mihmander
Üye
Samsung s8500 anlaşılmayan sorun..
Lütfen yardım balatayı sıyırmak üzereyim.
s8500 telefonum var. bada 1.2 yüklüyorum sorun yok.
ve hoperlorler calısıyor. tus sesi felan cıkıyor.
Ancak telefonun pilini cıkarıp sim kartı takınca,
tüm ses gidiyor tık yok.
ne mikrofon nede hoperlor.
pasif oluyor.
yorum yapacak var mı?? teşekkürler
s8500 telefonum var. bada 1.2 yüklüyorum sorun yok.
ve hoperlorler calısıyor. tus sesi felan cıkıyor.
Ancak telefonun pilini cıkarıp sim kartı takınca,
tüm ses gidiyor tık yok.
ne mikrofon nede hoperlor.
pasif oluyor.
yorum yapacak var mı?? teşekkürler
