Samsung Monte Tema Hazırlanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Temamız hangisi olsun?

  • Bada Os

    Kullanılan: 26 40.6%
  • İphone Os

    Kullanılan: 30 46.9%
  • Samsung S8000 jet Os

    Kullanılan: 8 12.5%

  • Kullanılan toplam oy
    64
  • Anket kapatılmış .
jetgil

jetgil

Üye
bu dosyaları hangi prog. editliyorsunuz ?
 


tahsa

Üye
renkli bi tema
yapın yda iphone teması gibi temalar olabilir şimdiden çookkk tesekkurler
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
bugun bi link koyucam jet os un simgelerini buldum ve onu koydum en gec 23 te link koyacagım işden fırsat buldukca ugrasıyorum yeterli kaynak buldugumda nasıl yapıldıgını resimlerle anlatacagım sabrınız için teşekkürler
 
baranselona

baranselona

Üye
usta hangi programla flaşları düzenliyosun??

--------------- Ekleme ---------------

23 te bekliyoruz jet os simgelerini
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
Flash Decompiler Trillix ile editliyorum uploada basladım şuan orange temalı olan BVJF2 firmwaresinin RC1 dosyasını upload da ikisi birlikte güzel manzara oluyor ben suan kullanıyorum resimde kyacagım sizlere. bu bitince jtlj2 qwerty fw için rc1 koyacagım. daha sonrada XJaj4 için koyacagım
 
baranselona

baranselona

Üye
tamam sağol JTJL2 için olan ne zamana koyarsın yarını bekleyelim mi? yoksa akşama olur mu?
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
30 dk içinde upload ederim jtlj2 yi

--------------- Ekleme ---------------

ilk rc1 dosyasını upload ettim orange fw içindir BVJF2 BVJD2 içindir.
Arkadaşlar bada os için simge arıyorum bu konuda bana yardım edin ben bada os namına hiç simge bulamadım.?
 
baranselona

baranselona

Üye
simge derken JPG dosyasımı istiyosun yani ?
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
hayır png uzantılı olacak jpgden cevirince olmuyr
 
baranselona

baranselona

Üye
hmm jpg den çevirince tanımıyo mu yoksa görüntü kalitesi düştüğü için mi??
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
telefonda gösterimde sorun yaratıyor orjinal boyut olması gerekiyor bu arada jtj2 için deneme bitti gayet güzel çalışıyor uploada başlıyorum :)
 
Berk.Ozarslan

Berk.Ozarslan

Üye
işi fazlasıyla yapıyorsunuz keske birde genoa için olsada yapsanız :)
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
Napalım Telpa destek vermiyorsa bize biz destek verelim telpaya :)

--------------- Ekleme ---------------

Qwerty klavye fw için rc1 dosyası eklendi hayırlı olsun

bada os simgeleri gelirse onuda yapacagım araştırmalarım devam ediyor.
 
baranselona

baranselona

Üye
teşekkürler tekrardan :)
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
yüklemeyi MultiLoader_V5.56 ile yapıyoruz sürüm v5.56 olacak. yükleyen arkadaşlarım rc1 hakkındaki yorumları bekliyorum.

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca rc1 dosyasını yükledikten sonra ekranda yazılar cıkmadıysa yüklü olan fw nin csc dosyasını yükleyin düzelir
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
dostum istersen şu siteye bir gir belki işine yarar
 
xhelalim

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
cuma donucem gorusuruz.
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
bakarmısın güzel ikonlar var
 
*Emre95

*Emre95

Üye
ee nerde o kadar heyecan yaptırdınız ;)
 


Üst Alt