nanotex
Üye
3G bekleme modunda bile şarj yiyor bu yüzden böyle söyledim, bir sorun olduğu bariz ortada yaniHocam her telefonda böyle bu 3G daha çok şarjı emiyor bizim telefona özel birşey değil [emoji4]
Geceleri %20 gitmesine sebep oluyor, çekme sorunu olduğu için muhtemelen.

