Samsung Monte (GT-S5620) HERŞEY

Sponsorlu Bağlantılar

airdragon

Üye
usta onlarda gps ayarları tanımlı olmadıgından kontor para vs gıdıyor montede madem adamlar gps antenı koymuslar external gps yanı bunu kullanmak ıstıyorum ben.
adam haklı bir sürü şey yazdınız tamam ellerinize sağlık bunun kopyla yapıştır yolu yokmu... Jar jad şeklinde tıkla çlıştır yolu falan... Birde haritalarda van vb yok sadece bir kaç il var diğerlerini nasıl bulacaz yardım lütfenn bu gps başımı ağrıttı inanın allah rızası için bi program verinde kullanalım... Tşk.
 


asdqwe17

asdqwe17

Üye
:oke: tesekkür etttim :oke:
 

gissever

Üye
Kardeşim ellerine sağlık. Dediklerinin tamamını yaptım. Program çalışıyor. Fakat harita oluşturma sırasında problem çıktı.Net üzerinden bir garmin türkiye haritası indirdim. ancak harita yüklemesi sırasında "No cities available" gibi bir hata verdi. Nedendir acaba...???
 

nohackmove

Üye
arkadaşlar tuşlar kilitli iken standart olan ekran koruyucu özellikleri yok telefonda sanırım. çok garip geldi bana ya?

--------------- Ekleme ---------------

adam haklı bir sürü şey yazdınız tamam ellerinize sağlık bunun kopyla yapıştır yolu yokmu... Jar jad şeklinde tıkla çlıştır yolu falan... Birde haritalarda van vb yok sadece bir kaç il var diğerlerini nasıl bulacaz yardım lütfenn bu gps başımı ağrıttı inanın allah rızası için bi program verinde kullanalım... Tşk.
Arkadaşlar montede A-GPS var yani net ile bağlantılı olarak GPS kullanabiliyorsunuz.
direkt gps olarak uyduya bağlanamıyor yani.
 
mehmetopuz

mehmetopuz

Üye
arkadaşlar tuşlar kilitli iken standart olan ekran koruyucu özellikleri yok telefonda sanırım. çok garip geldi bana ya?

--------------- Ekleme ---------------


Arkadaşlar montede A-GPS var yani net ile bağlantılı olarak GPS kullanabiliyorsunuz.
direkt gps olarak uyduya bağlanamıyor yani.

O zaman hic bir ise yaramaz bır telefon almısız desene :/
 

ykut731

Üye
güzel
 

gissever

Üye
Kardeşim ellerine sağlık. Dediklerinin tamamını yaptım. Program çalışıyor. Fakat harita oluşturma sırasında problem çıktı.Net üzerinden bir garmin türkiye haritası indirdim. ancak harita yüklemesi sırasında "No cities available" gibi bir hata verdi. Nedendir acaba...???

Başka bir haritada da denedim gene olmadı... Bi bakarmısınız?
 

gissever

Üye

Arkadaşlar bu sitede aşağıdaki linkteki yazılımda Route 66 navigasyon programının olduğu (samsung Wave deki program) ve çok güzel çalıştığı söyleniyor. Yazılım atma konusunda çok iyi değilim ve ayrıca yazılımda hangi dillerin mevcut olduğunu bilmiyorum. Deneme cesaretini gösteren olursa yorumlarınızı rica ediyorum.
Teşekkür ederim...

 

thunderstrike

Üye
arkadaşlar tuşlar kilitli iken standart olan ekran koruyucu özellikleri yok telefonda sanırım. çok garip geldi bana ya?

--------------- Ekleme ---------------


Arkadaşlar montede A-GPS var yani net ile bağlantılı olarak GPS kullanabiliyorsunuz.
direkt gps olarak uyduya bağlanamıyor yani.

A-Gps demek netten GPS demek değildir. GPS in çabuk uydulara bağlanması için (1-2 saniye) netten bilgi almasıdır buda yaklaşık 4-6 Kb tır. istenirse bu kapatılır direkt uyduya bağlanması sağlanır. o zaman nete gerek kalmaz ama süre 8-10 dk olabilir. (açık arazide daha da düşer).
lütfen bilgilerden emin olmadan paylaşım yapmayalım. insanları yanlış bilgilendirmeyedlim.
 

turkerduman

Üye
Arkadaslar bende cok uğrastım ama sonunda çözümü buldum gps konusunda. mysql le falan uğrasmanıza gerek yok. ilk olarak:

bu linkten we-travel programını bilg.indirin. ve rar dosyasından cıkartın.

sonra bu haritayı bilg.indirin. bunuda rardan cıkartın ve map isimli dosyayı turkey olarak değiştirin. daha sonra ilk indirdiğimiz programın içindeki maps adlı klasörün içine turkey adlı dosyayı taşıyın. bu kadar. tabiki data kablosuyla telefonunuza kopyalamayı unutmayın.

telde programı kurmak için jar. ve jad. dosyalarını calıstırın kurulum yaptıktan sonra harita seçmenizi isteyecek turkey adlı harıtayı sectiğinizde program calısmaya baslayacaktır. ilk acılısta ( -)tusuna basarak haritadan uzaklasın ve turkiyenin üzerinde yaklaşın ankarada düzgün çalısıyor. inşallah cözersiniz. birde googlemapsin gps uydularına bağlanması yaklasık 15dk sürüyordu bu programı çalıstırdığım zaman google maps anında gpsle konumumu belirtmeye basladı.
 
dr_esas_çocuk

dr_esas_çocuk

Üye
valla tşk etmekteyim sana şuan
 

-Eftelya-

Üye
Ön Kameram ile fotoğraf çekimi yapılabilir mi ?
 
QuieTenS

QuieTenS

Üye
Hayır
 

smks

Üye
iyi akşamlar herkese; monte s5620' hava durumunu güncelleyemiyorum ve msn programını kullanamıyorum bilgi sahibi olan var mı acaba?! teşekkür ederim şimdiden...
 

asadaz

Üye
kardeş nereye kopyalıyosun son yaptığın klasörü telefonda.other filesın içine attım ordan kurulum yaptım program açılıyo ama root aransın mı diyo.evet diyince de 19 klasör tarandı bulunamadı diyo.enter city diyo bi de oraya mı turkey yazcaz?bi de dosyalar kopyalanırken çıkan soruya yes mi diyosun no mu?
 

'efe

Üye
arkadaslar feysbukda videoları izlemek için ne yapmamız gerek yardımcı olursanız sevinirim. kafayı yemek üzereyim
 

YoRGuN 06

Üye
Merhabalar herkeze bende bir kaç ay önce Samsung Monte aldım. Bir türlü internetine bağlanamadım dediklerinizi uyguladım bana şöyle bir şey yazdı Vodafone ile bağlantı başarısız. Ap Yanıt vermiyor. Bilgi olan yardım eder mi? Aceba vodafone bayisine gitsem olurmu bir bilgi verirseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler.....:hmmm
 
free

free

Üye
güzel paylaşım gps ile işim olmaz onu denemedim teşekkürler
 

savaskyaa

Üye
samsung monte ye wetravel kurdum ve harita ekledim.Navigasyon yapıyor.Yani navigasyon özelliği var.Gmaps taki gibi ücretli değil.Ama cok güç harcıyor ve ilk açılışta uydudan sinyal alması 1-2dkyı buluyor.
 
edi26

edi26

Üye
q klavye alakasız ya msjlar bölümüne girip çıkması lazım q klavye,bide operayı fln oyunların içine atiyoo menüye atsaya 3 sayfa var boşunamı yapmışlar o 3 sayfa menüyü...samsung starda alaksız bi telefon ama oyunların çpğu onda açılıyo okadar para werdim monteye saçma sapan oyunları çalıştırıyor...nokia 5800 daki gibi oyunları fln çalıştırsa tamam ama ne hareketli oyunlar var nede kaliteli oyunlar.varda bn mi bulamıyorum anlayamdım...
 

Benzer Konular



Üst Alt