samsung wave (s8500) mi , nokıa n8 mi??????????????

Sponsorlu Bağlantılar

franzliszt

franzliszt

Üye
açık ara wave derim n8 de amoled ekran wavede super amoled (amoled ekran samsung ürünüdür)
İşlemci olarak Wave de 1 Ghz n8 de 680 Mhz (işlemcilerde samsung ürünüdür)
N8 donanımı wave allshare mobilap vs programlarıyla fark atıyor ayrıca bcontrol programı ile telefonu mause,klavye,jostik olarakda kullabiliyorsun. görsel karşılaştırmaları youtube den bakabilirsin kendi kararını videoları izleyince ver wave 999 TL ile satışa sürüldü halen aynı fiyat n8 1400-1500 Arası cıktı şuanki fiyatı 999 TL kadar indi şimdiye kadar karşılaşılan bir sürü arızasıda cabası.

bu parçayı armağan ediyorum bu bilgilere '' sallaasaana sallaasaanaa mendiliniiii ... ''
işlemciler samsung ürünü ha ?? ozaman ' arm ' firması yoğurt üretiyor
n8 in fiyatı 1050 den çıktı,
bende sıfır arıza var ne hikmetse,
o 680mhz yanına 300mhz de çalışan içinde 32 megabayt rami bulunan broadcom bcm2727 gpu setinide eklersen sevinirim hani wave de kullanılan gpu nun bir üst model olanını.
o açık ara wave demişsin katılmıyorum neye göre açık ara ?
 


Uruloki

Uruloki

Üye
aslında bende cevap yazcaktım ama neyse dedim millet anlamıyoki bada için android için en az 1 ghz lazım neyse boşver "salllasana sallasana mendiliniii" :))
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
son bir habere gore nokia n8 i cikardina pisman olmus arkdaslar:hmmm
 
srkn0834

srkn0834

Üye
sıkıldım artık böyle karşılaştırmalardan telefon alacak arkadaş wave nin de n8 de satış rakamlarına bak olmadı youtube de karşılaştırma video mevcut. bir cok sitede ikisininde detaylı anlatımı var hangisi aklına yatar seni ifade ederse onu al
 

ganster86

Üye
n8 kullanıcısı olarak söylüyorum telefon biraz ağır arkadaşlar benim arkadasta wave var benim n8 le yanyana getiriyoruz wave ekranı daha parlak mayyak bişey ya wavenin ekranı internete aynı anda giriyoruz onun ki daha hızlı giriyor sitelere ve hiç donma yok onun telefonu daha hızlı benimkinden neden öyle oluyor ki? heralde n8 aldığıma pişmanım:hmmm:hmmm
 
ozggurr

ozggurr

Üye
n8 kullanıcısı olarak söylüyorum telefon biraz ağır arkadaşlar benim arkadasta wave var benim n8 le yanyana getiriyoruz wave ekranı daha parlak mayyak bişey ya wavenin ekranı

Nokia N8'de ortam isik sensoru var, On kameranin hemen solundadir. Parmaginla orayi kapatip actiginda bile Nokia N8'in ekran parlakligi degisir guc tasarrufu etmek icin...

Ondan ekran sana parlak gelmiyordur.

Internet hizini hangi browserla denedin? Nokia ile gelen browser qt browser ile degistirilecek, su anda gercekten sorunlu bir browser, Google Chrome 5. surumu gibi olmus, o da cakilip duruyordu v5 surumunde N8'in browser'i da cakiliyor arada... Opera hizli aciyor siteleri onunla bak istersen bir de...

Nokia N8'in diger hicbir telefonlarda olmayan bir cok degisik ozelligi var, kullandikca pisman olmayacagindan eminim... Yeter ki donanim sorunu olan seriden olmasin telefonun...
 

ganster86

Üye
Nokia N8'de ortam isik sensoru var, On kameranin hemen solundadir. Parmaginla orayi kapatip actiginda bile Nokia N8'in ekran parlakligi degisir guc tasarrufu etmek icin...

Ondan ekran sana parlak gelmiyordur.

Internet hizini hangi browserla denedin? Nokia ile gelen browser qt browser ile degistirilecek, su anda gercekten sorunlu bir browser, Google Chrome 5. surumu gibi olmus, o da cakilip duruyordu v5 surumunde N8'in browser'i da cakiliyor arada... Opera hizli aciyor siteleri onunla bak istersen bir de...

Nokia N8'in diger hicbir telefonlarda olmayan bir cok degisik ozelligi var, kullandikca pisman olmayacagindan eminim... Yeter ki donanim sorunu olan seriden olmasin telefonun...
nokia shoptan daha yeni aldım telefonu telefonumda sorun yok interneti kendi orjinal tarayıcısı ile açıyorum bazen internetteyken kasma oluyor ama arkaşınkinde kasma olmuyor nedense bilmiyorum
mesala parlaklıkları sona dayıyoruz aydınlık oratamda karanlık ortamda wavenin ekranı daha parlak ve canlı gösteriyor güneş ışığındada ekranın net olan wave oluyor. yok kardeş pişman değilim aslındaaldığıma gayet güzel telefon.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Arthur sen mi beni yanlış anladın ben mi seni çünkü o kadar ki wave için iphone 4 ve n900 karşılaşıtırın demişsin ona yazdım dedim herhalde sinirlendiki o iki süper telefonj kattı işe hadi iphone neysede n900 ne iş ya öyle telefon yok ki
 
srkn0834

srkn0834

Üye
bu parçayı armağan ediyorum bu bilgilere '' sallaasaana sallaasaanaa mendiliniiii ... ''
işlemciler samsung ürünü ha ?? ozaman ' arm ' firması yoğurt üretiyor
n8 in fiyatı 1050 den çıktı,
bende sıfır arıza var ne hikmetse,
o 680mhz yanına 300mhz de çalışan içinde 32 megabayt rami bulunan broadcom bcm2727 gpu setinide eklersen sevinirim hani wave de kullanılan gpu nun bir üst model olanını.
o açık ara wave demişsin katılmıyorum neye göre açık ara ?
N8 Fiyatı ile ilgili haber
N8 Satış Haberi /// Wave Satış Haberi
N8 Hatası
 
Uruloki

Uruloki

Üye
burak bu yazdığın çok garip çünkü N8 de broadcom ürettiği 300 mhz hızla çalılan entegre ram li grafik çipine sahiptir sizin dediğiniz grafik çipi ise 200 mhz ve üzerinde dahili ram bulunmamakta olan bir grafik çipi bunu bi düşün eski testler olmasın onlar hatta S^3 te donanım hızlandırma da vardır yani N8 grafik çipini istediği kullanabilir
 
ozggurr

ozggurr

Üye
butun dunyada internet sitelerinde waven ve galaxy sin power gx i en cok triangle oynatan ekran karti secildi siz halen n8inki ust model diyosunuz

bunu yazinca git diyo psp al diyo adam :ehesamsung bana psp yapmis ne yapiyim ben pspyi,

burak, hicbir N8 kullanicisi burada samsung ve n8 kiyaslamak icin baslik acmiyor...
biraz iyi niyet sahibiysen uzatma bu isi...
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
burak bu yazdığın çok garip çünkü N8 de broadcom ürettiği 300 mhz hızla çalılan entegre ram li grafik çipine sahiptir sizin dediğiniz grafik çipi ise 200 mhz ve üzerinde dahili ram bulunmamakta olan bir grafik çipi bunu bi düşün eski testler olmasın onlar hatta S^3 te donanım hızlandırma da vardır yani N8 grafik çipini istediği kullanabilir


bende iste bunu ariyorum nerde yaziyo power gxin rami yok islemciside 200mhz gecebekcisi deme lutfen o elemana inanmiyorum ben, android ile ilg yazdiklarindan sonra
 

ganster86

Üye
burak bu yazdığın çok garip çünkü N8 de broadcom ürettiği 300 mhz hızla çalılan entegre ram li grafik çipine sahiptir sizin dediğiniz grafik çipi ise 200 mhz ve üzerinde dahili ram bulunmamakta olan bir grafik çipi bunu bi düşün eski testler olmasın onlar hatta S^3 te donanım hızlandırma da vardır yani N8 grafik çipini istediği kullanabilir
bu yazdığının kaynağını gösterirmisin? telefonu açıp içine mi baktın ?

--------------- Ekleme ---------------

ya kim açıyo bu konuları samsung wave mi nokia n8 mi neyi istiyosan onu al millet burda tarrışıp duruyor.
 


Üst Alt