bunu şöylede değerlendirebilirsiniz nokia iyi bir telefoncu ama iyi bir digital kameracı değil,samsung ise iyi bir kameracı mercek dezavantajını teknoloji ile kapıyor ayrıca şu konular nokia ve samsung kıyaslamasında öne çıkmalı.1)hız,2)mekanik işcilik samsung innov 8 ve n95 8gb kullanan birisi olarak(üstelin innov da +8gb kart var yani toplamda 24gb)innov da ki sürat hiç birinde yok donma falan hakgetire diğer konu ise nokia maalesef yıllardan beri telefoncu olmasına en iyi teknolojiye sahip olmasına rağmen slide(kızaklı)modellerinde kayar kapağı bir türlü oturtamadı kapaklar zangır zangır atyıca tuş takimlarını ve kısayol tuşlarınında kaliteli olduğunu söyleyemem innov un en büyük dezavantajını bana sorarsanız kamera,video,albüm seçici tuşu(ki mekanik olarak telefonun sağ üst köşesindedir) biraz zayıf kullanıldıkça sorun çıkaracak gibi duruyor.bir diğer dezavantajı satış sonrası desteği nokia kadar güçlü değil bende birde omnia i900 var geçenlerde samsung omnia için orijinal sürüm yayınladı yükledim telefona adamlar 2-3 değişiklik yapmışlar ama bu defada cihaz üzerinde yüklü gelen smart reader programı çalışmıyor.sanırım yeni versiyonda onu koymayı unutmuşlar

neyse sözün özü 3 yılı var arkadaşlar samsung bu işe baş koymuş gibi gözüküyor.nokiacılara duyurulur
