Samsung S5233 STAR WİFİ sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

_mor_koyun

Üye
    Konu Sahibi
Samsung S5233 STAR WİFİ sorunu
arkadaşlar ben dün samsung star wifi aldım ve telefon sıfır. dün biraz wifi ile modeme bağlanıp internette gezindim fakat bugün modeme bağlamamıyorum. baglanıyor yazıyo sonra bağlantı kesildi yazıyor ve bazende ekranda bağlanıyor yazarken bekliyorum bekliyorum geçmiyor bende ana menüye dönüyorum.sizce ne yapmam gerekli bir şeyini mi unutmuşum yoksa donanımsal mı ?
Lütfen Yardım edin :ağlarım:
 


auralive

Üye
çözüm:menü>ayarlar>fabrika ayarlarına dön>telefon ayarlarını seç yeniden başlıcaktır ve sorun düzelicektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi

_mor_koyun

Üye
    Konu Sahibi
evet oldu çok teşekkürler :) :)
 

vibetribe

Üye
Ya benim wifide de sorun şu giriyorum dns başarısız diyor. Şimdide AP yanıt vermiyor diyo kac gündür uğraştım bulamadım ya ''auralive'' senin dedigin yöntemide yaptım yine olmadı yardım lütfen ya [email protected] adresim bu eklerseniz sevinirim tskler..
 

akaan21

Üye
arkadaşlar balanma sorunu sizin telefonunuzda deil int ayarlarınızda pcnizden internetinizin içine girip ayarlarını duzeltın olur ben oyle yaptım oldu....
 

husopa

Üye
Ya benim wifide de sorun şu giriyorum dns başarısız diyor. Şimdide AP yanıt vermiyor diyo kac gündür uğraştım bulamadım ya ''auralive'' senin dedigin yöntemide yaptım yine olmadı yardım lütfen ya [email protected] adresim bu eklerseniz sevinirim tskler..

öncelikle yapmanız gereken her farklı wireless' a girmeye çalıştığında önce ekle (varsa şifresini girerek) sonra bu eklediğin wireless ler
1.uygulama ayarları -> tarayıcı profilleri'nde birikecek yine aynı şekilde
2.uyg. ayarları -> medya oynatıcı-> VOD ayarlarında birikecek yine aynı şekilde
3.Uygulamalar ->oyunlar ve daha fazlası->diğer-> bağlantılar ' da birikecek bu üç yerden de gireceğin wireless'i seçersen ve hiç bir dns ile oynamazsan yani (208.67.222.222 vs.) sorunsuz bi şekilde nete girecektir ayrıca bolt veya opera mini de ''bu uygulama ücret gerektirecektir'' falan gibi bir hatayla karşılaşanlar varsa ve wireless ile bağlı olduğunuz halde edge'den girmeye çalışıyorsa tek yapmanız gereken 3. seçeneği uygulamak yani avea/turkcell/vodafone gprs seçeneğinden kurtulmak ve bağlanacağın wireless'i seçmek böylece kontörünüz gitmemiş olur :evet:
 
nerdesin.ae.

nerdesin.ae.

Üye
merhabalar ben de s5233w alalı bi hafta oldu, ilk nete girdiğimde modeme bağlandım sndım fakat öyle değilmiş ve bir sürü kontorden oldum, suanda da ağı bulup bağlanmaya çalışıyorum fakat cok zun sürüyor, tekrar tekrar denendiğinde de cok kısa bi süre sonra bağlantı kesildi diyor :(
fabrika ayarlarına döndüm fakat cözüm yok, hala uzun süre bağlanıyor yazıyor :S lütfen cözüm için bi fikriniz varsa yardımcı olunuz.
 

ved34

Üye
arkadaşlar selamlar 5233 wifi aldım bir hafta kablosuz ağa çok iyi bağlandım ama birden bağlantı kesildi yazıyor veya çok uzun süre beyaz bir ekran bekliyor ve açılmıyor.fabrika ayarlarına döndüm olmadı,tüm tarayıcıları sildim olmadı yükledim olmadı ne yapabilirim.teşekkürler
 

cun88

Üye
WİFİ SORUNUNU BENDE DE VAR... BAĞLANMIYOR NE YAPTIYSAM AYNI... Sonunda telefonu kıracağım ... az kaldı :off: offfffffffffffff..... ÇÖZÜM NOKTASINI BULAMADIM.... FORUMDA YAZILANLARIN HEPSİNİ UYGULADIM AMA ERİŞEMEDİM.... YARDIM...
 
borakazim

borakazim

Üye
bn denedim telefonu aç kapa sorun bitti ;)
 

erdem59tr

Üye
arkadaşlar telefonun bataryasını cıkarın yeterli ufleyin kesin baglanır ben 8 ayı geik kullanıyo ve o sorun cok fazla baglan dediginiz icin oluyor...
 

sarpr

Üye
öncelikle yapmanız gereken her farklı wireless' a girmeye çalıştığında önce ekle (varsa koduni girerek) sonra bu eklediğin wireless ler
1.uygulama ayarları -> tarayıcı profilleri'nde birikecek yine aynı şekilde
2.uyg. ayarları -> medya oynatıcı-> VOD ayarlarında birikecek yine aynı şekilde
3.Uygulamalar ->oyunlar ve daha fazlası->diğer-> bağlantılar ' da birikecek bu üç yerden de gireceğin wireless'i seçersen ve hiç bir dns ile oynamazsan yani (208.67.222.222 vs.) sorunsuz bi şekilde nete girecektir ayrıca bolt veya opera mini de ''bu uygulama ücret gerektirecektir'' falan gibi bir hatayla karşılaşanlar varsa ve wireless ile bağlı olduğunuz halde edge'den girmeye çalışıyorsa tek yapmanız gereken 3. seçeneği uygulamak yani avea/turkcell/vodafone gprs seçeneğinden kurtulmak ve bağlanacağın wireless'i seçmek böylece kontörünüz gitmemiş olur :evet:

aynı sorun bendede var ama yine olmuyor sabah girdim şimdi ap fln dedi sonrada yüklüyomuş gibi yapıp duruyo
 
enescebeci

enescebeci

Üye
saol
 

sessiz_cocuk

Üye
Ya benim wifide de sorun şu giriyorum dns başarısız diyor. Şimdide AP yanıt vermiyor diyo kac gündür uğraştım bulamadım ya ''auralive'' senin dedigin yöntemide yaptım yine olmadı yardım lütfen ya [email protected] adresim bu eklerseniz sevinirim tskler..
sen cüneytin kardeşi msiin?
 

kralbenim96

Üye
ya dedıklerınızın hepsını yaptım yınede bole telefonun bn gıdıcem aldıgımyere solıcem
 

labirentalist

Üye
Arkadaşlar bende de aynı sorun var. netmaster 700v kablo modem (kablosuz) kullanıyorum. yani uydunet servis sağlayacım. wpa,wpa-psk, wpa2 falan hepsini denedim.cepden modemi görüyorum. ekliyorum. bağlanma sırasonda ya ap yanıt vermiyor diyor ya da kimlik denetimi başarısız diyor. modem ayağımın ucunda.. şifre gözümmün önünde.. çıldırmak an meselesi.... yok mu bi çözüm..
 

boysturk

Üye
arkadaşlar sorunu çözdüm ıp atması yapamıyor . ip yi tlefeonumdn kendim verdim dns yide aynı şekil şimdi tkır tkır giriyorum surf ypıyorum . :) :) :)
 

emirsuner

Üye
Merhaba, ben telefonu alalı uzun bir zaman oldu. İlk başlarda bağlanırken 'Bağlantı Kesildi' hatası alıyordum ama arada bir de olsa bağlanabiliyordum. Şimdi her ne oldu bilmiyorum ama bağlanırken 'Onaylanmadı' yazısı çıkmaya başladı (Modem ayarları hiç bir şekilde değişmedi) yardımcı olursanız sevinirim :(
Onaylanmadı yazısını nasıl düzeltirim??
 

aykirikozlu

Üye
arkadaşlar bende bi tane samsung vifi var ve telefona müzik atıyorum(hafıza kartına)mğzikleri kullanıyorum hiç sorun çıkmadan fakat telefonu kapatıp açınca bütün müzikler siliniyo bilen varsa bana yardımcı olabilirse çok sevinirim....
 

kamilgulle

Üye
Arkadaşlar ben kendi sorunumu çözdüm

menü>>>> ayarlar>>>>uygulama ayarları>>>>>tarayıcı profilleri>>>>>> bağlantı adınızın yanında büyüteç simgesi var oraya tıklayın en alta inip gelişmiş ayarlar deyin yerel ip ayarlarına 192.168.1.9 yaptım alt ağ maskesi ayarı ise 255.255.255.0 ağ geçidi 192.168.1.1 dns sunucusuna birinciye 208.67.222.222 ikinci dns sunucusuna ise 208.67.220.220 yazdım ve tamam deyip kaydettim sonrada bağlandım umarım sizlerede faydası olur sorunlarınız hallolur kolay gele.

kamilgulle herkes alıntı yapabilir paylaşabilir uygulayanlar başarılı oldularsa yoruma eklesinler herkese faydası olsun.


sitedeki ilk mesajımmış inş faydalı olurr herkese :)
 

Benzer Konular

maydinmaydin
Cevap
6
Görüntüleme
978
maydinmaydin
Cevap
3
Görüntüleme
590
Cevap
0
Görüntüleme
850


Üst Alt