huntytigger
Üye
Ben 6-7 aydir kullaniyorum.
Firmware'ini degistirmeden once hergun sarj yapiyordum. Degistirdikten sonra 5-6 gun dayanmaya basladi. Ozellikle theme'yi degistirmeyin orjinal mavi siyah olani kullaniyorum. Theme degistirince pil cok cabuk tukeniyor.
Video ve fotograf kalitesi cok iyi. Telefon shik duruyor.
Ama sonucta nokia degil. En kotu tarafi telefonun Voice over ip, internet telefonu ozelligi olmamasi. Telefon Fring programi ile geliyor. Sadece ve sadece bu program ile voip arama yapabiliyorsunuz. Onda bile ses kulak kismindan degil arakdaki hoparlorlerden cikiyordu. Ne fring nede nimbuz ve benzeri program ureticilerinden bu telefona destek yok. Tum programlar,hersey, nokia ve iphone icin yapiliyor. Bu unutulmus ve desteklenmeyen bir telefon.
Ses cikisida harika. Kisaca hava atmak icin cok iyi bir telefon ama islevsel olarak pek ise yaramaz. Ayrica optik mouse tusu menulerde rahatsiz etmekten baska bir seye yarmiyor ben alisamadim.
Firmware'ini degistirmeden once hergun sarj yapiyordum. Degistirdikten sonra 5-6 gun dayanmaya basladi. Ozellikle theme'yi degistirmeyin orjinal mavi siyah olani kullaniyorum. Theme degistirince pil cok cabuk tukeniyor.
Video ve fotograf kalitesi cok iyi. Telefon shik duruyor.
Ama sonucta nokia degil. En kotu tarafi telefonun Voice over ip, internet telefonu ozelligi olmamasi. Telefon Fring programi ile geliyor. Sadece ve sadece bu program ile voip arama yapabiliyorsunuz. Onda bile ses kulak kismindan degil arakdaki hoparlorlerden cikiyordu. Ne fring nede nimbuz ve benzeri program ureticilerinden bu telefona destek yok. Tum programlar,hersey, nokia ve iphone icin yapiliyor. Bu unutulmus ve desteklenmeyen bir telefon.
Ses cikisida harika. Kisaca hava atmak icin cok iyi bir telefon ama islevsel olarak pek ise yaramaz. Ayrica optik mouse tusu menulerde rahatsiz etmekten baska bir seye yarmiyor ben alisamadim.
