pRime.
Üye
Ben işin şakasındayım ya sürekli samsung şöyle samsung böyle deyip destek forumunu mahvettiler adamlar.Arthur sen mi beni yanlış anladın ben mi seni çünkü o kadar ki wave için iphone 4 ve n900 karşılaşıtırın demişsin ona yazdım dedim herhalde sinirlendiki o iki süper telefonj kattı işe hadi iphone neysede n900 ne iş ya öyle telefon yok ki
--------------- Ekleme ---------------
Tamam samsung da güzel de güzel diye iyice tepemize çıkacaklar, n8 böyle dandik şöyle dandik gibi laflar atacaklar, üstüne üstlük birde nokia kullanan arkadaşlara hakaret edecekler.
samsung bana psp yapmis ne yapiyim ben pspyi,

teşekkürler
? bi kere n8 ve iphone bnm için lider bir telefondur..