MoRKediM
Üye
samsung wave 723 telefonum açılmıyor
arkadaşlar benim oldukça ciddi bir problemim var
bilgisi olan varsa yardım bekliyorum
telefonu kullanmaya başlayalı henüz 6 gün oldu
telefonda bir yavaşlama hissettim bir kapatıp açayım dedim ancak telefonu kapattım şimdi açamıyorum
açma tuşuna basıyorum model ismi yazıyor daha sonra bada logosu geliyor sonra ekran kararıyor tekrar model ismi tekrar bada logosu sürekli kendi kendine aynı şekilde tekrar ediyor
kapatma tuşuna bastığımda telefon kapanmıyor da
ancak bataryasını çıkararak kapatabildim
servise gitmeden kurtarabileceğim bir yöntem var mıdır?
zaten yeni aldım servise gidip tamir süresi beklemek istemiyorum
bir çözüm bulamazsam mecburen göndermem gerekecek
bilgisi olan varsa yardım bekliyorum
telefonu kullanmaya başlayalı henüz 6 gün oldu
telefonda bir yavaşlama hissettim bir kapatıp açayım dedim ancak telefonu kapattım şimdi açamıyorum
açma tuşuna basıyorum model ismi yazıyor daha sonra bada logosu geliyor sonra ekran kararıyor tekrar model ismi tekrar bada logosu sürekli kendi kendine aynı şekilde tekrar ediyor
kapatma tuşuna bastığımda telefon kapanmıyor da
ancak bataryasını çıkararak kapatabildim
servise gitmeden kurtarabileceğim bir yöntem var mıdır?
zaten yeni aldım servise gidip tamir süresi beklemek istemiyorum
bir çözüm bulamazsam mecburen göndermem gerekecek


