baranselona
Üye
q klavye alakasız ya msjlar bölümüne girip çıkması lazım q klavye,bide operayı fln oyunların içine atiyoo menüye atsaya 3 sayfa var boşunamı yapmışlar o 3 sayfa menüyü...samsung starda alaksız bi telefon ama oyunların çpğu onda açılıyo okadar para werdim monteye saçma sapan oyunları çalıştırıyor...nokia 5800 daki gibi oyunları fln çalıştırsa tamam ama ne hareketli oyunlar var nede kaliteli oyunlar.varda bn mi bulamıyorum anlayamdım...
sen bulamıyorsun !
aşağıdaki linklerden oyunlara bakabilirsin

http://www.maxicep.com/samsung/last...duvarkagidi-bilgiler-28-08-2010-a-322495.html
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ve daha onlarca sitede binlerce oyun var daha da ararsan bulabilirsin ama daha sensörlü oyun yok sensör versiyonu stardan farklı olduğu için piyasada yok ....
ama bir sorum daha olacak kies programında yazılım yükseltemeye geliyorum ordan yükseltemiyor.nasıl yapıcaz bunu + hangi yazılımı yüklicez ??
elimdeki telefonun en üst performansını ulaşmasını istiyorum 


