samsung i8510 mu n96 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

huntytigger

Üye
Ben 6-7 aydir kullaniyorum.
Firmware'ini degistirmeden once hergun sarj yapiyordum. Degistirdikten sonra 5-6 gun dayanmaya basladi. Ozellikle theme'yi degistirmeyin orjinal mavi siyah olani kullaniyorum. Theme degistirince pil cok cabuk tukeniyor.
Video ve fotograf kalitesi cok iyi. Telefon shik duruyor.
Ama sonucta nokia degil. En kotu tarafi telefonun Voice over ip, internet telefonu ozelligi olmamasi. Telefon Fring programi ile geliyor. Sadece ve sadece bu program ile voip arama yapabiliyorsunuz. Onda bile ses kulak kismindan degil arakdaki hoparlorlerden cikiyordu. Ne fring nede nimbuz ve benzeri program ureticilerinden bu telefona destek yok. Tum programlar,hersey, nokia ve iphone icin yapiliyor. Bu unutulmus ve desteklenmeyen bir telefon.
Ses cikisida harika. Kisaca hava atmak icin cok iyi bir telefon ama islevsel olarak pek ise yaramaz. Ayrica optik mouse tusu menulerde rahatsiz etmekten baska bir seye yarmiyor ben alisamadim.
 


sirdas_28

Üye
nokia dünya devi olmuş taşın içine devre de soksalar adı nokia insanlar alır ama şunu bilmiyor bizim insanlarımız aaa nokia nokia alalım N serisini yakından takip eden birisiyim N serisi gerçekten özelliği içinde bol olan aradığın hrşeyi bütün özellikleri barındıtan bir seri doğru değil mi bu gel gelelim teknik servisine gidin teknik servise sorun bakalım N serisi hata oranının ne kadar az yada çok olduğuna bakın en düşük nerede bu telefonu imal edebilirim zihniyeti içindeler şuan FM VERİCİ wlan çift filaş 5 mgpsel bir telefon bakın kendinize ama n serisinden uzak durun
 
devilmy

devilmy

Üye
Ben n95 kullanıyorum hic memnun degilim şarj bile 1 gun bile gitmiyor wifi berbat cekiyor anlicanız nokia artık sarmıyo innowa gecme vakti geldi
 

togimer

Üye
Merhaba,
Arkadaşlar ben nokiacıyım, şu bir gerçek samsung iyi bir atak yaptı. Nokia geri kalmadı ben N96 kullanıyorum.
Innov8 var arkadışmda oda güzel bir telefon fakat samsung kameralarında bir netlik değilde canlılık yapalım derken biraz elinizi kamreada sallarsınız dalgalanma gibi olur o şekilde oluyor. aynı zamanda 5.1 e bağladık sestesti için her iki cihazı N96 daha net ve basları daha kuvvetli çıkardı. Innov8 arkadaş kabullendi ne yazık ki ama kötü telefon değil.
Teşekkürler.
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
3
Görüntüleme
177
Cevap
0
Görüntüleme
165
Cevap
2
Görüntüleme
737


Üst Alt