samsung wave (s8500) mi , nokıa n8 mi??????????????

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
Arthur sen mi beni yanlış anladın ben mi seni çünkü o kadar ki wave için iphone 4 ve n900 karşılaşıtırın demişsin ona yazdım dedim herhalde sinirlendiki o iki süper telefonj kattı işe hadi iphone neysede n900 ne iş ya öyle telefon yok ki
Ben işin şakasındayım ya sürekli samsung şöyle samsung böyle deyip destek forumunu mahvettiler adamlar.

--------------- Ekleme ---------------

Tamam samsung da güzel de güzel diye iyice tepemize çıkacaklar, n8 böyle dandik şöyle dandik gibi laflar atacaklar, üstüne üstlük birde nokia kullanan arkadaşlara hakaret edecekler.
 


franzliszt

franzliszt

Üye
butun dunyada internet sitelerinde waven ve galaxy sin power gx i en cok triangle oynatan ekran karti secildi siz halen n8inki ust model diyosunuz

bunu yazinca git diyo psp al diyo adam :ehesamsung bana psp yapmis ne yapiyim ben pspyi,

dostum o triangle i oynatan ekran kartı değil Hummingbird CPU ve evet 90 milyon triangle oynatıyor
ama sizin the PowerVR niz 22 milyon triangle oynatıyor n8 in broadcomu 35 milyon . buyur bak google a yaz göreceksin hani sanıyorsanız wave oyunlarda video çekmede daha başarılı filan yanılmayın çünkü broadcom 2727 dünyada en iyisi seçildi bile onada broadcomun sitesinden ulaşırsınız inanmazsanız birde şunuda paylaşım ingilizceniz az çok vardır göz atarsnız kaynak;
bunlara ekstra cortex 8 çok güçlü bir işlemcidir bunun tersini söyleyen çıkmaz zaten ama benchmark testleri bu gpu yongası ile nelere dönüşüyor kaynak;
 
Uruloki

Uruloki

Üye
tamam arthur anlaştık o zaman fransizlt bence inat etme anlayacakları yok ya da biz anlatamıyoruz
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
dostum o triangle i oynatan ekran kartı değil Hummingbird CPU ve evet 90 milyon triangle oynatıyor
ama sizin the PowerVR niz 22 milyon triangle oynatıyor n8 in broadcomu 35 milyon . buyur bak google a yaz göreceksin hani sanıyorsanız wave oyunlarda video çekmede daha başarılı filan yanılmayın çünkü broadcom 2727 dünyada en iyisi seçildi bile onada broadcomun sitesinden ulaşırsınız inanmazsanız birde şunuda paylaşım ingilizceniz az çok vardır göz atarsnız kaynak;
bunlara ekstra cortex 8 çok güçlü bir işlemcidir bunun tersini söyleyen çıkmaz zaten ama benchmark testleri bu gpu yongası ile nelere dönüşüyor kaynak;


iyi o zman bende sana ortalamayi veriyom n8 ciler buraya bakinda artik bi seyleri anlayin!!!


 
Uruloki

Uruloki

Üye
dostum java ile yapılan testlerden bahsediyorsun sen ben bu telefona java oyun atıyım yavaş ama sis oyun atıyım 60 fps altına düşmüyor orda iphone 4 galaxy s de yok sen öyle bi tane bulcan ki tüm platformlar için geliştirilmiş olsun birde öyle birşey ki N8 başka benchmarklarda ipad bile solda sıfır bırakmış sen önce tüm platformlarda olan bişe bul sonra gel birde sen orda 3D high perfonmece seç bakalım wave nerde N8 nerde yaaa dimi ama sen diyorsun ya 680 mhz bişe değil diye sen ona bi 300 mhz ekle o N8 işlemcisi o işte S^3 ün donanım hızlandırması sağolsun
 
ozggurr

ozggurr

Üye
[/QUOTE]



bu arada sirf OTG ozelligi bile N8'i diger telefonlardan ayirir..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yok özgür abi symbian'ın javada yetersiz olduğu biliniyor zaten nokia beta labs da bunu geliştirmeye çalışıyor şuanda nokia conversations sitesinde detaylı olarak verilmiştir konu oraya bakarsanız anlarsınız olayı ve ayrıca telefonların çoğunun ekram çözünürlüğünü yanlış veren bir siteye ne kadar güvenilit bilinmez
 
franzliszt

franzliszt

Üye
iyi o zman bende sana ortalamayi veriyom n8 ciler buraya bakinda artik bi seyleri anlayin!!!



kardeşim o paylaştığın overall değer yani komple cpu değerlerinide almışlar biz grafik işlemcimizden bahsediyoruz hani hd video kaydeden 3d de en iyi sonucu veren bak özgürr bey paylaşmış 3d testini görüyormusun aradaki farkı ve tabiki cortex in cpu değeri yüksek olacaktır ve komple puana yansıcaktır arm 11 model işlemciyle 680 mhz ile biz bu değerleri yakalıyoruz eğer bu cihazın içinde cortex a-8 koysalarmış ozaman değer sizinkinin üstüne çıkacaktı çünkü gpu farkı var .AMA ne yapmış nokia firması işlemciyi düşürmüş bu performansı broadcom a yüklemiş.Ve bu kadar anlatıyoruz bir sonuca varalım demek istediğim şudurki n8 in cpu değerleri düşük olsada nispeten broadcom değerleri piyasadaki en iyi konumda şuan, geçen paylaştığım linkdede anlatılmış n8 olduğu için demiyorum çin gibi teknolojinin merkezi bir ülkede bcm2727(((((BCM2727 - High Definition 720p Mobile Multimedia Processor diye geçer))) en iyi mobil işlemci seçilmiş ve pro kameralardan oyun cihazlarından tutun çoğu cihazda kullanılan işlemcidir, kendi sitesinden ulaşabilirsiniz. birde google a broadcom 2727 300mhz yazarsanız göreceksiniz.
 

erkara_64

kardeşim buraya gelip wave savunuyorsunuz tamam siz galipsiniz lütfen bizi n8 kullananlarla başbaşa bırakırsanız bizler gereken zevki ve tadı n8 imizde alırız..bundan şüpheniz olmasın..siz de wavenizle mutlu olun ok...forumda sizlerle tartışmaktan ben pes ettim..tmm siz galipsiniz...:)
hadi gidin biraz da n900 platformunu karıştırın:)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
buna bir göz atın oyun performansı-- sitede , aşşağıdaki videoyu izleyin kaynak;

--------------- Ekleme ---------------

kardeşim buraya gelip wave savunuyorsunuz tamam siz galipsiniz lütfen bizi n8 kullananlarla başbaşa bırakırsanız bizler gereken zevki ve tadı n8 imizde alırız..bundan şüpheniz olmasın..siz de wavenizle mutlu olun ok...forumda sizlerle tartışmaktan ben pes ettim..tmm siz galipsiniz...:)
hadi gidin biraz da n900 platformunu karıştırın:)

kardeşim sen hiç bilgisayarla telefonun karşılaştırıldığını gördünmü n900 e hakaret bu ;)
 

erkara_64

buna bir göz atın oyun performansı-- sitede , aşşağıdaki videoyu izleyin kaynak;

--------------- Ekleme ---------------



kardeşim sen hiç bilgisayarla telefonun karşılaştırıldığını gördünmü n900 e hakaret bu ;)

kardeşim sen bunu n8 e kurdun mu...kurmadıysan derhal kur ve bak bakalım n8 yavaşmıymış...bu mod güncellemenin habercisi elbette daha eksikleri var ama bu bile yeter be:)hoppp ufak bir parmak hareketi listenin sonundasın...:)
http://www.maxicep.com/symbian-3-si...22-hack-gerektirmeden-439422.html#post3065186
 
berkayevs4

berkayevs4

Üye
samsung hiç bir zaman bir markadan iyi olamaz.
hep klasmanlarında yenilir şunu kafanıza koyun.
 
pRime.

pRime.

Üye
kardeşim buraya gelip wave savunuyorsunuz tamam siz galipsiniz lütfen bizi n8 kullananlarla başbaşa bırakırsanız bizler gereken zevki ve tadı n8 imizde alırız..bundan şüpheniz olmasın..siz de wavenizle mutlu olun ok...forumda sizlerle tartışmaktan ben pes ettim..tmm siz galipsiniz...:)
hadi gidin biraz da n900 platformunu karıştırın:)

Dediğim gibi en iyi akıllı telefon üreten şirket samsung. Galaxy s ve wave bugüne kadar üretilmiş en mükemmel cihazlardır. :ehe: Iphone 4 ve N8 de neymiş :) :ehe:
 
franzliszt

franzliszt

Üye
kardeşim sen bunu n8 e kurdun mu...kurmadıysan derhal kur ve bak bakalım n8 yavaşmıymış...bu mod güncellemenin habercisi elbette daha eksikleri var ama bu bile yeter be:)hoppp ufak bir parmak hareketi listenin sonundasın...:)
http://www.maxicep.com/symbian-3-si...22-hack-gerektirmeden-439422.html#post3065186

vay arkadaş ne diyorlar ya 20mb lık foto 256aac sesde 30 fps video çıldırtmışlar cihazı yabancı forumlardanda bakıyorum şimdi ama cihazıda riske atmak istemem sakat bir durum oluşmasın, birkaç ek yama daha var 5-6mb lık fotolar 30 fps video modu filan. cihazın şakası yok :box
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Wave bugüne kadar üretilmiş en iyi cihazdır. Ne Iphone 4 ne N8 ne de N900, Wavein kudreti karşısında durabilir. Özelliklerini saymayacağım bile. Kesinlikle Wave diyorum. Al tepe tepe kullan. :oke:

o kadar da abatrma isdersen o :kop: ? bi kere n8 ve iphone bnm için lider bir telefondur..
ve wave den daha güzel olan bir telefon diyorsanız galaxy s derim başkada bşey demem...
 
ozggurr

ozggurr

Üye
[RedaLöRd]#;3065660' Alıntı:


o kadar da abatrma isdersen o :kop: ? bi kere n8 ve iphone bnm için lider bir telefondur..
ve wave den daha güzel olan bir telefon diyorsanız galaxy s derim başkada bşey demem...

arthur09prime da asagi tukurse sakal, yukari tukurse biyik....

sasmis kalmistir heralde yorumlara canim kardesim :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
adam gibi telefon kullanmak istiyorsan telefonun tüm özelliklerinden faydalanmak isitiyorum eti sütü yqurdunun kökünü kurutana kadr kullanmak istiyorsan n8
yok bn sadece sms telefon konuşması arada sıra foto ve video çekmek istiyorum diosan wave al derim
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
adam gibi telefon kullanmak istiyorsan telefonun tüm özelliklerinden faydalanmak isitiyorum eti sütü yqurdunun kökünü kurutana kadr kullanmak istiyorsan n8
yok bn sadece sms telefon konuşması arada sıra foto ve video çekmek istiyorum diosan wave al derim


bugun 3 arkadasimla internetmi paylastik ve payalastigim adamlarin iphone 4 u ve 3gsi ve vivazi vardi adamlar once inanmadi sonra internetten kopyalari cektik beyler telefon budur kusura bakmayinda waven ne oldugunu halen bilmiyosunuz ve siz bunu ogrenmeyi bile hakketmiyosunuz bence

--------------- Ekleme ---------------

Dediğim gibi en iyi akıllı telefon üreten şirket samsung. Galaxy s ve wave bugüne kadar üretilmiş en mükemmel cihazlardır. :ehe: Iphone 4 ve N8 de neymiş :) :ehe:

baydi bu esprin dostum gelistir kendini:ehe
 


Üst Alt