Samsung s8500 anlaşılmayan sorun..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mihmander

Üye
    Konu Sahibi
Samsung s8500 anlaşılmayan sorun..
Lütfen yardım balatayı sıyırmak üzereyim.

s8500 telefonum var. bada 1.2 yüklüyorum sorun yok.
ve hoperlorler calısıyor. tus sesi felan cıkıyor.

Ancak telefonun pilini cıkarıp sim kartı takınca,
tüm ses gidiyor tık yok.

ne mikrofon nede hoperlor.
pasif oluyor.
yorum yapacak var mı?? teşekkürler
 


Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
yeniden yükleme yap csc dosyanı yüklerken sıkıntı olmuş gibi duruyor
 

mihmander

Üye
    Konu Sahibi
yeniden yükleme yap csc dosyanı yüklerken sıkıntı olmuş gibi duruyor

hangi versiyonu yükleyeyim
hangisi iyi sonuç verir.

İmei çakma ama. (nokia 3130 gibi birşey görünuyor.)
 

EFSANELER_34

Üye
bada 1,2 ilk versiyon yada 2.0 ı yükle imei ile alakası yok sanırım yükleme sırasında ne pc nede telefonda hiç 1 işlem yapma mümkün mertebe iki cihazdanda uzak dur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

muhsin15
Cevap
28
Görüntüleme
2K
Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
551
muammersefa
Cevap
4
Görüntüleme
4K
lale63


Üst Alt