Anlamış değilim doğrusu...
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
ustun zekalı arkadaşım bana bak hala inatlaşıyorsun yazdıklarımı oku bi sonra konuş ben eskisi kadar olmasada ses iyi diyorum sen beats audio borumu diyorsun iyi güzel beats audiolu sensation telefonun var herkez duydu bunu burda amacın buysa ulaştın ama hala xe kadar güzel sesi çıkıyor demişim gibi algılıyorsan bunu kusura bakma sen tam borusun hemde log..ar.... konuşturma beni burada tamammı seni 4 5 ay sonra görürüm ekranda toz problemi çıkınce verdiğin 1600 1700 tl ne yanarsın ben sattım evo 3d aldım dediğiniz kulaklık dışarda satılsa hanginiz 100 150 tl verip alırsınız çok merak ediyorum neyse ben xe yi kötülemek gibi bir amacım yoktu ama bunuda yaptırdınız bana

----------Eklendi @ 12:24:36 ---------- Yazıldı @ 12:11:40 ----------

şimdi arkadaşım sana 2 şey söyleyeceğim.sensation ile sensation xe arasında ilk önce işlemci hızlarında fark var.biri 1.2 diğeri 1.5.pil olarakta fark var.biri 1520 mah diğeri 1720 mah.içindeki beats audio çipinide geçtim yanında gelen kulaklığın piyasa değerine bir bak.biraz araştırırsan 200-300 tl arasında fiyatı var.hadi bunda geçtim htc firmasının türkiye temsilcisi android 4 xe ve xl telefonlarına kesin gelecek diyor diğerleri içinse net bişey yok.tamam arada 300-400 tl fark var ama sebepleride var.
bak kardeşim hızlar eşit değil gibi ama işlemci modelleri aynıdır yanı bu demek oluyor ki xe deki işlemciye fazla waltaj verilip hız aşırıtma yani overlok yapılmış zaten sensationa 1520 mah koyulmasısıda bu yuzden extra beats audio çip ve kulaklık tabi karar sizin para sizin özgürsünüz
 
PriZm

PriZm

Üye
:locked: ?
 

rexam

Üye
ne kadar tartısma konusu olmuş böyle altı üstü bi rom paylaşılmış. xe kullanıyoruz die hakaret bile yemişiz ayıptır beyler gerek yok böyle tartışmalara.
 
krstnck

krstnck

Üye
Arkadaşa Katılıyorum Xe Overlock Yapılmış Bir Cihaz Ve Arkadaş Diyor Sadece Biraz Daha Yakın Oldu SES kALİTESi Diye Bire Bir Aynı Olmadı Demiyor.Dediğide Doğru Ses Chipi Ve Araştırlmış Ekolayzr'ı İle Piyasaya Sürülüyo Bu Ekolayzrın Etkisi %40 Kadar Çünkü Uzun Süre Uğraşılmış Araştırma Yapılıp En İyi Verimi Alınan Ekolayzır'dır..Adam Paylaşmış Sunmuş Bence Yapmayın Kalp Kırmayın..Emeğine Sağlık Kardeş.
 


Üst Alt