Samsung Monte (GT-S5620) HERŞEY

Sponsorlu Bağlantılar

metnes71

Üye
ben bugün monte almayı düşünüyordum 400 tl 6 taksit le ama gps ( navigasyon ) işi çanımı sıktı , gecenlerde arakadaşımın nokıa 5800 ı na garmin kurdum , ***** falanda yaptım gayet iyi ücretsiz çalışıyor , fakat 5620 monteye atılmıyor diye okudum , gercekten 5620 ye ücretsiz navigasyon kuramıyormuyuz illaki nokia mı alalım..
Saygılarımla.
 


baranselona

baranselona

Üye
ben bugün monte almayı düşünüyordum 400 tl 6 taksit le ama gps ( navigasyon ) işi çanımı sıktı , gecenlerde arakadaşımın nokıa 5800 ı na garmin kurdum , falanda yaptım gayet iyi ücretsiz çalışıyor , fakat 5620 monteye atılmıyor diye okudum , gercekten 5620 ye ücretsiz navigasyon kuramıyormuyuz illaki nokia mı alalım..
Saygılarımla.


monteyede ROUTE66 kurabilirsiniz sadece telefonunuza yeni bir yazılım atmanız gerekir ancak telefonda GPS canavar gibi olur -- ayrıca gmaps(google maps değil) ile ücretsiz GPS navigasyon yapabilirsiniz we-travel de var ücretsiz GPS navigasyon programı ama we travel biraz uğraştırıyor yani bi sıkıntı yok gps konusunda istediğiniz kadar oyunda mevcut java tam ekran yatay ekran vb.. dokunmatik yani 5800 kullanan arkadaşlarımın yüklediği oyun programlarla benim montedekinin farkı yok sadece 5800 a gereksiz program çok bulursunuz fark bu yoksa monte 5800 da üstün bir cihaz dokunmatik-tasarım-batarya-kullanım kolaylığı ..... mesela bi arkadaş var telefonu satacaktı 5800 la takas edecekti meğer adam telefonun özelliklerini kullanmayı bilmiyomuş bi anlattım kameradaki onlarca özellğiğ- ana ekran ayarları-menü-sensör falan adam vaz geçiom dedi çok çok kullanışlı bir cihaz her işinizi görebileceğiniz vede çok sağlam 2 metreden ekran üstü düşsün ne bi çizilme nede başka bişey....... sapasağlam :D videolarıda HD olarak çevirip atınca TV den farksız çok kaliteli izleyebilirsiniz


kesinlikle tavsiye ederim gerekli program ve oyunları forumda bulabilirsiniz bulamazsanız yardımcı oluruz..
 

metnes71

Üye
cevap için çok sağol , tekrar 5620 kanıma girdi.Size güvenerek bunu alıcağım navigasyon kurulumu muhtemelen yaparım bu işlere bilgim ve elim yatkındır , lakin olurda beceremessem size danışırım , yardımlarınızı beklerim.
Telefonu eşime alacağım için siyah+turuncu lusunu almak isterdim bazı sitelerde buldum ücretleri 430-440 tl şu an hepsi burada com 400 e veriyor ama siyah rengi , yani tek kusur renkde kaldı olmazsa napalım siyahını akşama alırım artık.Benim aradığım özellik navigasyondu oda inşallah problemsiz olur.
Sağlıcakla kal.
 
baranselona

baranselona

Üye
cevap için çok sağol , tekrar 5620 kanıma girdi.Size güvenerek bunu alıcağım navigasyon kurulumu muhtemelen yaparım bu işlere bilgim ve elim yatkındır , lakin olurda beceremessem size danışırım , yardımlarınızı beklerim.
Telefonu eşime alacağım için siyah+turuncu lusunu almak isterdim bazı sitelerde buldum ücretleri 430-440 tl şu an hepsi burada com 400 e veriyor ama siyah rengi , yani tek kusur renkde kaldı olmazsa napalım siyahını akşama alırım artık.Benim aradığım özellik navigasyondu oda inşallah problemsiz olur.
Sağlıcakla kal.


navigasyonu route66 yazılımı ile yaparsanız çok güzel olur ancak yazılımı yüklerken dikketli ollmalısınız herhangi bir yanlışlık yaptığınızda tel garanti dışı kalabilir-telefondaki türkçe sözlük gider eğer route66 yazılımını kurarsanız qwerty klavye gider :)
 

metnes71

Üye
eee peki bunun çözümü yokmu , peki 5800 lara kurulan garmin buna kurulmazmı ? bir sitede kuran birini gördüm.

--------------- Ekleme ---------------

şu an hepsi burada com dan siparişi verdim 399 tl / 6 taksit.Samsung S5620 monte siyah
Hadi hayırlısı bakalım.
 
baranselona

baranselona

Üye
garmin degilde garmin haritlarini kullanarak we trawel yukleniyor
 

metnes71

Üye
route 66 yı c...k yapmayı denedinizmi hiç , yabancı sitelerde varmış gibi gözüküyor..
bide nokia 5800 a kurulan garmin bu telefona uymlu değilmi ?
garmin c...k lı kurulum oluyor.
 

karaduttt

Üye
s5620 bugün elime ulaştı. *#1234# yaptığımda sw ver: s5620jtjl2 ve csc ver: s5620ojtjı1 yazdı. bu iyi ve sorunsuz bir sürümmüdür; tavsiyeniz nedir acaba
 
baranselona

baranselona

Üye
evet gayet sorunsuz bir sürümdür ve qwerty klavye mevcuttur herhangi bir problemi yoktur. gayet stabil eğer yazılımı değiştirmek isterseniz ilerde mfjf1 route66 lı iyidir
 

metnes71

Üye
evet gayet sorunsuz bir sürümdür ve qwerty klavye mevcuttur herhangi bir problemi yoktur. gayet stabil eğer yazılımı değiştirmek isterseniz ilerde mfjf1 route66 lı iyidir


Dostum bu soru mum - cevabın netde bulamıyorum , route 66 tı sitesinden indirdim - bizim modele uygun olanını - eğer bunu direk benim yazılımın üzerine atarsam ne olur -- neden mfjf1 ile beraber kurun diyorsunuz.Benim yazılımım çok iyi ...Bilmem anlata bildimmi.
Bide makinamın yazılım kopyasını nasıl ala bilirim bununda cevabını bulamıyorum.

Saygılarımla....:aman2:

Benim yazılımım *#1234# ile gözüken sw ( s5620 JTJJ2 ) -- CSC (S5620 OJTJI1 )
bU yazılımda Q klavye ve Google map son ver.mevcut gayet iyi.Google map acınca internete ücret ödeniyormu - kartımı çıkarınca çalışmadı illaki bağlantı istedi.
Sw ve csc nin anlamı nedir.
 
baranselona

baranselona

Üye
demek istediğinizi anladım fakat route66(samsung LBS) s5620 mfjf1 yzılımının içine gömülü olarak gelir bir java programı yoktur ama we-trawel i kullandım oda kullanışlı eğer yazılımınızdan memnunsanız we-traveli kurun ben kullanıyorum we travel iyi gibi sadece yol tarifi almayı çözemedim we-travel de :)

http://www.maxicep.com/samsung/samsung-monte-navigasyon-kolay-kurulum-439976.html

burda daha detaylı hemde uğraşmadan hazır haritalarda var biraz uğraşırsanız güzel program gibi

http://www.maxicep.com/samsung/ucretsiz-java-navigasyon-sistemi-samsung-montede-denendi-445084.html
 

metnes71

Üye
demek istediğinizi anladım fakat route66(samsung LBS) s5620 mfjf1 yzılımının içine gömülü olarak gelir bir java programı yoktur ama we-trawel i kullandım oda kullanışlı eğer yazılımınızdan memnunsanız we-traveli kurun ben kullanıyorum we travel iyi gibi sadece yol tarifi almayı çözemedim we-travel de :)

http://www.maxicep.com/samsung/samsung-monte-navigasyon-kolay-kurulum-439976.html

burda daha detaylı hemde uğraşmadan hazır haritalarda var biraz uğraşırsanız güzel program gibi

http://www.maxicep.com/samsung/ucretsiz-java-navigasyon-sistemi-samsung-montede-denendi-445084.html


WE-TRAWELI KURDUM pek kullanmayı bilmediğim için hoşlanmadım ama elimde sadece istanbul haritası vardı.Ben izmitliyim pofildeki yer hatalı - bugün we-travel kendi sayfasından türkiye haritasının indirdim 31,5 mb. ancak akşama test ederim iş yerindeki odam da gps cekmiyor.

route 66 sitesi kurulumun anlatımını yapmış ben onu denemek istiyorum ( illaki kendi makinama deneme yapacağım ) ama önce makinamın kopyasını almak istiyorum bana bu konuda yardımcı olurmusun , yedek alayım sonra üzerine route kurulumu yapacam.
makina yazılım kodunun gördün iyimidir , ben memnunum sadece task manager yok.
bide google map 3.0.2 kullanılınca ücret yazılıyormu ???

makinama opre mini 5.0 kurdum ve bir kaç pusula programı da kurdum -ama pusulalar dandikdi sildim.

Ben esas kıble programı arıyorum bulamadım.

makinayı fab.ayarlarına alınca bütün java uygulamaları siliniyormu - yani makina temizlenmiş oluyormu ?. Silinmiş java uzantıları makinada kalıyormu

Çok soru sordum ama kusuruma bakma...:bigstar:
 
baranselona

baranselona

Üye
evet format atınca silinir herşey hatta ağ bağlantıları vb.. herşey sıfırlanır telefon fabrika çıkışı gibi olur

route66 yı yazılım değiştirmeden kurmanız imkansız şu anda öyle bişey yok çünki telefonunuzda route66 yazılımı olmalıdır ve buda forumda paylaşılmıştır

we-traveli dün kullandım ilk başta 5 dk da yerimi buldu sonra 10-20 sn de falan buldu ve yerimi hatasız gösteriyodu araçtada yerimi gösteriyodu ve şu anda we-traveli sorunsuz kullanıyorum

google maps haritaları vb.. internetten indirir bu yüzden paralıdır.. ama google maps ın yer tarifini beğendim en kısa yolu güzel gösteriyor ve yerinide hatasız olarak gösteriyor dediğim gibi fiyatıda tuzlu ...
 

metnes71

Üye
sAYIN bRnSL
Son iki sorum daha var , makinamın kopyasını nasıl alırım ( yazılım copy ) bunun cevabını bulamıyorum....
birde hiç route66 ( ) sitesini inceledinizmi burada lisans alıp telefona nasıl kurulacağının türkçe anlatımı var - adamlar yalanmı soyluyorlar-samsungların her modeli için yazılım yapmışlar.Ben lisanlıymış gibi kurulum yapıp activiteyi sonra yap deyip lisansı pas geçip ofline kullanmayı düşünüyorum.
denemekde fayda var bence.yanılıyormuyum ?

--------------- Ekleme ---------------

Kendi siteme beklerim erotik videolar direk indir çalışsın telefonda ve Esra Ceyda Kardeşlerin Sex videolarını da kaçırmayın üzülürsünüz.....

buyrun..

akşama göz atarım - sağol....
 
baranselona

baranselona

Üye
FW nizin kopyasını alamazsınız yenisini bulabilirsiniz S5620JTJL2 forumda mevcut zaten ama şu an için FW yedekleme diye bi şansımız yok

:) bide adamlar yalan söylemiyorlar siz yanlış anlamışsınız ROUTE66 nın sitesinde anlatıldığı gibi


bu işlemleri yapabilmeniz için bilgisayarınızda route66 yazılımı olan MFJF1 yazılımını yüklemek zorundasınız sizin FW nizde bu anlatılan işlemleri yapsanız dahi hafıza kartınıza route66 haritasını atarsınız fakat programı olmadığı için bu haritalar bi işe yaramayacaktır bu anlatılanlar sadece MFJF1 ve benzer samsung LBS firmwareleri(yazılım) için geçerlidir deneyebilirsiniz tabi ama bi işe yaramayacaktır
 
edi26

edi26

Üye
benim kuzen vawe aldı mukemmel ötesi bü telefon ama internetten indirdiği sensörlü oyunu bana atti bnde çalışmadı
arkadaşımda star wifi var oyunu ona attim çalıştı montede sensör yok mu sensörlü oyunnları hiç çaliştirmıyo
 
baranselona

baranselona

Üye
montenin sensör yazılımı stardan vb farklı olduğu için çalıştırmıyor sensörlü oyunları ayrıca siz monte kullanmıyomusunz sensör olup olmadığını anlayamadınız mı daha tabiiki var resimlerde-videolarda-route66 da-internette-mesajda qwerty klavyede sensörü kullanmıyomusunuz bu soruyu sormanızı anlamadım...
 
edi26

edi26

Üye
biliyorum da oyunları hiç çalıştırmayınca kafam karıştı
peki ne zaman çıkar oyunları
 
baranselona

baranselona

Üye
belki yeni bi yazılımla sensörü javada etkinleştirirler belkide yeni oyun çıkar dediğiniz gibi bilemiyorum...
 

mkeles84

Üye
Biraz alakasız bir soru olabilir ama benim montenin rengi siyah, yanları gri renk. hani şu kenar kısmı turuncu olan monte kapaklarını nereden bulabilirim, gittigidiyorda bulamadım..
 

Benzer Konular



Üst Alt