Sony Xperia C4 kullanıcı kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Hocam her telefonda böyle bu 3G daha çok şarjı emiyor bizim telefona özel birşey değil [emoji4]
3G bekleme modunda bile şarj yiyor bu yüzden böyle söyledim, bir sorun olduğu bariz ortada yani :) Geceleri %20 gitmesine sebep oluyor, çekme sorunu olduğu için muhtemelen.
 


virus19

virus19

Üye


Android 6 resmi olarak açıklandı arkadaşlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex ve smh60
smh60

smh60

Üye
Sonunda geldi haber :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex ve virus19
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar üzülerek sizinle bu fiyatı paylaşıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
smh60

smh60

Üye
200 tl zarardayız desene :D neyse cihaz sorunlu çıkmadı buna da şükür :D Order and Chaos 2 oyununu test ettim biraz önce 1.7 GB boyutunda çok rahat oynanıyor :)
 
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Android 5.1 güncellemesi yayınlandı arkadaşlar. Sony PC Companion ile yükleyebilirsiniz.
Ciddi performans artışı var 50k antutu puanı veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
smh60

smh60

Üye
Ota ya da geldi bugün kesinlikle herkes gönül rahatlığı ile yükleyebilir sorunlar halledilmiş performans artmış :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Yeni güncelleme mevcut arkadaşlar sony companion ile yükleyebilirsiniz.

 

Ednasg

Üye
Arkadaşlar yenı güncellemeyi kabul ettim fakat nerdeyse iki haftadır ındırmeyı tamamlayamadı bildirim cubugnda duruyor sureklı.telefonu actım kapattım.ayarlardan guncellemeyı yenıledım hıcbısey degısmedı ne yapabılırım?
 
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yenı güncellemeyi kabul ettim fakat nerdeyse iki haftadır ındırmeyı tamamlayamadı bildirim cubugnda duruyor sureklı.telefonu actım kapattım.ayarlardan guncellemeyı yenıledım hıcbısey degısmedı ne yapabılırım?
Dostum sony nin sitesinden xperia companion programını indir ve pc üzerinden kablo ile bağlayarak güncellemeni yap. Tertemiz olur.
 


Üst Alt