Samsung S3 batarya

    Konu Sahibi
Allah razı olsun sinan kardeşim bakalım inşallah memnun olurum tabi almayı başarabilirsem bende konya lıyım 150 km bizim köye aceleside yok ama iyi oldu öğrenmiş oldum sayende denk gelirse alırım Sağol Varol kardeşim
 
Tepkiler: PALA.

PALA.

Üye
Allah hepimizden razı olsun. Memnun olmazsanız iade edebilirsiniz elektronik işinde herşey olur.
İnşallah memnun kalırsınız.
 
Tepkiler: ibrahim ok

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim Sağol sinan inşallah bir kazıkda n11 atmaz
Kazık atma olayı birazda maalesef bilinmedik mağazalardan alışveriş ile olmakta. Satıcının profilini inceleyin yorumlara bakın satış rakamlarına bakın, işte bu en püf noktası.
 
Tepkiler: PALA. ve ibrahim ok
    Konu Sahibi
Kazık atma olayı birazda maalesef bilinmedik mağazalardan alışveriş ile olmakta. Satıcının profilini inceleyin yorumlara bakın satış rakamlarına bakın, işte bu en püf noktası.
Doğru diyorsun incelemek lazım ama herkese aynı bataryayı göndermiyor işte karışık iyisi kötüsü oluyor sen iyi memnunum diyorsun diğeri memnun olmuyor birazda şans işi
 
Tepkiler: PALA.

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Doğru diyorsun incelemek lazım ama herkese aynı bataryayı göndermiyor işte karışık iyisi kötüsü oluyor sen iyi memnunum diyorsun diğeri memnun olmuyor birazda şans işi
Teknolojinin en büyük huyu şans işi oluşu evet doğrudur. Bataryadan kaynaklı sorunlar için bu doğrudur ama alınan yerinde ayrıca önemi çok büyük büyüktür.
 
Tepkiler: PALA. ve ibrahim ok
    Konu Sahibi
Teknolojinin en büyük huyu şans işi oluşu evet doğrudur. Bataryadan kaynaklı sorunlar için bu doğrudur ama alınan yerinde ayrıca önemi çok büyük büyüktür.
Haklısın usta her kuşun eti yenmez derler onun gibi her yerden bilmediğin yerden almamak lazım
 

PALA.

Üye
Teknolojinin en büyük huyu şans işi oluşu evet doğrudur. Bataryadan kaynaklı sorunlar için bu doğrudur ama alınan yerinde ayrıca önemi çok büyük büyüktür.
Çok doğru. Güvenilir satıcı, sattığı ürünü açıkca anlatır ve arkasında durur. İletişim kurmaktan kaçınmaz...
En iyi markalı ürünü bile, mağazanın güven vermeyen satıcısından almamak lazım. Iskarta ve sahte ürün gönderebilir.
 
Tepkiler: ibrahim ok
    Konu Sahibi
Bu gün aradım verdiğin numarayı diji marka batarya satıyorlarmış 32 tl kargo alıcıya aitmiş n11 satış elamanı sanıyordum değilmiş
 

PALA.

Üye
Bu gün aradım verdiğin numarayı diji marka batarya satıyorlarmış 32 tl kargo alıcıya aitmiş n11 satış elamanı sanıyordum değilmiş
N11 değil, normal satıcının numarasıdır.
Diji dediği muhtemelen dejidir.

Sanırım sizin cihaz normal s3 (yani mini model değil.)
 
Tepkiler: ibrahim ok
    Konu Sahibi
N11 değil, normal satıcının numarasıdır.
Diji dediği muhtemelen dejidir.

Sanırım sizin cihaz normal s3 (yani mini model değil.)
Ben diji dedim normalde deji batarya telefon s3 mini değil sence deji iyimi
 

PALA.

Üye
Satın alırken cihazınızın tam modelini belirtin çünkü S3 serisinin batarya ebatları farklıdır. Sonra gel-git masrafı olur.
Orjinal batarya ayarın da, yarı fiyatına satılan bir ürün.
Bana sorarsanız orjinal bataryaların yerine tercih edilebilir zaten 14 gün deneme süresi var.
Cihaz için üretilen orjinal bataryalarda depoda - rafta beklerken ömrünü doldurmuş oluyor.
Bu inceleme videosunu inceleyebilirsiniz...
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Genelde bu bataryaların 500 şarj-deşarj döngüsünden sonra performansları düşmeye başlar.
Orjinal bataryalarda böyledir. Bu yüzden tam doldurup bitmeye yakın şarj ettiğiniz sürece 2 yıl kullanılabilir.
 
Tepkiler: ibrahim ok
    Konu Sahibi
Tamam sinan kardeşim kafama yattı deji alacağım normal s3 olarak belirtirim
 

PALA.

Üye
Tamam sinan kardeşim kafama yattı deji alacağım normal s3 olarak belirtirim
S3 ün piyasada birkaç farklı modeli olması sebebiyle cihaz modeline dikkat edin.
Onlar yanlış gönderirse değiştiriyorlar, eğer siz siparişi yanlış verirseniz masrafa girersiniz.

Burada reklam yapıyor gibi bir algı olmasın, sitesini mutlaka inceleyin
14 gün koşulsuz iade hakkı var ve 1 yılda garantisi var.
Çakma batarya almaktansa 10 - 15 lira fazla verip bunu almak daha mantıklı.
 
Tepkiler: ibrahim ok
    Konu Sahibi
Yanlış anlayacak durum yok sen bir insan olarak bana batarya konusunda yardımcı oluyorsun Sağol kardeşim Allah razı olsun ilgin uyarıların için Sağol deji hakında farlı forumlardaki yorumları gördüm herkes memnun
 
Tepkiler: PALA.
Kardeş bataryan baya kötüymüşüm benim 1 günü çıkarmayan bataryam boşta kalınca 12 gün gitmişti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Android Linux işletim sistemi olduğu için arka planda devamlı sistem uygulamaları çalışır bu da şarjın bitmesine neden olur.
 
Tepkiler: ibrahim ok
    Konu Sahibi
Android Linux işletim sistemi olduğu için arka planda devamlı sistem uygulamaları çalışır bu da şarjın bitmesine neden olur.
Tamam normalde şarj harcıyor ama gece yatmadan önce tam sarj ediyorum % 100 oluyor sabah kalktıgımda % 80e düşmüş bir ay olmadan batarya şişti demek batarya sahteymiş bunu yapan kişide sahteymiş kendi gibi bir batarya yapmış Allahın tüm laneti onun ve onun gibilerin üzerine olsun
 
Tepkiler: Zerkalov89
Anlamadım nasıl yani boşta kalınca 12 gün gitti

Cihazı kullanmadan boşta bırakınca gitti hatta gitmez diye hergun ayarlar pil bölümünün resmini alırdım bulursam atarim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
    Konu Sahibi
Cihazı kullanmadan boşta bırakınca gitti hatta gitmez diye hergun ayarlar pil bölümünün resmini alırdım bulursam atarim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şuan S3 mü kullanıyorsun batarya ne kullanıyorsun memnunmusun bulunduğum yerde deji batarya için 70 tl istiyorlar internette 38 tl onun içinde kredi kartı lazım bende kart yok maalesef bataryada şişti nolur bilmiyorum