samsung wave 723 telefonum açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

MoRKediM

Üye
    Konu Sahibi
samsung wave 723 telefonum açılmıyor
arkadaşlar benim oldukça ciddi bir problemim var
bilgisi olan varsa yardım bekliyorum
telefonu kullanmaya başlayalı henüz 6 gün oldu
telefonda bir yavaşlama hissettim bir kapatıp açayım dedim ancak telefonu kapattım şimdi açamıyorum
açma tuşuna basıyorum model ismi yazıyor daha sonra bada logosu geliyor sonra ekran kararıyor tekrar model ismi tekrar bada logosu sürekli kendi kendine aynı şekilde tekrar ediyor
kapatma tuşuna bastığımda telefon kapanmıyor da
ancak bataryasını çıkararak kapatabildim
servise gitmeden kurtarabileceğim bir yöntem var mıdır?
zaten yeni aldım servise gidip tamir süresi beklemek istemiyorum
bir çözüm bulamazsam mecburen göndermem gerekecek :(
 


teksenle

Üye
flash nasıl atıldıgı yazıyor dawnload mod. geciyorsa flash at tamamdır once yarıdan cok olması lazım sarjın
 

MoRKediM

Üye
    Konu Sahibi
flash atmak konusunda bilgi verirseniz deniyim
açma kapama tuşuyla birkaç tuşa daha bastığımda download moda geçiyor
telefon bu haldeyken şarj edebilir miyim onu da denemem lazım
hatırlamıyorum çünkü şarj ne kadardı
 

teksenle

Üye
telefonda teknik arıza yoksa batarya takılı durumda her turlu şarj eder yazılımsal sorun oldugu icin gostermesede sarj oluyodur.. ama 723 flash nasıl atılır bilmiyorum 8500 olsa yardım ederdim
ama arastırmaya baslıyorum bulursam yardım ederim
 

MoRKediM

Üye
    Konu Sahibi
ilginize teşekkür ederim
daha çok yeni olduğu için aldığım yerden değişim ya da iade talep etmeyi de düşünüyorum
ama onca zaman beklemektense kendim kurtarmayı da isterim
umarım kısa süre içerinde bir çözüm bulabilirim
 
bygeforce

bygeforce

Üye


kardeşim öncelikle sana firmware gerekli benim o konu hakkında elimde çalışan stabil bir firmware yok. ancak forumdaki uzman arkadaşlar konu hakkında daha detaylı yardımcı olabilirler... öncelikle bu fotoyu pc ne kaydet ve şu programıda indir... zaten firmware konusunda arkadaşlar sana yardımcı olabilir.. ben üzerime düşen görevi yapayımda bir kullanıcı olarak.
..

Program: MultiLoader


KULLANMIŞ OLDUĞUM DÖKÜMAN VE PROGRAM ALINTIDIR.. EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER...

--------------- Ekleme ---------------



Uploaded with

--------------- Ekleme ---------------



Uploaded with

--------------- Ekleme ---------------

Bu Fotoğraf Wave 8500 için yapılan Flaslamadır... Senin yapacağın tek şey şayet stabil bir Wave 723 Firmwaresi bulduğunda burdaki yönergelerin aynısını yapmak...
DİKKAT
EN UFAK BİR HATANDA BİLE TELEFONUNU KULLANILAMAZ DURUMA GETİRİRSİN !

--------------- Ekleme ---------------

Bu Fotoğraf Wave 8500 için yapılan Flaslamadır... Senin yapacağın tek şey şayet stabil bir Wave 723 Firmwaresi bulduğunda burdaki yönergelerin aynısını yapmak...
DİKKAT
EN UFAK BİR HATANDA BİLE TELEFONUNU KULLANILAMAZ DURUMA GETİRİRSİN !

--------------- Ekleme ---------------

Öncelikle Telefonunu DOWNLOAD moduna alman gerekir.. Bunu da yaparken "KAMERA, NO TUŞU VE SES KISMA" Tuşlarına aynı anda basarak gerçekleştirebilirsin... DOWNLOAD moduna aldığında telefonun ekranında antenli bir telefon ve onun üzerine inen bir OK işareti göreceksin..(Not: Bu Mod dan Çıkmak için kapatma tuşuna basılı tutman yeterli)

benim bilgim dahilinde ancak bu kadar aktarabiliyorum yanlış yönlendirmek istemem... forum da 8500 flash lama işlemi nasıl yapılır o konuları da incelersen eminim daha sağlıklı bir şekilde öğrenmiş olursun.... Şimdiden kolay gelsin arkadaşım....

--------------- Ekleme ---------------

Öncelikle Telefonunu DOWNLOAD moduna alman gerekir.. Bunu da yaparken "KAMERA, NO TUŞU VE SES KISMA" Tuşlarına aynı anda basarak gerçekleştirebilirsin... DOWNLOAD moduna aldığında telefonun ekranında antenli bir telefon ve onun üzerine inen bir OK işareti göreceksin..(Not: Bu Mod dan Çıkmak için kapatma tuşuna basılı tutman yeterli)

benim bilgim dahilinde ancak bu kadar aktarabiliyorum yanlış yönlendirmek istemem... forum da 8500 flash lama işlemi nasıl yapılır o konuları da incelersen eminim daha sağlıklı bir şekilde öğrenmiş olursun.... Şimdiden kolay gelsin arkadaşım....
 

MoRKediM

Üye
    Konu Sahibi
telefonu antenli görünüm haline getirebiliyorum yalnız o verdiğiniz tuşlarda ses kısma yerine açma kısma tuşuna basılıyor
yani menü + açma tuşu + kamera tuşu
resmi kaydettim programı da indirdim
bahsettiğiniz konuları da bulmaya çalışıcam
ancak yapamazsam ya da herhangi bir problem olur da servise giderse bu işlemden dolayı sorun yaşamam değil mi?
ilgilendiğiniz için de çok teşekkür ederim ayrıca
 
bygeforce

bygeforce

Üye
rica ederim elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışırım.. ama bu konudan servise giderse servis bunu garanti dışı sayabilir tahminimce ve öylede olacaktır.. sizden ekstra bir yazılım güncellemesini GARANTİ DIŞI kaldığı için ücret talep edebilirler her şeye hazırlıklı olun...
 

MoRKediM

Üye
    Konu Sahibi
o zaman ben öncelikle servise göndereyim ürünü
elimde kalıp daha sonra sorun yaşamaktansa böylesi daha iyi sanırım
teşekkür ederim
 
bygeforce

bygeforce

Üye
Evet.. Servis En Mantıklısı.. Geçmiş olsun şimdiden..
 
odx

odx

Üye
arkadaşlar benim oldukça ciddi bir problemim var
bilgisi olan varsa yardım bekliyorum
telefonu kullanmaya başlayalı henüz 6 gün oldu
telefonda bir yavaşlama hissettim bir kapatıp açayım dedim ancak telefonu kapattım şimdi açamıyorum
açma tuşuna basıyorum model ismi yazıyor daha sonra bada logosu geliyor sonra ekran kararıyor tekrar model ismi tekrar bada logosu sürekli kendi kendine aynı şekilde tekrar ediyor
kapatma tuşuna bastığımda telefon kapanmıyor da
ancak bataryasını çıkararak kapatabildim
servise gitmeden kurtarabileceğim bir yöntem var mıdır?
zaten yeni aldım servise gidip tamir süresi beklemek istemiyorum
bir çözüm bulamazsam mecburen göndermem gerekecek :(

kardeşim bende 723 kullanıcısıyım aynı problem bendede oldu uzunca bir süre ugrastım açılmadı en sonunda telefonu kapadım şarja taktım ekranda yeşil pil göstergesi çıkınca açtım telefon açıldı ...
2 hafta sonra yine aynı şey oldu aynı yöntemle açtım telefonu ... şimdilerde JVKB1 yuklemesi için çabalıyorum yuklenmiyor bir türlü bu telefonun sorunu bitmedi... :(
 

MoRKediM

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim bende 723 kullanıcısıyım aynı problem bendede oldu uzunca bir süre ugrastım açılmadı en sonunda telefonu kapadım şarja taktım ekranda yeşil pil göstergesi çıkınca açtım telefon açıldı ...
2 hafta sonra yine aynı şey oldu aynı yöntemle açtım telefonu ... şimdilerde JVKB1 yuklemesi için çabalıyorum yuklenmiyor bir türlü bu telefonun sorunu bitmedi... :(

benim sorunum da aynı şekilde çözüldü
siteye yazamamışım ama birkaç gün önce fark ettim ki şarja takıldığında açılıyor
ilginç bir sorun
neden kaynaklandığını çözemedim
 
bygeforce

bygeforce

Üye
kardeşim bende 723 kullanıcısıyım aynı problem bendede oldu uzunca bir süre ugrastım açılmadı en sonunda telefonu kapadım şarja taktım ekranda yeşil pil göstergesi çıkınca açtım telefon açıldı ...
2 hafta sonra yine aynı şey oldu aynı yöntemle açtım telefonu ... şimdilerde JVKB1 yuklemesi için çabalıyorum yuklenmiyor bir türlü bu telefonun sorunu bitmedi... :(

arkadaşım o problemi çözmek için öncelikle kies ile ilgili tüm çalışmayı GÖREV yöneticisindeki İŞLEM AĞACINDAN sonlandır.. daha sonra DENETİM MASASI-BÖLGESEL DİL AYARLARI bölümünden pc nin dilini (ABD) olarak ayarla.. bunun yanında sistem saattinide ABD olarak ayarlar.. daha sonra kies i çalıştır.. telefonu pc ye kies modunda bağla ve başarılı bir şekilde güncellemeni yap.. hadi kolay gelsin :)
 

saskuran

Üye
kardeşim bende 723 kullanıcısıyım aynı problem bendede oldu uzunca bir süre ugrastım açılmadı en sonunda telefonu kapadım şarja taktım ekranda yeşil pil göstergesi çıkınca açtım telefon açıldı ...
2 hafta sonra yine aynı şey oldu aynı yöntemle açtım telefonu ... şimdilerde JVKB1 yuklemesi için çabalıyorum yuklenmiyor bir türlü bu telefonun sorunu bitmedi... :(

bende 3 aydir bu telefonu kullanıyorum bendede ayni problem oldu servise gittim hemen tabiki tam 33 gun bekleidten soora anakart değistirdikleirni ve sorunun halloldugunu soylediler 1 hafta soora yine yapti yine gittim ne yaptiklarını soylemeidler simdi sorun yok tuketici haklarini iyice ogrenip gidin servise cunku tamiri kabul etiğinizde para iadesi alamiyosunuz bilginize arkadaşlar...
 
bizdeneriz

bizdeneriz

Üye
wave 525 im var 2. kez aynı sorun oluştu. Şikayet edecem.
 

sezai33

Üye
Arkadaslar benimde böyle bi sorunum var ürün 02.02.11 tarihinde alındı .

Fakat dediginiz gibi bir sorun var ve sadece sarja takınca acılıyor . Telefonu ne zaman kapatırsam kapatayım sarja takmadan acamıyorum .


Bu telefondan önce e71 kullanıyordum flash ı bozulmustu aldıgım yere yolladım 25 gün gibi bir sürede 0ı ile degisim onaylanıp geldi .

Bu kadar beklemek istemiyorum . Iade gibi bir sansım varmı telefonu ?


Not: Cihaz wave723dür
 
İspanyol

İspanyol

Üye
kardeşim aynı sorunu bende yaşıyorum sorununu halledebildin mi
 

wobistdo45

Üye
beyler ben telefona format attırdım düzeldi şimdilik tavsiye ederim sizede
 

*su

Üye
bende 3 aydir bu telefonu kullanıyorum bendede ayni problem oldu servise gittim hemen tabiki tam 33 gun bekleidten soora anakart değistirdikleirni ve sorunun halloldugunu soylediler 1 hafta soora yine yapti yine gittim ne yaptiklarını soylemeidler simdi sorun yok tuketici haklarini iyice ogrenip gidin servise cunku tamiri kabul etiğinizde para iadesi alamiyosunuz bilginize arkadaşlar...

şubat ayında almıstm bu telefonu hem de cok beğenerek aldım. ama aldığım günden beri toplasanız 1 hafta kullanamadım. sürekli kendiliğinden kapanıp acıldı durdu aldıktan 3-4 gün snra servise gönderdm 1 hafta icinde geldi ama aynı sorun devam etti sonra 2. kez servise 3-4-5 derken tam 6 kez servise gitti artık telefonun icnde taş varms gibi tıkır tıkır sesler gelıyodu tekrar aradım servisi defalarca kavga ettm dyeblirim ve sonunda 6 kez servise gittiğinde para iadesi talep edebiliyormşz tüketici haklarından öğrendm 2 aydr iade icn bekliyrm Allah kahretsn ki bi telefonu aldığıma bu kdar pişman ettiler !

----------Eklendi @ 10:47:33 ---------- Yazıldı @ 10:44:20 ----------

sorun yasayanlar vakit kaybetmeden tüketici haklarına gidin cunku samsung yetkilileri yapılan işlemlerin yazılı oldugu bi kagıtla sürekli geçiştiriyorlar. tükatici hakları yol gösterir mutlaka ben para iademi aldıktan sonra nokıa e72 almayı dusnuyorum bidaha hiç bi samsung ürünü kullanmamaya karar verdim
 

iboksk23

Üye
arkadaslar ben download moduna giremiorum yha nası yapıoz tuşlara basıorm ama olmuo :S
 


Üst Alt