Samsung Monte (GT-S5620) HERŞEY

Sponsorlu Bağlantılar

baranselona

baranselona

Üye
q klavye alakasız ya msjlar bölümüne girip çıkması lazım q klavye,bide operayı fln oyunların içine atiyoo menüye atsaya 3 sayfa var boşunamı yapmışlar o 3 sayfa menüyü...samsung starda alaksız bi telefon ama oyunların çpğu onda açılıyo okadar para werdim monteye saçma sapan oyunları çalıştırıyor...nokia 5800 daki gibi oyunları fln çalıştırsa tamam ama ne hareketli oyunlar var nede kaliteli oyunlar.varda bn mi bulamıyorum anlayamdım...

sen bulamıyorsun !
aşağıdaki linklerden oyunlara bakabilirsin:oke:

http://www.maxicep.com/samsung/last...duvarkagidi-bilgiler-28-08-2010-a-322495.html







ve daha onlarca sitede binlerce oyun var daha da ararsan bulabilirsin ama daha sensörlü oyun yok sensör versiyonu stardan farklı olduğu için piyasada yok ....
 


edi26

edi26

Üye
tşk ettim
 

sadan53

Üye
samsung monte cebimi yazılım atmak için dovnload modunda bilgisayara bağlıyorum fakat bilgisayar cebimi görmüyo normalde yığın bellek olarak görüyo ama dovnload moduna alıp firmvare atacağım zaman malesef bilgisayar hiç bir şekilde algılamıyor birde bilgisayarım windovs 7 işletim sistemine sahip ne yapmam lazım yardımcı olabilecek arkadaşların sesime kulak vermesini rica ediyorum yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim
 
otutar

otutar

Üye
Menü---ayarlar---telefon ayarları---gps ayarları---gps+ayarları---verileri indir'gir kabul et'e bas ama ücretli.sonra geri gelip gps konumu'na bak uydu sayısına bak orda sayılar varmı eğer sayılar yoksa gps'de problem vardır. Eğer sayılar varsa geri gelip google maps'a gir bu kadar..
 

SHEROO

Üye
bu site acılmıyor indiremedim bi yardımcı olursanız
 
baranselona

baranselona

Üye
samsung monte cebimi yazılım atmak için dovnload modunda bilgisayara bağlıyorum fakat bilgisayar cebimi görmüyo normalde yığın bellek olarak görüyo ama dovnload moduna alıp firmvare atacağım zaman malesef bilgisayar hiç bir şekilde algılamıyor birde bilgisayarım windovs 7 işletim sistemine sahip ne yapmam lazım yardımcı olabilecek arkadaşların sesime kulak vermesini rica ediyorum yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim

öncelikle bilgisayarında samsung kies yüklü olmalıdır
telefon kapalıyken ses kısma tuşu ve kapama tuşuna basılı tutmalısın 2 sn sonra falan kırmızı download modu gelmeli sonrada bilgisayara bağlamalı ve multiloader programıylıa gerekli dosyaları seçerek yüklemelisin:oke:
 
edi26

edi26

Üye
şimdi yeni bir sürüm yükleyince noluyor ben orasını anlaymadım desteklemediği progrmları fln açıck mI ?? yada başka şeyler vs vs
 
baranselona

baranselona

Üye
şimdi yeni bir sürüm yükleyince noluyor ben orasını anlaymadım desteklemediği progrmları fln açıck mI ?? yada başka şeyler vs vs

hayır mesela GPS li yazılım var route66 GPS programını yüklüyosun ve telefonun bir GPS cihazıyla aynı seviveye çıkıyor- qwerty klavyeli yazılım var mesaj-int vb.. qwerty (yatay ekran bilgisayar klavyesi) geliyor-task managerli yüklüyosun bi anda 5 veya dahafazla program vb.. aynı anda kullanabilirsin konuşurken oyun oynamak vb....
 
edi26

edi26

Üye
route66 yazılım yanılmıyorsam parayla satın alıyosun ?? öylemi
 
baranselona

baranselona

Üye
route66 yazılım yanılmıyorsam parayla satın alıyosun ?? öylemi

hayır ücretsiz-TR haritası-TR kadın-erkek sesi ücretsiz yani programı bedavaya kullanabilirsin
GPS kullanmak harita falan ücretsiz sadece eğer istersen sür ve yürü işlevi yıllık 19.99 euro olarak geçiyor yüklemezsende hiçbirşey olmuyor program çalışıyor sornsuz bence en güzel FW route66 lı olan ama TR sözlük falan yok o yüzden qwerty klavyeli yazılımı yüklüyorum:oke:
 
edi26

edi26

Üye
hayır ücretsiz-TR haritası-TR kadın-erkek sesi ücretsiz yani programı bedavaya kullanabilirsin
GPS kullanmak harita falan ücretsiz sadece eğer istersen sür ve yürü işlevi yıllık 19.99 euro olarak geçiyor yüklemezsende hiçbirşey olmuyor program çalışıyor sornsuz bence en güzel FW route66 lı olan ama TR sözlük falan yok o yüzden qwerty klavyeli yazılımı yüklüyorum:oke:
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim:heyo: ama bir sorum daha olacak kies programında yazılım yükseltemeye geliyorum ordan yükseltemiyor.nasıl yapıcaz bunu + hangi yazılımı yüklicez ??
bu işlerden pek anlamıyorum :allalla: elimdeki telefonun en üst performansını ulaşmasını istiyorum :evet:
şimdiden teşekkür ediyorum...
 
baranselona

baranselona

Üye
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim:heyo: ama bir sorum daha olacak kies programında yazılım yükseltemeye geliyorum ordan yükseltemiyor.nasıl yapıcaz bunu + hangi yazılımı yüklicez ??
bu işlerden pek anlamıyorum :allalla: elimdeki telefonun en üst performansını ulaşmasını istiyorum :evet:
şimdiden teşekkür ediyorum...

kiesten yüklenmiyor şuan ilerde ne olur bilemem ama biz multiloader yardımıyla yüklüyoruz genelde sana linkleri vereyim orda nasıl yükleyeceğin anlatılmış zaten

qwerty klavyeli yazılım
http://www.maxicep.com/samsung/s5620jtjl-samsung-monte-orjinal-yatay-ekran-qwerty-klavye-441077.html

route66(ücretsiz GPS) li yazılım
http://www.maxicep.com/samsung-uygu...rmwareli-route-66-turkce-destekli-422853.html

task managerli yazılım
http://www.maxicep.com/samsung/samsung-monte-task-manager-en-sorunsuz-firmware-burada-416748.html

yapman gerekenler anlatılmış ve çok basit sadece multiloader de CSC dosyasını csc dosyasına vb.. eşleştireceksin anlatılanları yaparsan hiçbir problem olmaz ama kendin bişeyler denemeye falan kalkarsan yada yanlış bişeyi yüklersen telefonun servislik olabilir.....

iyi akşamlar
 
edi26

edi26

Üye
kiesten yüklenmiyor şuan ilerde ne olur bilemem ama biz multiloader yardımıyla yüklüyoruz genelde sana linkleri vereyim orda nasıl yükleyeceğin anlatılmış zaten

qwerty klavyeli yazılım
http://www.maxicep.com/samsung/s5620jtjl-samsung-monte-orjinal-yatay-ekran-qwerty-klavye-441077.html

route66(ücretsiz GPS) li yazılım
http://www.maxicep.com/samsung-uygu...rmwareli-route-66-turkce-destekli-422853.html

task managerli yazılım
http://www.maxicep.com/samsung/samsung-monte-task-manager-en-sorunsuz-firmware-burada-416748.html

yapman gerekenler anlatılmış ve çok basit sadece multiloader de CSC dosyasını csc dosyasına vb.. eşleştireceksin anlatılanları yaparsan hiçbir problem olmaz ama kendin bişeyler denemeye falan kalkarsan yada yanlış bişeyi yüklersen telefonun servislik olabilir.....

iyi akşamlar

çoook teşekkür ettim :heyo: sağolun :d:
 

karaduttt

Üye
Bilgilere çok teşekkürler.bu ürünü internetten satın aldım. teslimatını bekliyorum. Ben bir gemiadamıyım. haftasonuna sefer bekliyorum, yani zamanım çok kısıtlı. telefonum gelince neyine bakayım, burdaki terimlerden hiçbirşey anlamıyorum biraz cahilim bu konuda. bu makinenin yazılımı iyimidir, yükseltmekmi gerekir. bir sıkıntım olmasın dünyanın bir ucunda.bi yardım lütfen
 
baranselona

baranselona

Üye
Bilgilere çok teşekkürler.bu ürünü internetten satın aldım. teslimatını bekliyorum. Ben bir gemiadamıyım. haftasonuna sefer bekliyorum, yani zamanım çok kısıtlı. telefonum gelince neyine bakayım, burdaki terimlerden hiçbirşey anlamıyorum biraz cahilim bu konuda. bu makinenin yazılımı iyimidir, yükseltmekmi gerekir. bir sıkıntım olmasın dünyanın bir ucunda.bi yardım lütfen

büyük ihtimalle bir sorun olmaz(garantiliyse)
sadece yeni yazılım yüklü olmayabilir yeni yazılımda qwerty klavye var sadece + olarak yazılımınızı *#1234# yaparak öğrenebilirsiniz

cihazın kutusundan çıkması gerekenler

1 adet s5620 monte
1 adet batarya
1 adet şarz aleti
1 adet usb kablosu
1 adet kulaklık(kulak içi)
2 tane kies CD si
1 adet kullanım kılavuzu
1 adet garanti belgesi

telefonunuza internet için opera mini-msn ve facebookta aynı anda chat vb için ebuddy gibi programlar yüklemenizde fayda var

bikaç yarrlı program - ve bikaç güzel oyun linki

 

karaduttt

Üye
büyük ihtimalle bir sorun olmaz(garantiliyse)
sadece yeni yazılım yüklü olmayabilir yeni yazılımda qwerty klavye var sadece + olarak yazılımınızı *#1234# yaparak öğrenebilirsiniz

cihazın kutusundan çıkması gerekenler

1 adet s5620 monte
1 adet batarya
1 adet şarz aleti
1 adet usb kablosu
1 adet kulaklık(kulak içi)
2 tane kies CD si
1 adet kullanım kılavuzu
1 adet garanti belgesi

telefonunuza internet için opera mini-msn ve facebookta aynı anda chat vb için ebuddy gibi programlar yüklemenizde fayda var

bikaç yarrlı program - ve bikaç güzel oyun linki


Gerçekten çoook teşekkür ediyorum. hazıra konmak gibi olmasın diye o kadar çok yazı okudum. ama pek birşey anlayamadım. SAĞOLUN...

Link çalışmadı :(
 
baranselona

baranselona

Üye
Gerçekten çoook teşekkür ediyorum. hazıra konmak gibi olmasın diye o kadar çok yazı okudum. ama pek birşey anlayamadım. SAĞOLUN...

Link çalışmadı :(
hmm yeni yükledimde ondan olabilir ama çoğu arkadaş 4shared den dosya indirmiyor :S

hotfile a yükledim
 

karaduttt

Üye
hmm yeni yükledimde ondan olabilir ama çoğu arkadaş 4shared den dosya indirmiyor :S

hotfile a yükledim

Link çalıştı, ilginize çok çok teşekkür ediyorum. Henüz telefon elime geçmemiş olsada, bu programları telefona nasıl yükleyeceğimi kısaca özetlemeniz de mümkün olabilir mi acaba?

Her halukarda çok çook TEŞEKKÜRler...
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler
 
baranselona

baranselona

Üye
Link çalıştı, ilginize çok çok teşekkür ediyorum. Henüz telefon elime geçmemiş olsada, bu programları telefona nasıl yükleyeceğimi kısaca özetlemeniz de mümkün olabilir mi acaba?

Her halukarda çok çook TEŞEKKÜRler...


bakın şimdi

bu indirdiğiniz zipli dosyanın içinde oyunlar ve uygulamalar diye 2 klasör var

herşey hazır zaten
mesela oyunlar klasörünü açıp içinde hazır olan jar uzantılı doyaları veya uygulamalardaki hazır jar uzantılı dosyaları

direk telefonunuzun hafıza kartına atın hatta isterseniz oyunlar ve programlar klasörlerini direk telefona atın (zipten çıkarın ama)

bu telefona atma işleminden sonra telefonunuzu elinize alın ve dosyalarıma girerek attığınız jar uzantılı dosyaları bulum üstüne tıklayarak gerekli izinleri verdikten sonra kurun ve artık oyunlar klasöründe mevcut olması gerek
 

Benzer Konular



Üst Alt