ibrahim 42
Üye
-
Konu Sahibi
-
Allah razı olsun sinan kardeşim bakalım inşallah memnun olurum tabi almayı başarabilirsem bende konya lıyım 150 km bizim köye aceleside yok ama iyi oldu öğrenmiş oldum sayende denk gelirse alırım Sağol Varol kardeşimHocam siz sağolun, insan oğlunun ne yapacağı belli olmaz. Numarayı arayın sorun mutlaka ilgileniyorlar.
Bana yanlış ürün geldi, değiştirdiler hemen. Konya merkezde bir tanıdığınız varsa, alıp gönderebilir.
Musalla Bağları Mh. Şehit Ahmet Değerli Sk. Dinçtaş Plaza 11/208 Selçuklu Konya
Allah hepimizden razı olsun. Memnun olmazsanız iade edebilirsiniz elektronik işinde herşey olur.Allah razı olsun sinan kardeşim bakalım inşallah memnun olurum tabi almayı başarabilirsem bende konya lıyım 150 km bizim köye aceleside yok ama iyi oldu öğrenmiş oldum sayende denk gelirse alırım Sağol Varol kardeşim
Kazık atma olayı birazda maalesef bilinmedik mağazalardan alışveriş ile olmakta. Satıcının profilini inceleyin yorumlara bakın satış rakamlarına bakın, işte bu en püf noktası.Teşekkür ederim Sağol sinan inşallah bir kazıkda n11 atmaz
Doğru diyorsun incelemek lazım ama herkese aynı bataryayı göndermiyor işte karışık iyisi kötüsü oluyor sen iyi memnunum diyorsun diğeri memnun olmuyor birazda şans işiKazık atma olayı birazda maalesef bilinmedik mağazalardan alışveriş ile olmakta. Satıcının profilini inceleyin yorumlara bakın satış rakamlarına bakın, işte bu en püf noktası.
Teknolojinin en büyük huyu şans işi oluşu evet doğrudur. Bataryadan kaynaklı sorunlar için bu doğrudur ama alınan yerinde ayrıca önemi çok büyük büyüktür.Doğru diyorsun incelemek lazım ama herkese aynı bataryayı göndermiyor işte karışık iyisi kötüsü oluyor sen iyi memnunum diyorsun diğeri memnun olmuyor birazda şans işi
Haklısın usta her kuşun eti yenmez derler onun gibi her yerden bilmediğin yerden almamak lazımTeknolojinin en büyük huyu şans işi oluşu evet doğrudur. Bataryadan kaynaklı sorunlar için bu doğrudur ama alınan yerinde ayrıca önemi çok büyük büyüktür.
Çok doğru. Güvenilir satıcı, sattığı ürünü açıkca anlatır ve arkasında durur. İletişim kurmaktan kaçınmaz...Teknolojinin en büyük huyu şans işi oluşu evet doğrudur. Bataryadan kaynaklı sorunlar için bu doğrudur ama alınan yerinde ayrıca önemi çok büyük büyüktür.
Bu gün aradım verdiğin numarayı diji marka batarya satıyorlarmış 32 tl kargo alıcıya aitmiş n11 satış elamanı sanıyordum değilmişBende 2 yılı geçmiştir, memnun kalmıştım o zamanlar iletişimlerinden telefonla sorabilirsiniz: 0545 845 44 22 (Konya)
Kendilerine hangi kargo ile nereye teslimat yaptıklarını sorun, anlaşmalı kargo şirketi bunlar içeriğini tam bilmiyorum.
N11 değil, normal satıcının numarasıdır.Bu gün aradım verdiğin numarayı diji marka batarya satıyorlarmış 32 tl kargo alıcıya aitmiş n11 satış elamanı sanıyordum değilmiş
Ben diji dedim normalde deji batarya telefon s3 mini değil sence deji iyimiN11 değil, normal satıcının numarasıdır.
Diji dediği muhtemelen dejidir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sanırım sizin cihaz normal s3 (yani mini model değil.)
Satın alırken cihazınızın tam modelini belirtin çünkü S3 serisinin batarya ebatları farklıdır. Sonra gel-git masrafı olur.s3 mini değil
Orjinal batarya ayarın da, yarı fiyatına satılan bir ürün.sence deji iyimi
Tamam sinan kardeşim kafama yattı deji alacağım normal s3 olarak belirtirimSatın alırken cihazınızın tam modelini belirtin çünkü S3 serisinin batarya ebatları farklıdır. Sonra gel-git masrafı olur.
Orjinal batarya ayarın da, yarı fiyatına satılan bir ürün.
Bana sorarsanız orjinal bataryaların yerine tercih edilebilir zaten 14 gün deneme süresi var.
Cihaz için üretilen orjinal bataryalarda depoda - rafta beklerken ömrünü doldurmuş oluyor.
Bu inceleme videosunu inceleyebilirsiniz...
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızGenelde bu bataryaların 500 şarj-deşarj döngüsünden sonra performansları düşmeye başlar.
Orjinal bataryalarda böyledir. Bu yüzden tam doldurup bitmeye yakın şarj ettiğiniz sürece 2 yıl kullanılabilir.
S3 ün piyasada birkaç farklı modeli olması sebebiyle cihaz modeline dikkat edin.Tamam sinan kardeşim kafama yattı deji alacağım normal s3 olarak belirtirim
Yanlış anlayacak durum yok sen bir insan olarak bana batarya konusunda yardımcı oluyorsun Sağol kardeşim Allah razı olsun ilgin uyarıların için Sağol deji hakında farlı forumlardaki yorumları gördüm herkes memnunS3 ün piyasada birkaç farklı modeli olması sebebiyle cihaz modeline dikkat edin.
Onlar yanlış gönderirse değiştiriyorlar, eğer siz siparişi yanlış verirseniz masrafa girersiniz.
Burada reklam yapıyor gibi bir algı olmasın, sitesini mutlaka inceleyinLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
14 gün koşulsuz iade hakkı var ve 1 yılda garantisi var.
Çakma batarya almaktansa 10 - 15 lira fazla verip bunu almak daha mantıklı.
Anlamadım nasıl yani boşta kalınca 12 gün gittiKardeş bataryan baya kötüymüşüm benim 1 günü çıkarmayan bataryam boşta kalınca 12 gün gitmişti
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tamam normalde şarj harcıyor ama gece yatmadan önce tam sarj ediyorum % 100 oluyor sabah kalktıgımda % 80e düşmüş bir ay olmadan batarya şişti demek batarya sahteymiş bunu yapan kişide sahteymiş kendi gibi bir batarya yapmış Allahın tüm laneti onun ve onun gibilerin üzerine olsunAndroid Linux işletim sistemi olduğu için arka planda devamlı sistem uygulamaları çalışır bu da şarjın bitmesine neden olur.
Anlamadım nasıl yani boşta kalınca 12 gün gitti
Şuan S3 mü kullanıyorsun batarya ne kullanıyorsun memnunmusun bulunduğum yerde deji batarya için 70 tl istiyorlar internette 38 tl onun içinde kredi kartı lazım bende kart yok maalesef bataryada şişti nolur bilmiyorumCihazı kullanmadan boşta bırakınca gitti hatta gitmez diye hergun ayarlar pil bölümünün resmini alırdımbulursam atarim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?